18

1.9K 105 7
                                    

Kayden

  Allie nu are dreptate, absolut de loc. Dacă consideră că viața mea a fost grea ar trebui să facă un mic rezumat la a ei. Nu se compară de loc.

  Da, părinți mei mă băteau,dar nici chiar așa. Foarfeca în piele, bătăile, moartea. La naiba, eu chiar speram să mor, să las lumea fără o povară și acum, mă uit acum în ochii ei și văd viața. Recunoștința că trăiește,pe când eu,din acea zi până când a apărut ea am vrut să mor. Inclusiv și înainte să apară Rylee.

  E incredibil cum o persoană îți poate schimba viața și perspectiva asupra ei. Rylee m-a scos din starea mea care era una nasoală. Speram să mor din cauza unei supradoze. Mai apoi,când Rylee a murit speram să mor, să ajung la ea,nu contează în ce fel.Țin minte în unele momente de beție, stăteam întins pe șina de tren.

  Iar Allie,la naiba,Allison Evans m-a scos din starea mea de depresie oferită de moartea lui Rylee. Mi-a oferit șansa la mai mult timp petrecut cu copilul meu și nu numai.

  Nu am fost niciodată vreun sentimental. Dar nu mie rușine să recunosc că o iubesc pe Allie. Și când i-am zis că nu m-am îndrăgostit de ea pentru dorința trupească ci pentru suflet,nu am mințit. Nici când l-am adus în discuție pe Crew nu am mințit. Băiatul ăsta în fiecare seară îmi spune că o iubește pe Allie și de ce nu i-am prezentat-o mai devreme.

  Nu am cuvinte să descriu ce simt acum când mi-a povestit. Furie? Compătimire? Milă? Iubirea? Știu doar un singur lucru. Vreau să-i văd fiecare cicatrice, vânătaie și arsură. Îi mai sărut odată cicatricea de sub ureche. Nu știu de ce,dar sunt incredibil de indrigat de asta.

  Imediat după asta,îi sărut cicatricea de la încheietură. Așa fac cu toate cele pe care mi le permitea să le văd. Apoi îi sărut buzele și mă uit în treacăt la tatuajul cu simbolul medicinii.

  Citeam cartea,dar nu puteam să nu fi observat cum îmi studia tatuajele. A fost atrasă cel mai mult de cel cu medicina. Din ce am înțeles,fratele ei este medic rezident,iar ea iubește psihologia.

  Eu habar nu am ce iubesc. În toată copilăria mea,îmi apar amintiri vagi legate de artă. Îmi plăcea să desenez și uneori și să compun muzică. Dar niciodată nu m-am axat pe chestia asta.

  Nici la facultate nu am vrut să merg,dar normal că de dragul lui Carlos mă arunc și în cap dacă ar fi.

  Eu și cu Allie rămânem în tăcere și știu că așa e mai bine. Nu vreau să o presez,dar nici să tragă concluzii pripite nu vreau. Știu și că cu toate cicatricile și vânătăile de pe lume,tot ar fi cea mai frumoasă fată.

  Mă rezem de spătarul patului și îi fac semn să mă urmeze. Ea se apropie ușor reticentă,dar își așează capul pe pieptul meu, acoperind tatuajul cu litere R și C combinate. Îi mângâi ușor părul blond și îl sărut. Ea respiră precipitat și după puțin timp adoarme. Fac și eu la fel.

  Mă trezesc într-o cameră pe care nu o recunosc. Pereți sunt vopsiți în negru și alb,la fel și mobila. Mă uit prin jur și văd o fată stând cu spatele la mine. Părul lung, șaten îi este răsfirat pe spate. Mă apropii de ea cu intenția de a o întreba unde sunt,dar când se întoarce spre mine încremenesc.

  -Văd că te ai trezit. Cum ai dormit?

  Oare am murit cumva și mă aflu în rai?

  -Rylee?

  -Nu mă mai recunoaști? Se ridică de pe scaun și vine spre mine. Imaginea ochilor verzi,care seamănă perfect cu a lui Crew mă lovește în piept. E îmbrăcată într-o bluză albă și o fusta de piele neagră.

  -C..ce cauți aici? Își pune mâna pe umărul și se ridică pe vârfuri și mă sărută pe obraz.

  -Cât aveai de gând să trăiești singur?

  -Rylee...scuze că...mă întrerupe punându-și degetul arătător pe buzele mele.

  -Kayden,nimic nu mă bucură mai tare decât să te văd fericit. Iar felul cum fata asta te face fericit,mă face să mă simt împlinită. Și numai zic de Crew. O iubește,Kayden. Zi-mi sincer,tu o iubești?

  -N..nu știu.

  -Ăsta nu e un răspuns Kay.  Meriți să fi fericit iubire. Dacă eu nu am putut să te fac fericit asta nu înseamnă că altcineva nu poate.

  -Dar m-ai făcut fericit...

  -Nu cum te face ea. Kayden, promite-mi că orice ar fi,nu o să regreți niciodată alegerea făcută gândindu-te că mă faci să sufăr. Sufăr când te vedeam nefericit,dar de când a apărut ea ești total altă persoană. Și ea merită iubită Kayden,deci nu o da în bară. Meriți să iubești și să fi iubit. Știu că ți-ai iubit părinți și i-ai pierdut în fața alcoolului. Știu că m-ai iubit pe mine și m-ai pierdut în urma accidentului,dar asta nu înseamnă că nu meriți să iubești din nou. Nu o vei pierde,am eu grijă de asta.

  Imaginea se încețoșează,iar când deschid ochii mă trezesc înapoi în camera lui Allie. A fost un vis.

  Dar a fost așa de real. Îmi cobor privirea și observ că Allie doarme dusă. Zâmbesc în sinea mea când mă uit la ea. Zici că e un înger. Un înger care e menit să alunge toți demoni dintr-o persoană.

  Promit Rylee!

KaydenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum