Kayden (cu 3 ani în urmă)
-Știu că mă asculți iubito! Vreau să știi cât de mult regret că ți-am luat posibilitatea de a devenii un medic psihiatru de succes. Știam că vei deveni. Imediat de cum te-am văzut știam că vei fi cel mai bun medic psihiatru pe care îl știam. Pe lângă faptul că regret tot ce ți-am făcut în seara aia, regret că l-am lăsat pe Crew fără mamă. Aș fi cedat de mult nervos și aș fi venit după tine dacă nu era el. Trag aer în piept și încerc să rețin lacrimile care dau năvală.
-Știi, continui eu, la înmormântare părinții tăi nu au fost prea fericiți să mă vadă,și îi înțeleg, nici eu nu aș fi fost prea fericit să văd bărbatul care mi-a omorât fiica,spun și râd amăgitor. Am venit spre trupul tau fără suflet. La autopsie aveai coloana ruptă și multe oase fracturate. Desigur nu l-am lăsat pe Crew să te vadă. Nu m-a lăsat inima să o fac. Chiar daca avea un an când ai murit și nu va ține minte asta niciodată nu am putut.
Aveam 18 ani când Crew s-a născut. Eu și cu Rylee eram împreună de un an. Toată problema mea cu drogurile a început la 16 ani. Dependența mea a luat sfârșit pentru totdeauna când am omorât-o pe Rylee.
Părinții lui Rylee când au aflat că urmează să fie bunicii au fost foarte fericiți,bine cu excepția faptului că eu eram tatăl. Când a murit voiau să i-a toată custodia copilului meu. Am fost de acord pentru că știam că nu puteam să am grijă de el,dar Crew a început să plângă în fiecare seară după mine și nu am avut ce face.
Când Rylee mi-a spus că este însărcinată nu am avut nici o urmă de îndoială că nu ar fi al meu. Iar când s-a născut era greu să nu îți dai seama că nu e al meu.
Stă și cu mine și cu bunicii lui. Părinții mei au murit de mult pentru mine și nu le-am oferit șansa să își cunoască nepotul. Carlos e foarte atașat de el și spune că seamănă leit cu mine. Chiar are dreptate,tot ce are de la mama lui sunt culoarea ochilor,in rest este leit mie. Îmi iubesc fiul mai ales că este ultima parte care a rămas din Rylee. Știu că ea ar fi dorit să am grijă de el după ce a plecat ea și de aceea nu am renunțat.
-Crew creste foarte repede, a început să mănânce singur,bine mai greu,dar a învățat. Părinții tăi încă nu sunt prea împăcați cu situația,dar și ei știu că asta ți-ai fi dorit tu.
Oftez prelung când simt o mânuță pe umărul meu. Când mă întorc dau de doi ochii verzi, o claie de păr brunet și ondulat la vârfuri și o față grăsuță. Mai în spate stă fratele meu care se uită cu atât drag la mine și la Crew încât îmi vine să plâng.
Mă aplec și îmi ridic băiatul în brațe. Îl sărut pe obraz și văd că arată cu mâna ceva ce se află în spatele meu. Când mă întorc văd că arată mormântul lui Rylee.
-Da scumpule,mami e acolo. Îmi pare rău iubitu lu tata că nu ai să crești cu ea..
-Dar măcar ai un unchi marfă și un tată de nota 10, apare Carlos în peisaj,iar replica lui îl face pe Crew să râdă.
Kayden(prezent)
-Tu nu ești unchiul Carlos,îl aud pe Crew spunând și înțepenesc la geam. Când mă apropii de ușă inima mea o ia razna.
-Unchiul Carlos? spune Allie și în ochii i ce citește confuzia.
-Da,începe Crew, unchiul Carlos ,fratele lui tati,se întoarce spre mine și mă arată cu degetul. El e tati,spune și mă strânge în brațe, bine,îmi ajunge abia la șolduri.
Ultima dată când Crew a fost aici Allie nu l-a văzut. Când am intrat în apartament am băgat o minciună că am fost după cafea, pentru că nu știu cum aș putea să explic asta.
CITEȘTI
Kayden
عاطفيةAllie Evans începe facultatea cu stângul. Noul ei apartament din noul oraș în care s-a mutat se inundă din cauza instalației proaste. Ea e nevoită să se mute în apartamentul lui Carlos, un bun prieten de-al fratelui ei. Așa ajunge colegă de apartame...