На той час більшість будинків у сільській місцевості будувалися однаково: обгороджений внутрішній двір перед великою центральною будівлею, до якої ліворуч і праворуч прибудовують додаткові кімнати. Ті, у кого не вистачало грошей, обходилися лише центральною частиною, а будинки, де додаткові кімнати були лише з одного боку, зустрічалися вкрай рідко.
Тож тепер зовні старий будинок сім'ї Цзян став тим ще видовищем для всього селища. Щоразу, коли повз нього проходили люди, вони хихотіли й тицяли пальцями у відсутнє західне крило будинку.
Ніхто не вважав, що дії Цзян Лю були надмірними. Стіни були зроблені з каменю, старанно зібраного ним у горах і викликали в нього ностальгію. Що поганого в тому, щоб розібрати їх та використати для будівництва нового будинку? До того ж, кімнати в західному крилі вже були віддані у власність Цзян Лю, тому що б він не робив з ними, це ніяк не стосувалося мешканців решти будинку.
Молодь та однолітки Цзян Лю повністю підтримували його дії, а серед старших думки розділилися. Деякі з них досить активно висловлювалися з цього приводу через підтримку, яку отримували раніше від старших Цзянів, але основна маса вважала за краще промовчати через їх обурливу поведінку останнім часом, а також через величезну вигоду, яку Цзян Лю приніс громаді в цілому та їхнім родинам зокрема.
А ось реакція мешканців будинку, який перебував у центрі уваги, спантеличила всіх. Вони не розгнівалися, як цього можна було очікувати. Особливо відома скандалістка Мяо Цайфен, яка всупереч усьому продовжувала регулярно ходити на склад бригади за матеріалами для плетіння та спокійно займалася своїми справами, ніби нічого незвичного не сталося.
Старий Цзян Чуаньґень поводився ще дивніше. Як і личить щасливому дідусеві в передчутті народження онуків, він радісно посміхався весь день без упину, проте навіть не намагався навідатись до нового будинку старшого сина. Натомість він відвідував людей, які нещодавно були в гостях у Цзян Лю і розпитував їх, як поживає його невістка, чи почали вже ворушитися діти, чи сильно здувся в неї живіт, чи добре ростуть майбутні онуки тощо.
Можна було б сказати, що він таким чином дбав про своїх онуків, які ще не народилися. Але чому ж він рік за роком залишався байдужим, коли його дружина цькувала родину їхнього первістка? Його дружина не мачуха, а він не вітчим, чому ж Цзян Чуаньґень стільки років зовсім не дбав про свого старшого сина? Не дивно, що невістка, навіть після стількох років подружнього життя не могла народити спадкоємця. Однак тепер, коли проявилися блискучі здібності Цзян Лю, він нарешті вирішив надолужити втрачене?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Руйнація теорії безгрішності батьків
Исторические романыРаз у раз доля випробовує стійкість Цзян Лю та його віру в родинні зв'язки. У трирічному віці він втратив батька. За два роки мати втекла з дому з іншим чоловіком, прихопивши всі заощадження. У чотирнадцять Цзян Лю поховав останнього зі своїх родичі...