Unicode
29.5.2015 (သောကြာနေ့)
ကိုကိုချစ်၁၉နှစ်ပြည့်မွေးနေ့သို့ရောက်ခဲ့လေပြီ...မွေးနေ့အတွက်ထွေထွေထူးထူးတော့မလုပ်ဖြစ်ဘုန်းကြီးကျောင်းသို့ဆွမ်းဂျိုင့်ပို့၊ဘုရားသွားပြီးညနေဘက်ကျမှcakeခွဲရန်ပြင်ဆင်ထားသည်...
သို့သော်မထင်မှတ်ထားသည့်အရာတစ်ခုဖြစ်ပွားသွားလေသည်...ဘုရားမှအပြန်တွင်ကိုကိုချစ်၏အဖေနှင့်အမေကအရင်ပြန်သွားကြကာကိုကိုချစ်၊ရူပ၊မိုးတိမ်နှင့်ကိုကိုမောင်တို့ကကိုကိုမောင်၏ကားနှင့်ပြည်သူ့ရင်ပြင်သို့သွားလည်ကြရာလမ်းတွင်...
''ကိုကိုမောင်!အရှေ့မှာကားကြီး!''
ကုန်တင်ကားတစ်စီးက ကိုကိုမောင်၏ကားကိုဝင်တိုက်မိမလိုဖြစ်တော့ကိုကိုချစ်အော်လိုက်မိသည်...ကိုကိုမောင်ကလဲမနည်းရှောင်လိုက်ရသည်....ထိုမှသာအကုန်စိတ်အေးသွားရသည်..
ထိုစဥ်မိုးတိမ်ကပြောလာသည်...
''အသက်ကတ်ပြားကိုငါတို့မရခဲ့ရင်နောက်တစ်ခါဆိုတကယ်သေရလိမ့်မယ်...သေရမယ့်ကံကြမ္မာကနီးလာပြီ...''
အကုန်လုံးကလေးနက်သွားကြသည်...ထို့နောက်ပြည့်သူ့ရင်ပြင်ကိုဆက်မသွားဖြစ်တော့ဘဲအိမ်သို့သာပြန်လာလိုက်ကြသည်.. လူကြီးတွေကိုတော့စိတ်ပူနေမှာစိုး၍မပြောဖြစ်...
ကိုကိုချစ်ဆုံးဖြတ်ချက်တို့ခိုင်မာသွား၏...သူတို့ကဘယ်အချိန်သေမှန်းမသိသည့်အခြေအနေတွင်ရှိနေသည်...ထို့ကြောင့်အနားမှာရှိနေတဲ့သူတွေကိုအတတ်နိုင်ဆုံးတန်ဖိုးထားရမည်...သူဒီလက်ရှိအချိန်လေးကိုပျော်ပျော်နေမည်...နောက်မှေနာင်တရသည့်အဖြစ်မျိုးမဖြစ်အောင်နေမည်ဖြစ်သည်....
ညနေဘက်ကျတော့ရူပနှင့်မိုးတိမ်တို့မိသားစုတွေကိုပါအိမ်သို့ခေါ်လိုက်သည်...ရူပတို့ကလဲထိုသို့ကြုံရပါများ၍ထွေထွေထူးထူးမခံစားနေပါ...ကိုကိုချစ်ကဲ့သ်ို့ပင်လက်ရှိအချိန်လေးကိုပျော်ပျော်နေမည်ဟုတွေးထားဟန်ရှိလေသည်...
ပေးလာသည့်လက်ဆောင်တွေကိုတော့လက်ခံထားလိုက်ကာညကျမှဖောက်ကြည့်ရန်လုပ်ထား၏...
YOU ARE READING
My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)
Romanceရှိုင်းထက်ကိုကိုမောင်💗ကိုကိုချစ် my lovely ko ko maung S1 (start date-24.4.2023 end date-31.5.2023) save your life S2(ongoing) ချိုမြိန်သောအဆိပ်တစ်ခွက် S3(ongoing)