2

2.8K 103 3
                                    

Allie (prezent)

  Primul an de facultate. Oraș nou,totul nou. Ce nu e nou e instalația din apartamentul proaspăt închiriat. Tot apartamentul mi s-a inundat,iar acum trebuie să aștept să se repare. Poate dura destul de mult după spusele proprietarului.

  Noroc cu frate-miu care m-a aranjat cu un loc unde să stau. Mi-a spus că prietenul lui din liceu,Carlos stă în oraș și pot sta la el în apartament până al meu e gata.

  Mi-a mai spus că o să am un coleg de apartament. Mă așteptam la Carlos,dar se pare că nu a fost așa. Când am intrat în apartament,după spusele lui Mason, sunt doua dormitoare. Și normal că a trebuit să intru în cel greșit. Și normal că atunci când am văzut că e ocupat am rămas în ușă.

  Când colegul meu de apartament mi-a seziat prezența s-a întors spre ușă. Așa puteam să îl studiez mai bine. Avea părul nici foarte scurt,dar nici foarte lung și ondulat la vârfuri. Venele de pe mâini erau foarte vizibile,iar între buzele pline ținea o țigară. Cămașa o avea descheiată,la fel și blugii. Oh nu,sper că nu am întrerupt nimic.

  -Te ajut cu ceva? Vocea groasă și joasă îmi face părul după mâini să se ridice.

  -Oh,îl căutam pe Carlos. Bănuiesc că tu nu ești el nu? Dacă da m-aș simți foarte stânjenită pentru că e clar că am întrerupt ceva.

  -Ba chiar el sunt. Ce cauți la mine în apartament? Oh perfect,am dat- o în bară și nici nu am ajuns bine aici.

  -Nu ți-a spus Mason că vin? Îl întreb.

  -Mason? Pe bune? Nu își știe propriul prieten.

  -Prietenul tau din liceu? Nu ai cum să nu ți-l amintești. Doar dacă... Pe așa zisul Carlos îl apucă râsul și îmi dau seama că mă lua la mișto.

  -M-ai prins,spune el și îsi stinge țigara în scrumieră. Nu sunt Carlos. Sunt Kayden,fratele lui mai mic. Și tu ești?...

  -Allie,sau Allison. Sunt sora mai mică a lui Mason, prietenul fratelui tău. Kayden se îndepărtează te fereastră și se apropie ușor de mine.

  -Și ce cauți aici Allie?

  -Apartamentul meu s-a inundat și sunt în primul meu an de facultate și aveam nevoie de un loc unde să stau,iar fratele meu a vorbit cred cu fratele tău și acum stau aici.

  -Aici? Întreabă cu un rânjet le față.

  -Ah nu! În cameră cealaltă. Doamne...

  -Mi-am dat seama scumpete. Acum,dacă nu te superi,îmi face semn spre șlițul pantalonilor, am ceva de terminat.

  Simțind cum obrajii prind o nuanță roșiatică am fugit spre celălalt dormitor și m-am trântit pe pat. A naibii instalație,al naibii apartament și al naibii proprietar că nu s-a deranjat să îmi spună că sunt probleme cu instalația. Încercând să îmi revin nici nu am băgat de seamă că telefonul meu suna. Îl ridic și văd poza lui frate-miu pe telefon.

  -Da Mason? Îl întreb când răspund.

  -Hei surioară,ai ajuns? Dacă nu să știi că am uitat să îți spun. Carlos are un frate mai mic,Kayden. Nu e cu mult mai mare ca tine,are vreo 23 de ani dacă nu mă înșel. Să știi că el va fi colegul tău de apartament.

  -Da,mersi că mi-ai spus,o să am grijă să nu intru peste el.

  -Așa să faci. Hai că eu te las că mai am ceva de rezolvat. Te sun diseară să îmi spui cum te-ai acomodat. Pa Allie.

