Allie
Prima săptămână de facultate a fost chiar ok. Mă așteptam să fie mai plină,dar probabil că,fiind în primul an ți se oferă privilegi.
Singurele lucruri care au fost mai nasoale au fost vremea și Kayden. Nu sunt adeptă a căldurii,iar Kayden și-a făcut un obicei de a intra la mine în cameră.
Mai are momente când stă la el în cameră. Alea sunt ori când fumează,ori când are musafiri. Mi-a spus ceva de o petrecere,dar nu sunt interesată. Dar când a zis de petrecere nu m-am așteptat să fie la noi acasă.
-Cum? Îl întreb pe Kayden care sta tolănit la mine în pat.
-Da scumpete. Petrecerea e în seara asta,la noi acasă. La ora 22:00.
- Noi?
-Da, la 22:00 să fi gata. Spune și iese pe ușă.
La asta mă refer când spun lucruri nasoale. Apreciez că m-a anunțat. Dar n-am chef să mă pregătesc. Nu mor dacă merg la o amărâtă de petrecere,dar nu merg ca să impresionez pe cineva.
Așa că îmi iau unul dintre tricourile lui frate-miu pe care le uitase acasă,iar eu le-am împachetat și le-am luat cu mine, și cea mai simplă și comfortabilă pereche de jeanși. Părul îl prind intr-o coadă simplă și îmi i-au câteva inele și brățara pentru a ascunde vânătăile.
Când ajung în sufragerie observ că deja s-a strâns lume. Câțiva băieți și vreo două fete,iar una dintre ele stă în poală la Kayden. O recunosc imediat,fata blondă din campus.
Mă așez pe unul dintre fotoliile din cameră și întind mâna spre paharele roșii și una din sticlele de băutură desfăcută. Îmi pun în pahar și dau pe gât simțind lichidul cum îmi arde gâtul.
În câteva ore tot apartamentul s-a aglomerat,muzica cred că se aude de la 2 blocuri distanță,iar masa e plină de sticle pline sau goale de băutură.
Fata cu care era Kayden a dispărut,iar el de afla la masa unde câțiva băieți joaca beer pong. Fetele stau lipite de mobilă și îi sorb din priviri.
Am prins de câteva ori un băiat că se uita la mine,dar când mă uitam la el își întorcea privirea la oricine altcineva din cameră. Pentru o secundă am crezut că așa va fi toată seara. Dar se pare că m-am înșelat. M-a surprins când a venit la mine și s-a așezat pe brațul fotoliului.
-Bună,spune el.
-Hei, interesantă petrecere,nu? Îl întreb.
-Acum a devenit mai interesantă. Ești la facultate nu? Și începe...flirtul.
-Da,și tu? Mă interesez eu.
-Am absolvit anul trecut. Dar cum nu te-am mai văzut până acum? Nu ești ușor de trecut cu vederea.
-Păi...sunt în primul an de facultate și nu provin din orașul ăsta. Îl lămuresc.
-N-aș face față să fiu sincer.
-Poftim?
-Nu aș putea să mă mut în alt oraș pentru facultate și să stau departe de familie.
-Ai o relație strânsă cu ei nu? Îl întreb.
-Foarte...tu nu ai?
-Să spunem că nu. Părinti mei sunt divorțați,mint eu.Iar pe mine m-au crescut fratele și mătușa mea.
-E cumva prin mulțime? Mă întreabă. Fratele tău?
-Nu, a terminat facultatea și e medic rezident.
-Deci trebuie să am grijă cu sora lui mai mică cred. Apropo eu sunt...
-Zayn! Strigă cineva din mulțime,iar băiatul de pe scaun se întoarce. Hai și tu la beer pong,m-am săturat să mă bată Kayden.
-Nu vin frate,am puțină treabă aici,spune și se întoarce spre mine. Cum a spus și băiatul de la masă eu sunt Zayn. Iar tu...
-Allie,sau Allison depinde cum vrei să îmi spui.
-De unde îl cunoști pe Kayden,Allie? Bănuiesc că știai că el a dat petrecerea.
