Part11

132 10 0
                                    

Unicode

ဒီနေ့ရှိုင်းထက် ကိုကိုချစ်အတွက်မွေးနေ့လက်ဆောင်ဝယ်ပေးရန်စဥ်းစားထားသော်လည်းသူ့သူငယ်ချင်းဖြစ်သူကလှမ်းခေါ်၍သွားရလေသည်...

ပုံမှန်ဆိုသူသွားမည်မဟုတ်သော်လဲတစ်ချို့ကိစ္စများကိုအပြတ်ဖြတ်ရမည်ဖြစ်သောကြောင့်ပင်...

ရှိုင်းထက်၏သူငယ်ချင်းဖြစ်သူသည်ရှိုင်းထက်အပေါ်သူငယ်ချင်းထက်ပိုသောစိတ်မျိုးရှိနေသည်မှာကြာပြီဖြစ်သည်...သူလဲအစကတည်းကမျှော်လင့်ချက်မပေးချင်သဖြင့်
ခပ်ခွာခွာနေချင်သော်လဲDadမိတ်ဆွေ၏သားဖြစ်နေသောကြောင့်သည်းခံပေးနေခြင်းပင်...

သို့သော်သူ့ကလေးလေး၏မွေးနေ့တွင်ဖွင့်ပြောရန်စီစဥ်ထား၍အရာအားလုံးကိုအစကတည်းကရှင်းထားရန်ဆုံးဖြတ်လိုက်သည်...

ထို့ကြောင့်ဝေးဝေးလံလံမသွားချင်၍ကလေးလေးတို့အိမ်နားကCapitalကိုသာခေါ်လိုက်သည်...

သူတွင်ချစ်နေရသည့်သူရှိကြောင်း...အပြုအမူများကိုဆင်ခြင်ပေးချင်ပါကြောင်း​ပြောတော့
ထိုကောင်လေးကတစ်ခြားသူတွေလိုမဟုတ်ဘဲအေးအေးဆေးဆေးပင်သူ့ဘက်ကနောက်ထပ်မနှောင့်ယှက်တော့ပါဘူးဟုပြောလာသည်...နောက်ဆုံးအနေနဲ့ဖြင့်သူ့ကိုတစ်နာရီလောက်အဖော်ပြုပေးရန်တောင်းဆိုလာသည်...

အစကသူလက်မခံချင်သော်လဲDadမိတ်ဆွေမျက်နှာဖြင့်လက်ခံပေးလိုက်၏...သို့သော်သူ့စိတ်အစုံသည်ကလေးလေးဆီသာရောက်နေလေသည်...

အရုပ်တန်းဘက်ရောက်တော့ထိုကောင်လေးကသမင်ရုပ်လေးကိုကိုင်ကာနောက်ဆုံးလက်ဆောင်အနေဖြင့်ဝယ်ပေးစေချင်ကြောင်းပြောလာတော့သူဘာရယ်မဟုတ်သမင်ရုပ်လေးကိုကြည့်ရင်းသမင်ပေါက်လေးနှင့်တူသည့်ကလေးလေးကိုမြင်ယောင်လာကာတင်းနေသောမျက်နှာအမူအယာတို့ကနူးညံ့သွား၏...

ထိုစဥ်

''ကိုကိုချစ်!''

သူ့ကလေးလေး၏နာမည်ကိုကြားလိုက်ရ၍လှည့်ကြည့်လိုက်ရာကလေးလေး၏နောက်ကျောကိုသာတွေ့လိုက်ရသည်...နောက်ကျောလေးကိုပင်တွေ့လိုက်သော်ငြားသူသ်ိပါ၏...သူ့ကလေးလေးမှန်းသူသိပါ၏...လုံးဝမှားနိုင်ခြ​င်းမရှိပါပေ...သူ့ကလေးလေး၏အစိတ်အပိုင်းတစ်ခုချင်းစီကအစသူမှတ်မိပါ၏...

My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)Where stories live. Discover now