Unicode
မာယာကပြောလာသည်...
''ဒီစမ်းသပ်ချက်တွေအကြောင်းပြောရ ရင်ဒီပြိုင်ပွဲကိုနှစ်၅၀နေရင်တစ်ခါကျင်းပကြတာ...ဒါက၇၉ကြိမ်မြောက်ပြိုင်ပွဲပဲ....
မင်းတို့လဲဒီကိုရောက်လာပြီဆိုမှတော့စွမ်းရည်တစ်ခုတော့ရှိကြမှာပါ...အမှန်တော့အဲ့စွမ်းရည်တွေကိုနိုးထစေသူကနတ်ဘုရားတွေပဲ...ဒီကမ္ဘာရဲ့ပြင်ပမှာနတ်ဘုရားတွေရှိတယ်...သူတို့ကဒီကမ္ဘာကြီးကိုအများကြီးဝင်စွက်ဖက်လို့မရပေမယ့်တစ်ချို့တစ်လေကိုတော့ရတယ်...ဟိုးအရင်တုန်းကနတ်ဘုရားတွေကဒီကမ္ဘာပေါ်မှာသူတို့ရဲ့ပညာအမွေကိုဆက်ခံနိုင်မယ့်လူတွေကိုရှာပြီးထိုက်တန်တဲ့လူရဲ့မျိုးဆက်တိုင်းကိုစွမ်းရည်တွေပေးခဲ့တယ်...ပြီးတော့သူတို့ရွေးချယ်လိုက်တဲ့သူကိုသူတို့နဲ့ဆက်သွယ်နိုင်အောင်လို့လုပ်ပေးခဲ့တယ်...ပြီးတာနဲ့သူတို့ရဲ့မူလနေရာကိုပြန်သွားခဲ့တယ်...
ခုနကနင်တို့ကိုပြဿနာရှာတဲ့အဖွဲ့ကမြွေဟောက်အဖွဲ့ခွဲ...သူတို့ကမြွေနတ်ဘုရားရဲ့ရွေးချယ်ခံရသူတွေ...ဘာလို့အဖွဲ့ခွဲလို့ခေါ်ရလဲဆိုရင်ဒီကမ္ဘာတင်မကဘဲတစ်ခြားအပြိုင်ကမ္ဘာတွေမှာလည်းဒီလိုအဖွဲ့တွေရှိနေလို့ပဲ...ငါတို့အဖွဲ့က ကျတော့မြေခွေးနတ်ဘုရားကရွေးချယ်ခြင်းကိုခံရသူတွေ...''
မာယာကမီးခိုးရောင်ဝတ်စုံဝတ်ထားသည့်လူလေးယောက်ကိုညွှန်ပြလာကာ...
''သူတို့က ကျတော့မြူနတ်ဘုရားရဲ့ရွေးချယ်ခြင်းခံရသူ...''
ထို့နောက်မာယာကအပြာရောင်မြန်မာဝတ်စုံများဝတ်ထားသည့်လူလေးယောက်ကိုညွှန်ပြလာပြီး..
''သူတို့ကရေနတ်ဘုရားရဲ့ရွေးချယ်ခြင်းခံရသူတွေ...''
ထိုအပြာရောင်ဝတ်လူများက ကိုကိုချစ်တို့ကြည့်နေမှန်းသိတော့အပြုံးတစ်ပွင့်ဖြင့်ဖော်ဖော်ရွေရွေနှုတ်ဆက်လာသည်...
''အကျင့်စရိုက်တွေပြောရမယ်ဆိုရင်တော့မြွေဟောက်အဖွဲ့ကကောက်ကျစ်တယ်...ငါတို့အဖွဲ့က ကျတော့ကောက်ကျစ်တာလဲမဟုတ်ဘူးအရမ်းရိုးသားနေတာလဲမဟုတ်ဘူး...မြူအဖွဲ့က ကျတော့မာနကြီးတယ်...ရေအဖွဲ့ကကျတော့ညင်သာနူးညံ့ပြီးစိတ်ထားကောင်းတယ်...ငါတို့လေးဖွဲ့ကရှိတဲ့စွမ်းရည်တွေမတူညီပေမယ့်အဖွဲ့တစ်ဖွဲ့မှာရှိတဲ့လူလေးယောက်လုံးကစွမ်းရည်တစ်မျိုးထဲပဲရှိတယ်...''
YOU ARE READING
My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)
Romanceရှိုင်းထက်ကိုကိုမောင်💗ကိုကိုချစ် my lovely ko ko maung S1 (start date-24.4.2023 end date-31.5.2023) save your life S2(ongoing) ချိုမြိန်သောအဆိပ်တစ်ခွက် S3(ongoing)