Новина про те, що пара Цзян Лю чекає на близнюків, миттю поширилася селом. Навіть мешканці навколишніх селищ дізналися про це.
Зрештою, новина дійшла і до компанії Ван Сюемей, з якою мало хто спілкувався. Разом з тим їхніх вух досягла й звістка про намір Цзян Лю збудувати новий будинок та виїхати з західного придомка старого батьківського будинку.
— Старший брат — це справді щось! Він має такі важливі новини, але нічого нам не повідомив. Чому ми повинні дізнаватись про таке з чужих вуст?
Ван Сюемей аж палала від заздрощів: яким чином така жінка, як Сюй Сюсю, змогла здобути настільки неймовірну вдачу?
Раніше Ван Сюемей могла втішати свою заздрість тим, що скільки б грошей не заробляв Цзян Лю, від цього не буде ніякого сенсу. Адже він навіть не мав дітей, щоб передати їм своє багатство. Рано чи пізно всі ці гроші перейшли б її власним дітям, Цзяньцзюню та Цзяньдану. Але тепер Сюй Сюсю вагітна, а отже, у її родини не залишилося жодного приводу домагатися багатства старшого брата.
А коли Ван Сюемей подумала, що Сюй Сюсю скоро житиме у великому новому й світлому будинку, вона так задосадувала, що могла тільки проклясти ці безіменні шматочки плоті в чужому лоні.
— Кажеш, вагітна? Й справді завагітніла... — пробурмотіла Мяо Цайфен зі складним виразом обличчя. Вона не помітила заздрісну ненависть, що блиснула в очах невістки.
— Схоже ми й справді погано поводилися зі старшим сином усі ці роки, оскільки тільки зараз йому вдалося завести дітей. Навіть якщо у них народяться дві дівчинки – не біда. У нього тепер стільки грошей, що буде нескладно залучити такого зятя, який погодитися увійти в рід дружини, — заявив Цзян Чуаньґень, пихкаючи люлькою. У душі він був радий за старшого сина, але водночас почував себе винним.
Подібні слова недарма вирвалися з його вуст. Останніми днями під час роботи він часто чув, як люди у бригаді згадували про колишнє життя Цзян Лю. Й у їхніх спогадах його життя було в кілька разів гіршим, ніж насправді.
Чому молода пара прожила у шлюбі десять років без дітей? Вочевидь тому, що вони надто багато страждали.
А чому варто було парі відокремитися від родини, як їм вдалося зачати не одного, а одразу двох дітей? Та тому, що тепер нема кому стало вичавлювати з них усі соки. Молоді люди змогли нарешті нормально харчуватися, тепло одягатися та відновити своє здоров’я.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Руйнація теорії безгрішності батьків
Исторические романыРаз у раз доля випробовує стійкість Цзян Лю та його віру в родинні зв'язки. У трирічному віці він втратив батька. За два роки мати втекла з дому з іншим чоловіком, прихопивши всі заощадження. У чотирнадцять Цзян Лю поховав останнього зі своїх родичі...