Evin içerisinde bir sağa bir sola doğru ilerliyordun, Carol ve Lori June'a biraz su içmesine yardımcı oluyorlardı. "Gidip aramalıyız" dedi Calix, elindeki palası kapıyı işaret ederken. "Hayır, burada kalmalıyız, geri gelebilir," dedi Glenn karşı çıkarak, "Rick tehlikede olabilir," Lori, June'a suyu içirirken endişe ile sizlere baktı.
Bir anda salonun ortasında durdun, düşündün, şu an ne yapılabilirdi? "Hiçbiriniz bir yere gitmiyor, etrafı tanımıyoruz, kaybolabiliriz," dedin, Daryl, "Ben gidebilirim, kaybolmam," diyerek karşı çıktı, "Hayır, kimse bir yere gitmiyor, nasıl birisi olduğunu ve ne yapabileceğini bilmiyoruz," dedin, "Beraber kalmalıyız, Rick'e zarar vereceğini düşünmüyorum." diye ekledin. "Yani, tanımadığın bir sübyancıya mı güveniyorsun?" dedi Daryl, sesini biraz daha yükselmişti. "Hayır, ben Rick'e güveniyorum," dedin, "Sonunda doğru seçimi yapmışsın ama zamanı değil," diyerek kapıdan çıkmaya çalıştı.
"Yeter!" Hershel, oturduğu koltuktan hızla kalkarak herkesi susturdu. "Ashley haklı Daryl, kimse bir yere gitmiyor," dedi, "Rick kendi başının çaresine bakabilecek birisi, burada korumamız gereken insanlar var." diyerek içeri geçmesini işaret etti. Daryl elini kapı kulbundan çekerek salona doğru geri yürüdü, "Sadece bir adam, neden bu kadar enişelendiğimizi anlamıyorum," dedi T-Dog, "Sadece bir adam değil," dedi June.
O anda ona döndün, "Ne demek değil?" diye sordun, "Tam olarak kaç kişiler bilmiyorum, sadece seslerini duydum, Ralph bana onların şehre indiklerini söyledi," dedi, "Ne zaman geleceklerini bilmiyorum," diye ekledi. Duyduğun cümlelere karşın ellerin ile yüzünü kapayıp, bir kaç saniye düşündün, daha büyük bir tehlikenin içerisindeydiniz ve her adımı doğru atmalıydınız.
"Ne zaman gittiler?" diye sordun, "Bilmiyorum, çok uzun süredir," dedi kafası karışmış bir şekilde, "Geri dönebilecekleri kadar uzun mu?" diye sordun, karşılığında ise sadece, "Sanırım," cevabını almıştın.
Hızla ayağa kalkarak, çantaların olduğu alana ilerledin, "Herkes toplansın, silahlarınızı elinize alın ve hazırda bekleyin," diyerek çantanı sırtına geçirdin, "Carl, June ve Lori'yi yukarı çıkar ve orada bekle," diyerek talimat verdin, Carl kafasını sallayarak Lori ve June'un yanına ilerledi. "Maggie, Glenn ve T-Dog ile arka tarafa gidin, Daryl ve Calix burada ön tarafı izleyin, Hershel, diğerleri ile yukarı çık ve Marco, yukarısı sana emanet." diyerek etrafın hareketlenmesini izledin.
"Pencerelerden uzak durun, çevreyi inceleyin, farklı giriş alanları var mı bakın," elindeki tüfeğin mermilerini kontrol ederken konuştun. "Rick'e ne olacak?" diye seslendi Daryl, dediğine karşılık bir kaç saniye duraksadın, bu sefer doğru olanı seçecektin, bu sefer doğru adama güvenecektin, "O geri gelecek, eminim,"
_______________________________________________________
Güneş batmaya yakın, etrafın uzun süredir oluşturduğu sessizlik bozulmuştu. Ön kapının gıcırdayan verandası sayesinde hepiniz oturduğunuz yerden kalkmış ve hazır pozisyonlara geçmiştiniz.
Kapının açılması ile gülerek içeri giren Rick'in sizin hallerinize olan şaşkınlığı ile karşı karşıyaydın, daha ne oluyor diyemeden, arkasından içeri giren Ralph'ın neler olup bittiğini anlayarak Rick'i omuzlarından tutup, kafasına belinden çıkardığı silahı tutması bir olmuştu. "Sakin olun," dedi sessiz ve iğreltici bir tonda, "Hanginiz çözdü bilmiyorum ama biraz geç fark etmişsiniz," dedi, "Birazdan diğerleri gelecek, eski askerlere karşın nasıl savaşabilirsiniz?" diye ekledi. Rick, olan biteni algılamaya çalışıyordu, "Neler oluyor?" diye sordu, Ralph, kahkaha atarak, "Rick, seni gerçekten sevdim ancak insanlara çabucak güveniyorsun," dedi.
"Diğerleri nerede? Hadi millet! Orataya çıkın, burada eğlence var," diye içeridekilere seslendi. Glenn geri dönecekken ona dönüp, kafanı hayır anlamında salladın. Şu an bir kaç misafir daha bekliyordunuz, kapılardan uzaklaşmamanız lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp - daryl dixon
Fanfiction"Seninle düşündüğünden daha çok benziyoruz." "O halde nasıl hissettiğimi de anlayabilirsin, bırak peşimi." daryl dixon fanfic. uyarılar: bazen ağır bir dil kullanılabilir.