27. "AKIL OYUNLARI"

10.1K 750 2.6K
                                    

Başlamadan önce, doğum günün kutlu olsun rubamsalepe Sen olmasan belki de yazdıklarım hiçbir zaman başkalarına ulaşmayacaktı 🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlamadan önce, doğum günün kutlu olsun rubamsalepe Sen olmasan belki de yazdıklarım hiçbir zaman başkalarına ulaşmayacaktı 🤍

XIII

Bölüm şarkıları:

Britney Spears, Toxic
Britney Spears, Circus
Little Mix & Nicki Minaj, Woman Like Me

♟️🎭

İkiz çığlıklar, ikiz yıldızlar, ikiz ipler
Dikişsiz yaralar ve ruhu kayıp sahipler.

•⭐•

V.V. :
(Hayır, yanlış anlamadınız)
(Evet, V anlatacak)

Kapat gözlerini. Aç gözlerini. Hızlıca al nefesini ve yavaşça ver nefesini. Önce bir şey yap, sonra onun zıddını yap. Hayat abartıldığı kadar değil, tam da bu. Zıtlıklarla dolu.

Hayatta kalmak için tüm bu zıtlıklara mecbursun fakat gün gelir, sen de eşini bulursun. Her siyaha bir beyaz, her kötüye bir iyi gerekir ve savaşmayı bilirsen, gerisi bir şekilde gelecektir.

Sol elimin işaret ve orta parmağı arasına kadehin sapını sıkıştırmıştım. Sağ elimin aynı parmaklarıysa sigara tutma işlevini görüyordu. Sigaramı bırakmadan aynalı komodinin üzerinde dizili duran şarap şişesini kavradım avucum ve diğer parmaklarımla. Şişeyi eğdiğimde kadehin içi kırmızı şarapla dolarken sigaramın ucundaki kül uzuyordu. Yere dökülmesine izin vermeden şişeyi yerine koydum. Son bir nefesi daha içime çekip gümüş renkli küllüğe bastırarak söndürdüm sigaramı.

Elimdeki şarap kadehiyle yatağımın üzerinde açık duran bilgisayara doğru ilerledim. Siyah saten çarşafın üzerine bir bacağım kalçamın altına gelecek şekilde oturduğumda pürüzsüz bir soğukluk işledi üzerimdeki şortun açık bıraktığı tenime.

Kadehi dudaklarıma yaklaştırmadan önce başımı geriye atarak yatak başlığına yasladım ve etrafımdaki gürültünün yok olmasının tadını çıkardım bir süre. Gözlerimi yeniden açtığımda bir kısmı yerde duran, bir kısmı yatağa tutunan morun en koyu tonuna sahip yorgana baktım. En sevdiğim rujumla aynı rengi taşıyordu, tonları tutsun diye saatlerce aramıştım onu internette.

Bilgisayarı kucağıma alacağım sırada kapı sertçe açıldı. Bu kapıyı bana seslenmeden böyle açabilecek tek bir kişi vardı. Bu yüzden gözlerimi o tarafa çevirme zahmetinde bulunmadan şarabımdan bir yudum aldım.

Kapalı olan lambayı açtı. Dokunarak değil, avuç içini sertçe duvara geçirerek yaptı bunu. Sonra aynı sertlikle vurarak kapadı ışıkları. Birkaç kez bunu yapmaya devam etti. Beni sinir edip dikkatimi üzerine çekmeye çalışıyordu Hermes.

ANALİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin