ကိုယ်ပြောစရာရှိလို့ပါ...ကိုယ့်စာအရေးအသားပလိုအပ်ချက်လေးတွေရှိနေသေးတယ်ဆိုတာကိုယ်သိပါတယ်...စာလုံးပေါင်းကိုသေချာဂရုစိုက်ပြီးရေးပေမယ့်ပြန်မစစ်ဖြစ်တာကြောင့်အမှားလေးတွေရှိနိုင်ပါတယ်...အစက ကိုယ်ဒီficတစ်ပုဒ်လုံးပြီးရင်ပြန်စစ်ပြီးလိုအပ်တာတွေဖြည့်စွက်ရင်းတင်မယ်လို့စိတ်ကူးထားပါတယ်...ဒါ့ကြောင့်မို့လို့ကြားထဲမှာဇာတ်လမ်းဟာကွက်တွေစာလုံးပေါင်းအမှားတွေရှိခဲ့ရင်ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါနော်...ပြီးတော့kokomaungလေးကဒီလအတွင်းအပြီးသတ်နိုင်ဖို့ကမသေချာဘူးဖြစ်နေပါတယ်..ဇာတ်ကြောင်းကရေးရင်းရေးရင်းနဲ့မှန်းထားတာထက်ပိုရှည်သွားလို့ပါ...အဲ့တာကြောင့်မလို့ဒီလအတွင်းမပြီးရင်တော့နောက်ပိုင်းတွေမှာupကမရှိသလောက်နည်းသွားတော့မှာပါ...ကိုယ့်ဝတ္ထုလေးကမျှော်နေတဲ့သူသိပ်မရှိလောက်ဘူးဆိုတော့သိပ်ကိစ္စမရှိလောက်ဘူးလို့တော့ကိုယ်ထင်ပါတယ်...ဖတ်ပေးတဲ့သူတစ်ယောက်ချင်းစီတိုင်းကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ်...
ကိုယ္ေျပာစရာ႐ွိလို႔ပါ...ကိုယ့္စာအေရးအသားပလိုအပ္ခ်က္ေလးေတြ႐ွိေနေသးတယ္ဆိုတာကိုယ္သိပါတယ္...စာလုံးေပါင္းကိုေသခ်ာဂ႐ုစိုက္ၿပီးေရးေပမယ့္ျပန္မစစ္ျဖစ္တာေၾကာင့္အမွားေလးေတြ႐ွိႏိုင္ပါတယ္...အစက ကိုယ္ဒီficတစ္ပုဒ္လုံးၿပီးရင္ျပန္စစ္ၿပီးလိုအပ္တာေတြျဖည့္စြက္ရင္းတင္မယ္လို႔စိတ္ကူးထားပါတယ္...ဒါ့ေၾကာင့္မို႔လို႔ၾကားထဲမွာဇာတ္လမ္းဟာကြက္ေတြစာလုံးေပါင္းအမွားေတြ႐ွိခဲ့ရင္ခြင့္လႊတ္ေပးၾကပါေနာ္...ၿပီးေတာ့kokomaungေလးကဒီလအတြင္းအၿပီးသတ္ႏိုင္ဖို႔ကမေသခ်ာဘူးျဖစ္ေနပါတယ္..ဇာတ္ေၾကာင္းကေရးရင္းေရးရင္းနဲ႔မွန္းထားတာထက္ပို႐ွည္သြားလို႔ပါ...အဲ့တာေၾကာင့္မလို႔ဒီလအတြင္းမၿပီးရင္ေတာ့ေနာက္ပိုင္းေတြမွာupကမ႐ွိသေလာက္နည္းသြားေတာ့မွာပါ...ကိုယ့္ဝတၳဳေလးကေမွ်ာ္ေနတဲ့သူသိပ္မ႐ွိေလာက္ဘူးဆိုေတာ့သိပ္ကိစၥမ႐ွိေလာက္ဘူးလို႔ေတာ့ကိုယ္ထင္ပါတယ္...ဖတ္ေပးတဲ့သူတစ္ေယာက္ခ်င္းစီတိုင္းကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္...
KAMU SEDANG MEMBACA
My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)
Romansaရှိုင်းထက်ကိုကိုမောင်💗ကိုကိုချစ် my lovely ko ko maung S1 (start date-24.4.2023 end date-31.5.2023) save your life S2(ongoing) ချိုမြိန်သောအဆိပ်တစ်ခွက် S3(ongoing)