-Păi... E colegul meu de apartament mai nou. Plus fratele lui e prieten cu frate-miu.
-A deci l-ai cunoscut pe Casanova.
-Cine? Îl întreb derutată.
-Pe Carlos. Fratele lui Kayden. Are reputație de Casanova.
-De fapt nu am avut onoarea de al cunoaște. Dar abia așteapt.
Zayn se uită la masa unde se joacă beer pong și mă ia de încheietură. Mă conduce lângă grupul care se joacă.
-Frumos Zayn,ai dat lovitura,spune băiatul care l-a strigat pe Zayn mai devreme. Drept răspuns,Zayn își dă ochii peste cap și se apropie de mine.
-Ai mai jucat beer pong până acum? Dau din cap că nu,iar el continuă. Păi atunci hai să te învețe cel mai bun...
-Lasă vrajeala Zayn. Ultima dată,dacă țin bine minte te-am bătut măr,se aude vocea lui Kayden,iar imediat după ce îl văd nu mă surprinde că e cu țigara în mână.
-M-ai băut și tu odată și te umflii în pene. Zayn își ia atenția de la Kayden și se întoarce spre mine. Mă ghidează exact unde să mă așez apoi se poziționează în spatele meu și îmi vorbește lipit de urechea mea explicându-mi regulile.
După ce termină îl văd cu coada ochilor pe Kayden cum îsi stinge țigarea și se apropie de masă.
-Dacă ați terminat de predat lecțiile,hai să jucăm. Se uită la mine și rânjeste. Hai scumpete,promit să fiu blând cu tine.
Simt cum părul de la ceafa mi se ridică,dar nu dau importanță. Zayn continuă să își țină mâinile pe talia mea,iar Kayden se așează la capătul opus al mesei. Îmi face semn cu mâna cum că mă lasă pe mine să fiu prima.
Arunc mingea și nimeresc paharul. Kayden apucă paharul uitându-se fix în ochii mei în timp ce bea berea din interior. A doua tură o câștigă el,iar când beau paharul îi urmez mișcarea.
După câteva ture simt cum Zayn se lipește cu totul de mine,iar Kayden e la a 3-a țigare de când a început jocul. Mai sunt câteva pahare,iar scorul este în avantajul meu. Kayden mai are 2 pahare,iar eu 3. Când dau să arunc mingea,toată camera amuțește. Apoi toată lumea începe să împartă punguțe pline de prafuri albe,țigari cu iarbă,și punguțe cu pastile.
Când ridic capul îl văd pe Kayden încordându-se. Zayn s-a îndepărtat de mult de mine și s-a alăturat găștii de consumatori. Între timp Kayden expiră sacadat și simt că va sparge ceva în cel mai scurt timp.
Dar,în schimb trece pe lângă băieții și fetele care deja s-au apucat de consumat și se duce spre camera lui. Din instinct îl urmez. Deschid ușa și îl găsesc în pat,cu mâinile în cap și devastat.
-Kayden... Tresare când îmi aude vocea si,când ridică capul pot să văd cât de roșii are ochii. S-a întâmplat ceva?
Se uită la mine de parcă nu știe ce să spună. E clar că s-a întâmplat ceva ce l-a marcat. Probabil ceva legat de consumul drogurilor.
Mă apropii ușor și mă așez lângă el pe pat. Tresare când îmi pun mâna pe umăr. Își întorcea capul spre mine și pot să văd în nuanța frumoasă de albastru al ochilor lui o grămadă de regrete.
-Nu am putut să o salvez. Nu am putut să o salvez chiar dacă ea m-a salvat pe mine. Nu am putut,spune și o lacrimă i se prelinge pe obraz.
CITEȘTI
Kayden
RomanceAllie Evans începe facultatea cu stângul. Noul ei apartament din noul oraș în care s-a mutat se inundă din cauza instalației proaste. Ea e nevoită să se mute în apartamentul lui Carlos, un bun prieten de-al fratelui ei. Așa ajunge colegă de apartame...