  -Pa Maison. Îi spun și închid

                                  ∆ ∆ ∆

  Sunt recunoscătoare lui Carlos că are baie la el în dormitor. Nu știu dacă aș putea să împart baia cu cineva.

  Ies din duș doar într-un prosop când îl găsesc pe Kayden întins la mine în pat. Bine în pat la fratele său.

  -Ce faci aici? Îl întreb. Când deschide ochii începe să mă studieze din cap până în picioare rânjind.

  -Am venit să văd ce faci. Spune și se ridică.

  -Super,ai văzut acum poți pleca.

  -Ce te grăbești așa păpușă. Admir și eu peisajul.

  -Cred că există peisaje mai bune la tine în cameră.

  -Mă trimiți în cameră? Ce am făcut așa de rău?

  -Nimic...doar că ai intrat fară să bați. Asta se numește încălcarea intimități. Dacă doamne ferește ieșeam goală. Ce făceai atunci?

  -Mă bucuram de priveliște,dar,ultima dată,dacă îmi aduc eu bine aminte, tu ai fost cea care a intrat peste mine. Se apropie de mine și îmi șoptește la ureche. Și puteam fi foarte ocupat.

  -Ce bine că nu ai fost,murmur.

  -Cred că noi doi ne vom înțelege de minune,spune și iese din cameră.

  A doua zi mă îndrept spre facultate. Mi-am ales că specializare pshihologia. De mică eram înnebunită după toată chestia asta cu înțelesul și ajutatul oamenilor. Mama și Mason m-au încurajat să îmi urmez visurile. În schimb,tata voia cu orice preț să devin avocată.

  Părinți mei sunt doua fire total opuse. Amândoi voiau ceva total diferit de la viață. Nici măcar nu a fost o căsătorie de comun acord. Din cauza asta tata mereu o însela pe mama și dacă comenta despre chestia asta avea de suferit fizic.

  Eu și Mason am fost scutiți de chestia asta. Dar nu pentru mult timp. Când mama s-a îmbolnăvit din cauza stresului și bătăilor regulate,tata a trecut la Mason,iar mai apoi la mine. Mason chiar s-a rugat de el să nu mă bată pe mine și doar pe el,dar cu cine să te înțelegi.

  La scurt timp mama a murit,iar tata a înnebunit de tot. Era în stare să îsi omoare și propi copii. Ba chiar asta a făcut. Aproape muream dacă o femeia de la curățenia nu îsi începea tura atunci.

  Tata m-a împins cu toată forța și m-am lovit destul de rău la cap. Am fost în spital mult timp. Iar tata a ajuns la închisoare. Aveam 14 ani atunci, iar Mason 21. Din cauză că el era la facultate mătușa Emma a avut grijă de mine, până anul trecut când am terminat liceul și am intrat la facultate. Mi-am propus un an liber în care mi-am pus toate gândurile cap la cap și tot ce vreau să fac.

  Ajung in campusul facultăți unde dau de o fată super drăguță. E blondă,cu ochii albastrii și pitică. Mă apropii de ea cu intenția de a o întreba unde se ține cursul de biologie,dar cineva mi-o ia înainte. Nimeni altul decât Kayden. Tipa își înconjoară mâinile în jurul umerilor săi și încep să se sărute. Dau să mă îndepărteaz pentru că nu mai am nevoie de un alt moment stânjenitor,dar o mană mă prinde de umăr.

  -Unde fugi scumpete. Nu-mi spune că ești geloasă. Știu că sunt irezistibil,dar stai la rând. Știu...

  -Nu te umfla în pene colega. Voiam să o întreb pe fata pe care tocmai ai sărit unde se ține cursul de biologie.

  -Întreaba mă pe mine. Știu eu unde e.

  -Nu-mi spune că și tu înveți aici.

  -Ba da. Se pare că nu suntem doar colegi de apartament,ci și de clasă. Hai, și eu am tot biologie prima oră

  -Cred că glumești,murmur

KaydenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum