Allie
-Deci, continuă Zayn când accesul de tuse se oprește. Legat de întâlnirea noastră,mai este valabilă? Spune și un licăr de speranță i se afișează în ochii de culoarea cerului noaptea.
Zayn chiar este atrăgător,părul negru, mai scurt în părți,buze pline, înalt-dar nu mai înalt că Kayden-ochii negri. De ce naiba îl compar pe Zayn cu Kayden.
-După cum te uiți la mine cred că răspunsul tău este un da,dar am și eu o mică cerință, știi tu ca să te iert că nu ai venit la întâlnire. Mijesc ochii așteptând să văd ce vrea.
-Cerința mea este ca această întâlnire să o facem într-un loc ales de mine,spune, într-un final.
-Intr-un loc ales de tine... repet de parcă nu am înțeles la ce s-a referit.
-Da,ai încredere în mine, după mergem să mâncăm undeva. Te iau mâine la șapte?
-Sigur,spun și îl conduc spre ușă. La ușă se oprește și mă sărută pe obraz,iar mai apoi coboară scările,iar eu rămân acolo câteva minute bune.
Ai fi zis că aș fi avea picioare înțepenite în ciment la felul cum stăteam. Mi-am revenit din tranșă când am auzit un hohot de râs care s-a transformat într-un râs în toată regula.
Am inchis într-un final ușa și m-am uitat prin casă ca să văd de unde vine râsul. Cam proastă ești Allison,de la cine ar putea fi dacă nu de la colegul tău de apartament.
Deschid ușa de la camera lui Kayden și îl văd pe marginea patului,cu mâinile pe față și cu corpul tremurând de râs. Își dă capul pe spate și râde în hohote, ieșind la iveală dantura cu mici imperfecțiuni.După vreo câteva minute cât timp m-am holbat la el,mi-am dat seama că era la bustul gol. Nu l-am văzut niciodată la bustul gol și pot recunoaște,cu mâna pe inimă că tipul ăsta e dotat de-a binelea.Mușchii proeminenți,talia îngustă, abdomenul sculptat, pectorali și o grămadă de piele fină.
Nici nu am băgat de seamă când privirea lui a poposit spre mine abia când Kayden se afla în fața mea. Niste șuvițe rebele îi intrau în ochii de un albastru electrizant și cu greu m-am stăpânit să nu i le fi dat la o parte. Maxilarul fin, proaspăt bărbierit și buzele pline parcă îmi făceau cu ochiul. Doamne bărbatul asta era atrăgător nu glumă,iar înălțimea îl făcea și mai atractiv.
-Iarăși îmi încalci intimitatea scumpete? Spune și buzele lui sunt periculos de aproape de ale mele. Respiram sacadat și puteam simți bătăile inimii la auzul tonului răgușit.
-D-de ce râdeai? Mă bâlbâi eu încercând să îmi reglez bătăliile inimi.
Kayden se apropie ușor și începe să îmi vorbească la ureche:
-La discuția ta cu idiotul ăla. Am auzit-o fără să vreau și m-a minunat cât de jalnic e. Doamne Allie,chiar ai să ieși cu pămpălăul ăla? Iubito,nu cred că ești atât de disperată după cineva,ca să ieși cu...Zayn,scuipă numele ăsta cu atât venin de zici că i-ar fi omorât pisica fix în fața lui.
-De ce îl urăști atât de tare? mă trezesc întrebând și nu îmi recunosc tonul vocii.
-Să îl urăsc? Nu scumpete nu îl urăsc, a urî pe cineva înseamnă a simți ceva pentru el, înseamnă să îți pese,și mie doar de Zayn nu îmi pasă acum. Pur și simplu consider că îți pierzi timpul degeaba cu el. Adică...
-Esti cumva gelos? Îl întreb de parcă ar fi fost vreun un fost iubit și am avem un trecut împreună. Imediat după ce i-am văzut rânjetul de pe buze am regretat întrebarea.
Kayden s-a apropiat atât de mult de încât îi simțeam respirația pe buze. Și-a coborât pentru o secunda privirea asupra buzelor mele apoi și-a întors-o spre ochii mei. Albastrul electrizant s-a mai întunecat având acum nuanță mării pe furtună. Am simțit ceva apăsându-mă pe burtă și am coborât privirea simțind cum ochii îmi ies din orbită. Două degete mi s-au proptit pe bărbie ridicând-o.
-Ochii la mine scumpete,spune și rânjetul ăla afurisit apare din nou. O să ai parte și de ea,dar nu acum. Încuviințez ca proasta din cap și asta îi mărește rânjetul.
Niciodată nu m-am gândit cum ar fi să mă culc cu Kayden. Recunosc că arată extraordinar și că se vede că îl cam atrag după felul în care amicul lui mă apasă pe burtă. Și sincer și el mă atrage și simt cum lenjeria mi se umezește. Închid în sec și mă uit în continuare la el.
-Dulce Allie,nici n-ai idee ce înseamnă ca eu să fiu gelos. Dacă crezi că aș putea fi gelos pe amărâtulde Zayn te înșeli amarnic iubire. Plus că,dacă aș vrea,te-aș face a mea doar pocnind din degete,dau să deschid gura pentru a comenta această remarcă,dar îmi pune degetul arătător pe buze. Nu mă contrazice scumpete, pentru că, în sinea ta,știi și tu asta. Se apropie din nou spre urechea mea și începe să vorbească, tonul răgușit făcându-și iarăși apariția. Dacă bag mâna,nu-i așa că te găsesc udă? Nu știu dacă inima mea reușește să mai reziste acestei conversații. Așa credeam și eu iubito. Nu te preface că nu mă dorești. Și îți recomand să nu te duci la întâlnirea cu Zayn dacă chiar o faci. Și știu că mă dorești. Ai făcut-o tu pe colega amabilă,dar știu ce este în căpusorul ăla al tău.
Următoarea lui acțiune mă lasă fără aerul rămas în plămâni după toată conversația asta. Îmi sărută locul de sub ureche, acolo unde am o cicatrice din bătăile nenumărate oferite de tata. Știu că nu avea de unde să știe, știu că voia să facă ceva să mă pună pe jar,dar am rămas și fără aer și fără cuvinte.
∆∆∆
Chiar și la întâlnirea cu Zayn cuvintele lui Kayden îmi joacă prin minte. Iar Zayn m-a dus la o cursă de mașini. Deci se poate înțelege că aceste cuvinte fac față sunetelor de motoare și claxoane care aproape îmi sparg timpanele.
Aș minți dacă aș spune că nu îmi plac cursele de mașini,dar nu mă dau in vânt după ele. Mason era obsedat de tot ce însemna curse și mașini și m-a târât cu el la câteva. Aveam 10 ani pe atunci și el 17 deci nu prea am înțeles nimic din ce se întâmpla acolo,pe deasupra am și plâns de frică când am auzit motoarele tunate. Dar după ce a plecat la facultate am găsit câteva din lucrurile lui legate de curse, înregistrări,filme,etc. Deci cred că vă dați seama că filmul lui preferat este,de fapt,seria de filme Fast and Furios. Desigur m-am uitat și eu la ,dar nu am putut să trec de primul film mai exact minutul 35.
Și iată-mă,la o cursă de mașini,cu Zayn țipând la propriu în urechea mea și ovaționându-și preferatul. Și-a pus o mână după umerii și și ori-cine s-ar uita la noi ar crede că suntem un cuplu fericit,chiar am putea fi dacă cuvintele unui alt bărbat mi-ar juca prin minte. Și nu numai asta. Și o anume pereche de ochii albaștri îmi apar in fața ochilor. Oftez zgomotos și încerc să mă concentrez asupra cursei,dar fără sorț de izbândă.
Îmi dau seama că cursa s-a terminat atunci când Zayn mă ia de mână și coborâm spre ieșire. După,mă duce spre motocicleta lui,mă ajută să îmi pun casca apoi plecăm spre restaurantul unde trebuia să mergem cu câteva zile înainte.
Acolo am mâncat,iar Zayn vorbea,dar atenția mea era iarăși spre conversația intensă purtată cu colegul meu de apartament. Când ajungem in fața blocului Zayn se apropie de mine și îmi dă o șuviță de păr după ureche.
-Ai fost cam absentă astăzi, începe el. Bănuiesc că a merge la o cursă de mașini nu a fost o idee prea strălucită pentru prima întâlnire.
-Mda...e tot ce am putut spune. Când mi-am dat seama ce prostie am scos pe gură am inceput să turui. Putem repeta asta într-o zi,sau putem să mergem la o cafea? zic eu.
-Bună idee,păi atunci...se apropie de mine și își trece mâna prin părul meu. Rămâne pe mâine,spune și își apleacă capul, apăsându-și buzele moi de ale mele. I-am răspuns la sărut,dar nu am simțit nimic comparativ cu ce am simți cu o seară înainte cu Kayden.
După ce pleacă Zayn urc in apartment și iarăși găsesc ușa deschisă. Intru și trântesc ușa, fără să îmi dau seama. Mă descălț în timp ce aud niste pași din bucătărie, probabil iarăși Kayden fumează și vine să împrăștie fumul prin toată..
-Cred că a venit unchiul Carlos,e tot ce am auzit înainte ca ușa de la bucătărie să se deschidă și în pragul ei să apară,nu Kayden ci...
-Tu nu ești unchiul Carlos...
CITEȘTI
Kayden
Roman d'amourAllie Evans începe facultatea cu stângul. Noul ei apartament din noul oraș în care s-a mutat se inundă din cauza instalației proaste. Ea e nevoită să se mute în apartamentul lui Carlos, un bun prieten de-al fratelui ei. Așa ajunge colegă de apartame...