XIV

332 34 7
                                    


Hershel ile olan konuşmanızdan sonra, tüm gününü çiftliğin diğer tarafında, evden oldukça uzakta vaktini öldürerek geçirdin.

Birileri ile konuşmak istiyordun ancak herkesin kendine göre bir sorunu vardı, kimse vakit öldürecek kadar rahat hissetmiyordu. Maggie, Beth'in kendi hayatına son verme çabalarına karşı çıkmak için tüm gün evden çıkmamıştı. Lori ve Andrea ona destek oluyor, Glenn ve Dale ise arabalarla ilgileniyorlardı. Carol ise genel olarak, kamplarının 'ev işlerini' yapıyordu.

Aslında, Daryl'ın yanına gitmek istedin ancak sabah yaşadığınız olaylar aklına geldikçe geri adım atıyordun. Onu kendinden uzaklaştırdığın için üzülmüştün, iyi birine benziyordu, hiç olmadı, kafa şişiren birisi değildi ki bu senin için güzel bir şeydi. Sessiz ortamları, durumları ve kişileri her zaman daha çok sevmiştin. Daryl ise onlardan biri olabilirdi, ta ki sen onunla arana kocaman bir duvar örene kadar.

Aslında, bilerek yapmamıştın, sadece kendini güvenceye almak istiyordun. Shane ile olan anlaşmanızın herhangi biri tarafından bilinmesi, senin için kötü olabilirdi.

"Hey," duyduğun ses ile irkilerek arkanı döndün. Ağzı yüzü kan içerisinde olan Shane'in sana doğru yaklaştığını görünce kaşlarını çatarak ayağa kalktın. "Ne oldu?" yanına yaklaştıkça belirginleşen yaralara bakıyordun.

"Biraz sarsıldık," diyerek gülümsedi, elindeki ilk yardım çantasını elinde dolayarak, "Yardım isteyebilir miyim?" diye sordu. Kafanı sallayıp, oturması için az önce kalktığın alanı işaret ettin. Otururken Shane'in elindeki ilk yardım çantasını alarak fermuarını açtın. "Ne ara geldiniz?" diyerek uzakta, kulübenin yanına çekilmiş araca baktın. Düşüncelere bir o kadar dalmıştın ki, çevrede olup biteni fark edememiştin bile. "On dakika önce," dedi Shane.

Eline aldığın gazlı bezi kaşına bastırırken, "Bunu bir aylağın yapacağını zannetmiyorum?" diyerek tek kaşını havaya kaldırarak sordun. "Randall, geri getirdik." dediği şey ile elini kaşından çekerek ona baktın. Dediği sözde ciddi olup olmadığını anlamaya çalışıyordun. "Ne?" diyerek ona yarım bir gülücük verdin, "Randall, Maggie'yi ve seni tanıdığını söyledi. Evi, Hershel'ı, her şeyi," diyerek başını yere eğdi. "Ve?" diye sordun, onu orada öldürmeleri için yeterli bir sebebi elde etmişlerdi, diye düşündün.

"Ve Rick, yeniden kahramanlık yapıp, düşüneceğini söyledi." dediğine sadece yapmacık bir şekilde gülerek, devam etmesini işaret ettin, "Ben Randall'ı vurmaya çalışınca, kavga ettik ve sonuç, ta da!" diyerek ellerini kafasının kenarında sallayarak yüzünü gösterdi.

Kafanı sallayıp, "Ne yapacağız peki?" diye sordun, "Gelmeden önce, Rick onu öldürmeyi düşündüğünü söyledi." diyerek, ellerini yere indirdi.

"Nasıl?" diye sordun, "Ne yapacaksınız?"

"Bilmiyorum," diyerek kafasını salladı ve hiçbir şey demeden yere bakmaya devam etti. Derin bir nefes alıp, elindeki gazlı bezi tekrardan kaşını temizlemek için alırken, evin olduğu yöne, veranda'da Hershel ile konuşan Rick'e baktın.

Onunla konuşmalıydın.

_______________________________________________________

"Rick!" koşar adımlarla ilerlerken, Lori'nin yanına ilerleyen Rick'e seslendin. Seni gördüğünde, yönünü çevirerek sana ilerledi. "Ne oldu?" tek kaşı havada bir şekilde, sordu. "Randall, neden burada?" diye sordun, uzunca bir süre hızlı yürüdüğün için nefes nefese kalmış halinle.

"Ashley, biliyorum--" Rick'in seni geçiştirmeye çalışmasına izin vermeden sözünü kestin. "Rick, lütfen." Rick, derin bir nefes alarak, ellerini bel kemiğine koydu. "Randall, sizi biliyor." diyerek, bakışlarını yerden sana çevirdi. "Burası için bir tehlike, buradakiler için bir tehlike." diye ekledi.

kayıp - daryl dixonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin