Unicode
ည၆နာရီထိုးချိန်တွင်ကိုကိုချစ်နှင့်ကိုကိုမောင်တို့ကနိုးနေပြီဖြစ်ပြီးဧည့်ခန်းထဲတွင်ထိုင်ကာညစာစားရန်အတွက်ရူပတို့ကိုစောင့်နေကြသည်...
တစ်ခဏအကြာတွင်ရူပကိုမိုးတိမ်ကကူတွဲပေးလျက်ဧည့်ခန်းထဲဝင်လာသည်...
ထိုသည်ကိုတွေ့တော့ကိုကိုချစ်မှာရယ်ချင်နေသည်ကိုမနည်းထိန်းထားရသည်...
''ဟေး...ရူပ...ငါပေးတဲ့အကြံလေးကောင်းရဲ့လား?''
ရူပကရှူးရှူးရှဲရှဲဖြင့်ကိုကိုချစ်နားအပြေးလာဟန်လုပ်သော်
''အာ့..သေပါပြီ''
တစ်လှမ်းပင်မလှမ်းလိုက်ရဘဲလဲကျမလိုဖြစ်သွားလေသည်...ဘေးကမိုးတိမ်ကလှမ်းထိန်းပေးလိုက်တော့မိုးတိမ်ကိုမျက်စောင်းတစ်ချက်ထိုးပြီးမိုးတိမ်လက်မောင်းကိုလက်သီးနှင့်လှမ်းထိုးလေသည်....
မိုးတိမ်ကတော့ပြုံးပြုံးကြီးဖြင့်ပင်လက်သီးနှင့်ထိုးလိုက်သည်ကိုပန်းနှင့်ပေါက်လိုက်သလိုခံယူနေလေသည်...
ကိုကိုချစ်ကပြုံးစ်ိစိဖြင့်...
''သူငယ်ချင်း...ဖြေးဖြေးလျှောက်...မြန်မြန်လျှောက်လာလို့လဲကျသွားရင်တစ်ပူပေါ်နှစ်ပူဆင့်ဖြစ်နေဦးမယ်နော်...ဟဟ''
''ဟမ့်!''
ကိုကိုမောင်ကပြောလာသည်...
''ငါတို့ညစာသွားစားရအောင်''
ထိုသို့နှင့်ညစာစားပြီးကွန်ဒိုသို့ပြန်ပြီးခဏအနားယူလိုက်သည်...
ည၈နာရီထိုးသည်နှင့်သူတို့ကိုနေရာပြပေးခဲ့သည့်ကောင်လေးနှစ်ယောက်ကရောက်လာကာသူတို့ကိုပင်လယ်နားသို့ခေါ်သွားသည်...ထို့နောက်ထိုကောင်လေးနှစ်ယောက်ကပျောက်သွားလေသည်..
ရူပသည်တော့အနည်းငယ်ပြန်ကောင်းနေပြီဖြစ်၏...ပြေးလို့လွှားလို့မရသေးသော်လည်းလမ်းတော့လျှောက်နိုင်နေပြီဖြစ်သည်....
သူတို့ပင်လယ်နားရောက်သော်တစ်ခြားအဖွဲ့များကိုပါတွေ့လိုက်ရ၏...မြေခွေးအဖွဲ့...မြူအဖွဲ့နှင့်ရေအဖွဲ့သည်တော့ပုံမှန်အတိုင်းပင်ဖြစ်သည်...အဝတ်အစားများကိုတော့ပေါ့ပေါ့ပါးပါးလှုပ်ရှားလို့လွယ်သည်များကိုဝတ်လာကြသည်...ပုံမှန်မဟုတ်သည်မှာတော့ညစာစားချိန်တွင်မရောက်လာခဲ့သောမြွေဟောက်အဖွဲ့ဖြစ်သည်..
YOU ARE READING
My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)
Romanceရှိုင်းထက်ကိုကိုမောင်💗ကိုကိုချစ် my lovely ko ko maung S1 (start date-24.4.2023 end date-31.5.2023) save your life S2(ongoing) ချိုမြိန်သောအဆိပ်တစ်ခွက် S3(ongoing)