Part9

146 7 0
                                    

Unicode

ပန်းကလေးများကအစွမ်းကုန်ဖူးပွင့်လျက်...ငှက်ကလေးများကကျီကျီကျာကျာမိတ်ဆက်လျက်ဖြင့်သူရိန်နေမင်းကြီးကိုကြိုဆိုနေကြလေသည်...နေရောင်ခြည်တို့သည်ကမ္ဘာပေါ်ရှိသက်ရှိသက်မဲ့တို့အပေါ်ဖြာကျနေလေသည်...

ထိုနေရောင်ခြည်တို့သည်ကားပြတင်းပေါက်လေးမှဖြတ်ကာငြိမ်းချမ်းစွာဖြင့်တင်းတင်းကြပ်ကြပ်ပွေ့ဖက်လျက်အိပ်ပျော်နေသောလူနှစ်ယောက်ကိုကျီစယ်နေလေသည်...ငှက်ကလေးများကလဲကျီကျီကျာကျာဖြင့်တေးသီကာမနက်ခင်း၏လှပသာယာမှုကိုထောက်ပံ့ပေးနေလေသည်...ထိုမြင်ကွင်းလေးသည်အသက်ဝင်နေသည့်ပန်းချီကားလေးတစ်ချပ်ကဲ့သို့ပင်တုနှိုင်းမဲ့လှပပေ၏...

ထိုစဥ်နေရောင်ခြည်၏ကျီစယ်မှုကြောင့်ချစ်စရာကောင်းမှူအဖြာဖြာတို့ဖြင့်ပြည့်စုံနေသောလူသားလေးအားရင်ခွင်ထဲထည့်ကာပွေ့ဖက်ထားသည့်ဆွဲဆောင်မှုရှိပြီးချောမောခန့်ညားသောလူသားလေး၏မျက်တောင်တိုတိုစိပ်စိပ်လေးများကာရံထားသောမျက်ဝန်းညိုညိုတို့ကဖြည်းညင်းစွာပွင့်လာလေသည်...

ထိုလူသားလေးသည်ရင်ခွင်ထဲငြိမ်းချမ်းစွာအိပ်ပျော်နေသောကောင်လေးကိုအနှောင့်အယှက်မဖြစ်စေရန်နေရောင်ခြည်တို့အားသွေးကြောများယှက်ဖြာတေသည့်လက်ဖြင့်ကာပေးထားကာချစ်ခင်မြတ်နိုးမှုအပြည့်ဖြင့်တစ်စိမ့်စိမ့်ကြည့်နေလေသည်....

အိပ်ပျော်နေသောကောင်လေးသည်အချိန်အတန်ကြာ ကြာပြီးနောက်လှုပ်လှုပ်ရှားရှားဖြစ်လာကာကာရံထားသောမျက်တောင်ရှည်များကယပ်တောင်တစ်တောင်လိုတစ်ဖျပ်ဖျပ်ခတ်လာသောအခါနိုးနေသည်မှာကြာပြီဖြစ်သောလူသားလေးကချက်ချင်းပင်မျက်လုံးများကိုပိတ်လိုက်ပြီးအိပ်ချင်ယောင်ဆောင်နေလေသည်...

ကိုကိုချစ်မျက်လုံးဖွင့်ဖွင့်ချင်းမြင်လိုက်ရသည်မှာအဖြူရောင်နံရံကြီးတစ်ခု?

အယ်....နံရံကြီးကဘာလို့ငါ့ရှေ့ရောက်နေရတာလဲ???

ထိုနံရံကြီးကိုထိကိုင်လိုက်သောအခါတောင့်တင်းခိုင်မာနေသောအထိအတွေ့ကိုရလေသည်...ဆက်လက်ထိကိုင်လိုက်သောအခါပျော့အိအိအဖုကြီးနှစ်ခု?

My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora