Part14

120 11 2
                                    

Unicode

ဤသို့နှင့်အသက်ကတ်ပြားသွားရှာရမည့်နေ့သို့ရောက်လာလေသည်...ထိုကိစ္စကို၊က်ိုကိုချစ်တို့လေးယောက်လုံး၏မိဘတွေလဲသိရှိပြီးဖြစ်၏...အကုန်လုံးကမျက်ရည်တစ်စမ်းစမ်းနှင့်ဖြစ်နေကာစိတ်ပူနေကြလေသည်...

ငယ်စဥ်ကတည်းကထိုစွမ်းရည်များပါလာသည်ကိုပြောပြထားခဲ့ကြရာမူလကမယုံကြသော်လည်းလက်တွေ့ပြလိုက်မှသာယုံသွားကြခြင်းဖြစ်ပေ၏...

လေးယောက်လုံးကိုကိုချစ်အိမ်တွင်လူစုလိုက်သည်...

မိုးတိမ်ကပြောလာသည် ...

''ပထမဆုံးသွားရမယ့်နေရာကငွေဆောင်ပင်လယ်ဘက်ပဲ...အဲ့မှာပထမစမ်းသပ်ချက်စလိမ့်မယ်...''

ကိုကိုမောင်ကပြောလာသည်။

''ကောင်းပြီ..ဒါဆိုငါ့ကားနဲ့သွားကြတာပေါ့...''

ေလးယောက်သား၊ကိုကိုမောင်၏ကားပေါ်တက်လိုက်ကာအသက်ကတ်ပြားရှာဖွေခြင်းခရီးလမ်းကြီးကိုစတင်ခဲ့လေပြီ...

ကိုကိုမောင်နှင့်မိုးတိမ်တို့ကတစ်ယောက်တစ်လှည့်ကားမောင်းရန်စီစဥ်ထား၏...

အရင်ဆုံးကိုကိုမောင်ကdriver seatတွင်ထိုင်လိုက်ကာကိုကိုချစ်ကတော့lover seatတွင်ထိုင်လိုက်၏...မိုးတိမ်နှင့်ရူပတို့ကတော့အနောက်မှာသာထိုင်သည်....

ကားစထွက်သည်နှင့်ပျော်ပျော်နေတတ်သောရူပကစကားများရေပက်မဝင်အောင်ပြောနေသောကြောင့်လေထုကတက်ကြွနေလေသည်...

ကားစတီယာတိုင်ပေါ်ရှိလက်များကသွယ်လျနေကာသေ​ွးကြောများထောင်ထလျက်...ငွေမှင်ရောင်ဆံနွယ်များကိုနဖူးပေါ်တစ်စပင်ကျခြင်းမရှိအောင်သပ်တင်ထားသည်...ယောကျ်ားပီသသောမေးရိုး...ဖြောင့်စင်းနေသည့်နှာတံ...ဆွဲငင်နိုင်သောမျက်ဝန်းညိုညိုတို့ဖြင့်ကိုကိုမောင်ကအလွန်ပင်ဆွဲဆောင်မှုရှိသည်...

ကိုကိုချစ်ငေးကြည့်နေရင်းတွေးလိုက်သည်...ဒီလိုပြီးပြည့်စုံတဲ့ကောင်လေးကိုပိုင်ဆိုင်ထားတဲ့သူကအရမ်းကိုကံကောင်းတာပဲ...အဲ့ကံကောင်းတဲ့လူက​လည်းကိုကိုချစ်ဆိုတဲ့ငါပဲလေ...ဟဟ...

My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)Where stories live. Discover now