Rozdział 28

17.2K 824 171
                                    

Mieszkanie było piękne. Wszystko idealnie urządzone. Moje własne mieszkanie. Czułam się szczęśliwa i smutna. Miałam własne mieszkanie! Krzyczała moja podświadomość, z drugiej strony byłam smutna. Nie będę się już tak bardzo widywać z Emily. Zżyłam się z nią. Na moje usta wpełzł smutny uśmiech. Usiadłam na kanapie i oglądałam swoje mieszkanie. Urządzenie go zajęło nam kilka godzin. Emily pojechała do firmy, zajmującą się nieruchomościami by sprzedać nasz były dom. Niedługo jak to się wszystko zakończy odjedzie.

-Ehh.-powiedziałam sama do siebie i spojrzałam na zegarek. Było wpół do siedemnastej. Nie długo mam się spotkać z Luke'iem. Wzięłam ciuchy i zaczęłam się przygotowywać. Założyłam czarne spodnie z dziurami na kolanach i do tego szarą bluzkę z smutną myszką Miki. Zrobiłam z włosów koka i zanim się obejrzałam było już za dziesięć. Chyba zdążę. Wyszłam z mieszkania, zamykając je. Szłam powoli, słuchając Skillet. Po równo dziesięciu minutach byłam pod domem Luke'a. Zdziwiłam się. Zobaczyłam jego jak niesie jakieś walizki do auta. Podeszłam bliżej.

-Hej Luke, wyjeżdżasz?-zapytałam cicho patrząc na niego. On odwrócił się do mnie i spojrzał mi tylko w oczy. Następnie odwrócił się po kolejne pudła.

-Luke?-nic.

-Luke!-chwyciłam go za ramię. Nie rozumiałam co się właśnie dzieje- Luke co ty robisz?!- zdjął moje ręce z jego ramion i zimnym, obojętnym tonem powiedział:

-Zostaw mnie Joe.- jego oczy nie wyrażały nic oprócz obojętności.

-Luke?-wyszeptałam patrząc na niego. Odszedł ode mnie i zapakował ostatnie pudło, a następnie podszedł do drzwi od strony kierowcy.

-Nie chcę cię znać, Joe. Żegnaj.-chłód bijący z jego głosu przyprawił mnie o gęsią skórkę. Nie wiedziałam co się dzieje! Przecież niedawno było tak dobrze!

-Luke, nie możesz...-przerwał mi

-Mogę i to robię. Nie chcę cię znać.-tym razem wycedził to przez zęby. Następnie otworzył drzwi i wsiadł trzaskając nimi. Odjechał z piskiem opon. Stałam tak nic nie rozumiejąc, zalewając się łzami.

Koniec.


***

Dum dum dum.... Co się dzieje!? Więc tak, to koniec pierwszej części druga wyjdzie ok. za tydzień, dwa. Będzie się nazywać "Come back baby"

Żegnajcie na razie ludziska!

Ps. Nie sprawdzony rozdział.

Why not?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz