22

1.9K 91 2
                                    

Kayden

  Sunete de artificii răzbat de afară. Geamul deschis îmi oferă o imagine a luminițelor care bubuie pe cer.

  Oftez și mă uit la filmul din mâna mea. Noul film Marvel. La dracu,cum am putut să o dau atât de rău în bară? M-am lăsat purtat de gelozie când l-am auzit pe Zayn strigând după mine că, citez "Mica ta colegă de cameră e tare bună la pat, să nu i sucești prea rău mințile"

  Am rezistat cu greu tentație de ai da un pumn în față și de ai sparge nasul. De ultima dată când l-am văzut pe Zayn a ajuns un depravat. Îmi aduce aminte de mine când eram la dezintoxicare. Eram un mare nesimțit pe atunci,nu că acum nu aș fi.

  În momentul ăsta Allie cred că plânge și eu sunt un prost și jumătate că stau să mă gândesc la cele întâmplate.

  Nu am fost niciodată gelos. Nici măcar cu Rylee. La dracu,atunci nu aveam de a face cu niște foști nebuni. Rylee nici nu știu dacă a avut iubiți măcar,deci mi-a fost ușor înainte. Dar acum,simt că toți nebuni apar după colț să îmi spună că Allie nu e de mine și că nu o iubesc,e bună la pat și alte chesti.

  Dar la dracu cu toți. La dracu cu părerilor de rahat,la dracu cu Zayn,la dracu cu toții ce cred că eu și Allie nu suntem făcuți unul pentru celălalt.

  Bat la ușa dormitorului lui Allie și deschid înainte să îmi răspundă. Stă în pat cu căștile Wireless în urechi și cu ochii în telefon. Închid ușa și mă rezem de perete. Mă uit la ea ca un psihopat. La naiba,m-am îndrăgostit nebunește de fata asta. Ridică ochii din telefon și tresare când mă vede.

  -La dracu,ce m-ai speriat. Are ochii ușor roșii și obraji umezi. Își scoate căștile și se ridică din pat. Acum observ că poartă doar un tricou. Tricoul meu. Ai venit să îmi spui oficial că o termini cu mine? Mă încrunt la ea. Se apropie de mine, lăsând o oarecare distanță.

  Nu scot niciun cuvânt. Îi fac jocul. Mâna ei îmi atinge obrazul,apoi coboară pe gât. Face conturul mușchilor și tatuajelor cu degetului. Îi urmăresc fiecare mișcare. Mă gândesc dacă o fi băut. Sau poate doar vrea să mă scoată din pepeni.

  E ceva la Allison Evans care mă intrigă. Un mister. Ea însăși e un mister. E ca un obiect cu o grămadă de straturi. Cu fiecare secret pe care mi-l spune un strat cade și încet încet ajung la premiul cel magic.

  Nu m-am mai deschis în fața nimănui în felul cum m-am deschis în fața ei. M-am îndrăgostit de Allie înainte să fiu prins cu Crew. Pur și simplu nu am vrut să recunosc. Și dacă o pierd simt că o să mă pierd și pe mine. Și la dracu,nu vreau asta din nou.

  Buzele ei moi se apasă pe tatuajul meu de pe inimă. Coboară cu săruturi. Pe biceps,pe pectorali,pe abdomen,pe coaste, pe clavicula,pe gât. Când ajunge la buze se apropie atât de mult încât îi simt răsuflarea pe buze. Dau să o sărut,dar se dă câțiva pași în spate. Touche.

  -Dacă vrei să mă săruți recunoaște că ai fost gelos pe Zayn. Recunoaște și te iert. Te iert pentru speculațiile pe care le ai tras, pentru felul în care m-ai ingnorat.

  -Ți-am mai zis. Nu. Am. Fost. Gelos. Pe. Zayn.

  -Te minți singur iubire.

  La dracu, felul în care a spus "iubire" mi-a străbătut tot corpul din cap până în picioare. Nici nu e nevoie să mă uit să îmi dau seama că am o erecție cât casa. Și mai am și pantaloni de trening. Sper ca Allie să se bucure de priveliște.

  -Cât de greu este să spui asta? Îți rănești orgoliul? Recunoaște odată că vorbele lui Zayn ți s-au urcat la cap și ți-au sucit mințile. Recunoaște și sunt a ta.

KaydenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum