Unicode
ရူပကအခန်းထဲကမထွက်သွားမီပြောလာသည်...
''ကိုကိုချစ်...ငါပြောစရာရှိသေးတယ်...''
''အင်းပြောလေ''
''ငါမင်းတို့ရဲ့အတိတ်ကပုံရိပ်အချို့ကိုပြပြီးအားနည်းသွားတော့မင်းတို့ကိုမပြလိုက်ရတဲ့အရာတွေလည်းရှိတယ်...''
ကိုကိုချစ်သေချာနားထောင်နေလိုက်သည်...
''အမှန်တော့မင်းတို့လူဘဝနဲ့ငါးဘဝတိတိခွဲခဲ့ရပြီးနောက်မှာလူမဟုတ်တဲ့တစ်ခြားဘဝနဲ့သုံးဘဝတိတိခွဲခွာခဲ့ရသေးတယ်....ပန်းနတ်ဘုရားမကကံကြမ္မာနတ်ဘုရားကြားဝင်နှောင့်ယှက်တာကိုသိသွားတော့အရှားပါးဆုံးဆူးအဆိပ်နွယ်ပန်းကိုသုံးပြီးနောက်သုံးဘဝတိုင်တိုင်ခွဲရအောင်လုပ်ခဲ့တယ်...မင်းကယုန်တစ်ကောင်အနေနဲ့မွေးဖွားလာပြီးကိုရှိုင်းထက်ကတော့ခြင်္သေ့တစ်ကောင်အနေနဲ့မွေးဖွားလာတယ်...မင်းတို့နှစ်ယောက်ကဘယ်လိုမှပေါင်းဖက်ဖို့မဖြစ်နိုင်ပေမယ့်ထပ်ချစ်မိသွားကြပြန်တယ်....ဒါပေမယ့်တစ်နေ့မှာတော့ကိုရှိုင်းထက်ကမင်းဘေးနားမှာမရှိတဲ့အချိန်မှာမင်းကကျားရဲ့အစာအနေနဲ့အဆုံးသတ်ခဲ့ရတယ်...ဒုတိယတစ်ခါမှလဲတိရစ္ဆာန်ဘဝနဲ့ပဲ...ဒုတိယတစ်ခါလဲအဲ့လိုပဲပေါ့ထပ်ကွဲခဲ့ရပြန်တယ်...တတိယတစ်ခါမှတော့ကိိုရှိုင်းထက်ကသရဲနှိမ်နင်းတဲ့အဖွဲ့အစည်းကလူဖြစ်ပြီးမင်းကတော့စောစောစီးစီးသေပြီးသရဲတစ်ကောင်ဖြစ်သွားတယ်...အဲ့ဘဝမှာလဲမင်းတို့နှစ်ယောက်ချစ်မိသွားကြပေမယ့်သရဲနှိမ်နင်းတဲ့အဖွဲ့အစည်းကြောင့်မင်းကပြန်လည်မွေးဖွားခြင်းစက်ဝန်းကိုဝင်သွားရပြီးနှစ်ယောက်သားကွဲခဲ့ပြန်တယ်....''
ကိုကိုချစ်စိတ်ထဲစို့နင့်သွားပေမယ့်လည်းအခုသူ့ဘေးမှာကိုကိုမောင်ရှိနေတဲ့အတွက်စိတ်သက်သာရာရသွားသည်...သူတို့ရဲ့ကံဆိုးမှုတွေက ကုန်သွားခဲ့ပြီဖြစ်သည်...အခုတော့သူတို့ဆုံစည်းနေရပြီ...သူ့ဘေးမှာကိုကိုမောင်ကရှိနေခဲ့ပြီ..ထို့ကြောင့်အရင်ကအတိတ်ဆိုးတွေကိုပြန်လည်တမ်းတမနေတော့ဘဲယခုလက်ရှိအချိန်လေးမှာသာပျော်မွေ့နေတော့မည်ဖြစ်သည်...
YOU ARE READING
My lovely Ko Ko Maung(Season1)(complete)
Romanceရှိုင်းထက်ကိုကိုမောင်💗ကိုကိုချစ် my lovely ko ko maung S1 (start date-24.4.2023 end date-31.5.2023) save your life S2(ongoing) ချိုမြိန်သောအဆိပ်တစ်ခွက် S3(ongoing)