"Aslında, her şe-" dışarıdan gelen sese döndün. Daryl, hızlıca pencereye yaklaşıp, çevreye bakındı. Ardından hızlıca arbaletini alıp, kapıya doğru ilerledi. Hiçbir şey demeden silahını alıp, peşinden ilerledin. Kapıya yanaşırken sana sessiz olmanı işaret ederek, dış kapıyı araladı. Çevreyi taradıktan sonra kapıdan geçerek, yavaş adımlarla ön bahçeye ilerlemeye başladı.Peşinden ilerlerken, sokağın solunda bir hareketlenme fark ettin. Hızla Daryl'n kolunu tutup, durmasını sağladın. Sana döndüğünde, elinle o tarafı işaret ederek, dikkatini o tarafa yönlendirdin. Bir kaç saniye geçmeden, sol taraftan bir kaç adamın yürüyerek bir evden çıktığını fark ettiniz. Daryl, aniden seni kolundan tutarak, evin bahçesinde olan çalıların ardına doğru ilerledi.
Daryl, adamları izlemeye devam ederken, yavaş hareketlerle ondan uzaklaşıp, daha geniş bir bakış açısına geçmeye çalışıyordun. Dikkatini onlardan çekip, kendinden uzaklaşan sana dönen Daryl, "Nereye gittiğini zannediyorsun?" diyerek sana yanaştı. "İçeri girelim." diyerek ona baktın, endişeni gizlemeye çalışıyordun ancak bu durumda duygularını kontrol etmek seni zorluyordu. Bu adamlar kimdi ve size neler yapabilirlerdi bilmiyordun, sadece iki kişiydiniz ve bu adamları iki kişi olarak aklamanız imkansızdı.
"Olmaz, evleri arıyorlar. Gitmeliyiz," adamlara ara sıra bakan Daryl, bir şey demeye çalışıyor gibi ağzını hareket ettiriyordu. "Sen içeri girip eşyaları alabilir misin?" dediği cümleye karşın kafa sallayıp, ondan uzaklaşmaya başladın. Açık bıraktığınız kapıdan içeri girerek, eşyalarınızın olduğu yere ilerleyip toplamaya başladın. Hızlı hareket etmen gerekiyordu, bu yüzden çantaları omuzlarından geçirerek hızlıca ayağa kalktın. Gitmek üzereyken, yanmaya devam eden şömineye baktın. Eğer burayı böyle bırakırsanız, şüphelenebilirlerdi. Hızlıca sırt çantandan su şisesi çıkartarak şöminede yanan ateşin üzerine dökmeye başladın, bir kaç saniye sonra ateş sönerek sadece iz kalmıştı. Hızlıca şişeni çantana atıp, kapıya ilerledin.
Kapı önüne geldiğinde, Daryl'ın yerinde olmadığını görmenle birlikte kalp atışın hızlandı. Tedirgin bir biçimde etrafına bakarken adamların bu tarafa geldiğini fark edip, kapıdan çıkarak arka tarafa yönlendin. Arka bahçenin içerisinde koştururken, bahçenin içerisinde olan kulübenin kapısı açıldı. Daryl, kapının önünde sana seslenip, "Buraya gel," diye fısıldadı. Adımlarını hızlandırıp, kulübeye doğru ilerledin, içeriye girdiğinde Daryl kapıyı kapatarak yanından geçti ve yerdeki halıyı kaldırdı. Gizli bir saklama alanı yapılmıştı, Daryl kapağını açarak senin girmeni işaret etti. Aşaüı atladın, ve Daryl'a atlaması için yer bıraktın ancak Daryl, "Burada bekle," diyerek kapağı suratına kapadı. "Ne?"
_______________________________________________________
Bu dar alanda geçirdiğin kaçıncı saatti bilmiyordun, uzun süredir buradaydın, güneşin doğmuş olabileceğini bile düşünüyordun. Ancak asıl merakın bu değildi, Daryl saatlerdir ortada yoktu. Maggie ve Glenn neredeydi, ne yapıyorlardı, Daryl adamların yanına mı gitmişti, şu an neredeydi, iyi miydi, bilmiyordun. Bu seni daha çok endeşiye düşürüyordu. Dışarıdan hiçbir ses alamamak, kapağa ise ulaşamayacak kadar aşağıda olmak, seni bu soruların cevaplarından da uzaklaştırıyordu.
Düşüncelerinin içerisinde gezinirken, kulübenin gıcırtılı kapı sesi ile yukarıya baktın. Adım sesleri yaklaşırken, ses çıkarmamak için nefesini tutmaya başladın. "Burası boş," tanıdık ses ile nefesini verdin. "Neredeler?" Maggie'nin sesi ile ayağa kalkarak, "Hey!" diye bağırdın, "Glenn, Maggie!" ayak sesleri bir anda durmuş, ardından "Ashley?" diye seslenen Maggie etrafta tekrardan yürümeye başlamıştı. "Halı, halının altındayım!"
Bir kaç saniye geçmedem kapağın açılması ile kulübenin açık kapısından yansıyan güneş ışığına baktın, tahmin ettiğin gibi. Maggie, yukarıdan sana bakarken, Glenn yanına geldi. "Daryl nerede?" sorduğu soru ile şaşkınlıkla cevap verdin, "Sizinle değil mi?" diye sordun. Maggie, sana cevap vermeden önce Glenn'e bir şeyi işaret etti, "Hayır, en son seninleydi." Glenn'in gidip aldığı şeye baktığında, bir ip olduğunu gördün, yavaşça aşağı sarkıtırken, "Daryl'ı bulmamız lazım, çevrede başka insanlarda var. Onlar ona zarar vermiş olabilirler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp - daryl dixon
Fanfiction"Seninle düşündüğünden daha çok benziyoruz." "O halde nasıl hissettiğimi de anlayabilirsin, bırak peşimi." daryl dixon fanfic. uyarılar: bazen ağır bir dil kullanılabilir.