Unicode
မနက်စာစားပြီးနောက်မေမေကပြောလာသည်...
''သားရေ...အမေ့မိတ်ဆွေရဲ့သားကဒီမှာခဏလာနေလိမ့်မယ်...သူတို့ကခရီးထွက်နေတာမို့လို့မြန်မာပြည်မှာတစ်ယောက်ထဲနေရတဲ့သူတို့သားလေးအထီးကျန်နေမှာစိုးလို့ဒီကိုခဏပို့ထားပါရစေလို့ပြောလာလို့လေ...အဲ့ဒါသူတို့သားကဒီနေ့လာလိမ့်မယ်...ယောကျ်ားလေးအချင်းချင်းဆိုတော့သားကပဲဂရုစိုက်ပေးလိုက်ပါဦး...''
''ဟုတ်ကဲ့မေမေ''
ပြန်သာဖြေလ်ိုက်ရပေမယ့်စိတ်ထဲတွင်တော့ကြ က်သီးထနေလေသည်...မေမေ့မိတ်ဆွေ၏သားနှင့်သူ့ကိုအောင်သွယ်ပေးချင်နေသည်ဟုခံစားနေသည်လေ...
နေ့လည်ထမင်းစားချိန်ရောက်တော့bellတီးသံကြား၍တံခါးသွားဖွင့်ရာ...
''ဟင်...ကိုကိုမောင်?''
luggage အိတ်တစ်လုံးဖြင့်တံခါးရှေ့တွင်စမတ်ကျကျရပ်နေသောကိိုကိုမောင်ကိုတွေ့လိုက်ရလေသည်...
''ကိုယ့်ကိုတံခါးဖွင့်ပေးဦးလေချစ်...''
''သြော်..ဟုတ်..ဟုတ်''
ကိုကိုချစ်လည်းကြောင်သွားပြီးအယောင်ယောင်အမှားမှားနှင့်တံခါးကိုဖွင့်ပေးလိုက်သည်....
ကိုကိုမောင်ကသူ့အိမ်သူ့ယာလိုပင်အိမ်ထဲဝင်ကာဧည့်ခန်းထဲတွင်ထိုင်နေသည့်မေမေနှင့်ဖေဖေကိုနှုတ်ဆက်လိုက်လေသည်...
''မင်္ဂလာပါဖေဖေ..မင်္ဂလာပါမေမေ..''
'နောက်ကျရင်လဲခေါ်ရမယ့်အတူတူအခုကတည်းကခေါ်ထားတော့အရှုံးမရှိပါဘူး..ဟိဟိ'
ကိုကိုချစ်တံခါးကိုပြန်ပိတ်ပြီးအထဲဝင်လာတော့ပိုင်စိုးပိုင်နင်းဖြင့်ဖေဖေ မေမေဟုခေါ်နေသည့်အပြင်တွေးနေသောအတွေးတို့ကိုကြားလိုက်ရပြန်သောကြောင့်မျက်လုံးပြူးသွားရသည်...
ဖေဖေနှင့်မေမေကလဲကျေနပ်သည့်အပြုံးကြီးဖြင့်...
''အေးအေးသားလေး...မေမေတို့ကိုလဲကိုယ့်အဖေရင်းအမေရင်းတွေလိုသဘောထားလို့ရပါတယ်...ဒါနဲ့သားလေးနာမည်ကရှိုင်းထက်ကိိုကုမောင်မလား...အမေ့ရဲ့သားကိုကိုချစ်ကိုလဲသေချာ ဂ ရု စိုက် ပေးပါဦးနော်...''
YOU ARE READING
My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)
Romanceရှိုင်းထက်ကိုကိုမောင်💗ကိုကိုချစ် my lovely ko ko maung S1 (start date-24.4.2023 end date-31.5.2023) save your life S2(ongoing) ချိုမြိန်သောအဆိပ်တစ်ခွက် S3(ongoing)