Part28

72 5 0
                                    

Unicode

ထိုသို့နှင့်နောက်တစ်နေ့ရောက်တော့၁၁ခွဲလောက်တွင်သူတို့နေ့လည်စာသွားစားတော့မြွေဟောက်အဖွဲ့ကိုတော့မတွေ့ရ...မြူအဖွဲ့...မြေခွေးအဖွဲ့နှင့်ရေအဖွဲ့ကိုသာတွေ့ရသည်....

ထိုအဖွဲ့သုံးဖွဲ့က 'ကိုရှိုင်းထက်အဆင်ပြေရဲ့လား'ဟုပင်လာမေးနေကြသေးသည်...သူတို့မျက်ဝန်းထဲတွင်လည်းစိုးရိမ်မှုတို့ထင်ဟပ်လျက်...

မြွေဟောက်အဖွဲ့မှလွဲ၍ကျန်အဖွဲ့များက ကိုယ်ချင်းစာစိတ်၊လူသားချင်းစာနာစိတ်ရှိကြသေးသည်...

နေ့လည်စာစားပြီးတော့သူတို့ကမ်းစပ်ကိုထွက်လာခဲ့ကြသည်...ကမ်းစပ်တွင်တော့မြွေဟောက်အဖွဲ့ရောက်နှင့်နေလေသည်...မနေ့က ကိုကိုချစ်ကြောင့်ရခဲ့သည့်ဒဏ်ရာများကပြန်ကောင်းနေသလိုပင်မျက်နှာများကသွေးရောင်ရှိနေသည်...

ကိုကိုချစ်တို့လည်းတစ်ချက်သာကြည့်ပြီးအကြည့်လွှဲလိုက်သည်...နောက်များမှသူ့လူကိုထိခဲ့သည့်အပြစ်အတွက်ပြစ်ဒဏ်ပေးတော့မည်ဟုသာတွေးရင်းပင်လယ်ကိုတစ်ချက်ကြည့်လိုက်တော့လိပ်ကြီးများနှင့်​နှုတ်ခမ်းမွှေးနှင့်လူကြီးကရောက်နေပြီဖြစ်သည်...

ထိုသို့နှင့်မနေ့ကနန်းတော်ကြီးငါးခုရှိသည့်နေရာရောက်တော့နှုတ်ခမ်းမွှေးနှင့်လူကြီးကပြောလာသည်....

''အဖွဲ့တစ်ဖွဲ့ကနန်းတော်တစ်ခုကိုဝင်ခွင့်ရမယ်..ကြိုက်တဲ့နန်းတော်ကိုဝင်သွားကြပါ...ဒါပေမယ့်အဖွဲ့တစ်ဖွဲ့ဝင်ပြီးသားနန်းတော်ကိုတော့တစ်ခြားအဖွဲ့ကထပ်ဝင်ခွင့်မရှိပါဘူး...ပြိုင်ပွဲစတင်ပြီ...''

ကိုကိုချစ်တို့လည်းညာဘက်ထောင့်စွန်းရှိနန်းတော်ထဲကိုအရင်ဝင်သွားလိုက်သည်...ပြီးတော့ရေအဖွဲ့...မြေခွေးအဖွဲ့...မြူအဖွဲ့..မြွေဟောက်အဖွဲ့..စသည်ဖြင့်မတူညီသောနန်းတော်များထဲကိုဝင်သွားကြလေသည်....

ပထမစမ်းသပ်ချက်ကစခဲ့လေပြီ...ဘယ်အဖွဲ့ကအနိုင်ရသူဖြစ်မလဲ?

.........

ကိုကိုချစ်တို့အထဲဝင်သွားလိုက်တော့အမိုးပေါ်တွင်လှပသောသလင်းကျောက်များဖြင့်အလှဆင်ထားကာကြမ်းပြင်ကိုဖောက်ထွင်းမြင်နေရသောဖန်သားများဖြင့်တည်ဆောက်ထားသောလှပသည့်နန်းတော်အတွင်းပိုင်းကိုမြင်လိုက်ရသည်...

My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)Where stories live. Discover now