Son olan olayların üzerinden bir kaç gün geçmiş, kaldığınız evden ayrılmıştınız. Çevrede pek bir işe yarar malzeme bulamamanız yolunuzu daha çok zorlaştırmıştı. Yine de, yemi bir yer bulmak için elinizden gelen her şeyi yapmaya çalışıyordunuz.
Daryl ile olan son konuşmanızdan sonra gerçektende istediğini yapmıştın. Artık onunla konuşmuyor hatta şu an yürüdüğünüz geniş yolda bile ondan uzakta duruyordun. Bu durum senin açından çok büyük bir farklılık olmasa bile, bilmediğin bir gerçek vardı. Daryl için bu durum gerçekten can sıkıcıydı ancak sana söylediği onca şeyden sonra bunu değiştirmenin imkansız olduğunu düşünüyordu.
"Suyu olan var mı?" diye sordu Lori, gruptaki bir kaç kişi çantasını karıştırmaya başladı. Sen hiç dokunmadın bile çünkü son suyunu yaklaşık bir kaç saat önce içmiştin. Yanında yürüyen Calix, çantasındaki matarayı çıkartarak Lori'ye ilerledi. "Teşekkürler," dedi Lori, Calix'in matarasını alırken. "Önemli değil, aç mısın?" diye sordu Calix. "İdare edebilirim," yutkunduktan sonra yanıtladı. Calix çantasına attığı bir çikolata barını Lori'ye uzattı. "Enerjini kaybetmemelisin," diyerek uzattı. "Teşekkürler, Calix," diyerek elindeki çikolatayıp alıp, boş matarayı Calix'e geri verdi.
Calix yanına gelirken, "Onu sana saklıyordum," diye fısıldadı, dediğine gülerek ona baktın. Gerçekten iyi birisiydi, yaşadığı onca şeye rağmen hâlâ devam edebilmesi seni şaşırtıyordu. Senin gibi değildi, o ailesinin öldürülmesini izlemişti, şu an aradığı kimse yoktu ve biliyordun ki bu durumu sen yaşasan, çoktan kendini bir aylağa yem etmiştin.
"O çikolatayı bana saklıyordun değil mi?" Marco Calix ve senin arana girerek fısıldadı. "Evet evet ama maalesef şansın değilmiş," diyerek geçiştirdi Calix. Bu ikilinin birbirlerine olan şakaları seni her zaman güldürüyordu, hiç düşünemezdin, böyle bir dünyada bu tarz iki insanla karşılaşacağını. Onlar senin arkadaşlarındı, Marco senin erkek kardeşin gibiydi, Calix ise her zaman yanında olacağına emin olduğun tek kişiydi.
"Rick," diye seslendi Maggie, ağaçların arasına bakarken, bu sesleniş ile Rick dahil herkes durup, Maggie'nin baktığı yöne doğru döndü. "Ne oldu?" diye sordu Rick, "Orada bir yer var," diye eliyle işaret etti Maggie. Rick, daha iyi görebilmek adına Maggie'nin yanına ilerledi, "Evet," dedi, Maggie'nin gösterdiği alanı fark ettiğinde.
"Pekala," diyerek gruptakilere baktı, "Calix ve Daryl, siz önden gidip çevreyi araştırın, Glenn ve Ashley benimle beraber gelip evin içerisine bakacağız, Maggie arkamızda dur ve T-Dog, geri kalan herkes senin koruman altında." diyerek açıkladı, işte başlıyordu, yeniden.
Grup ile yola çıktığınızdan beri sürekli bu tarz yerlere girip çıkıyordunuz, biraz yorucu ve hatta bazen korkutucu oluyordu, ne olacağını bilmiyordunuz, bazen tertemiz gözüken bir evin içerisinden bir sürü aylak çıkabiliyordu ve bazen ise harabe olan yerler tertemiz çıkıyordu. Bu yüzden ne ile karşılaşacağınızı hiçbir zaman bilemiyordunuz.
Daryl ve Calix ormana doğru ilerlerken, Rick'in el hareketi ile peşine takıldın. Silahını kullanmanın fazla ses çıkaracağını düşünüp, cebindeki bıçağı çıkarıp Daryl ve Calix'in işaretini bekledin. Calix, sol taraftan evin arka tarafına doğru ilerlerken, Daryl evin sağ tarafına doğru ilerlemeye başlamıştı. Arka tarafa doğru ilerleyip, bu sefer Daryl soldan, Calix ise sağdan size geri dönmeye başlamıştı.
Daryl'ın "temiz" işaretini aldıktan sonra önde Rick olmak üzere ilerlemeye başladınız. Kapının önüne doğru geldiğinizde, gıcırdayan tahta verandada yavaş adımlarla ilerlemeye başladınız. Kapının sağ tarafına doğru çekildin, Rick kapının önünde silahı ile hazır bir şekilde beklerken, Glenn kapı kolunu tutup, işaret almayı bekledi. Maggie, Rick'in çarprazında pencerelere bakarken, Rick ile gözgöze geldiniz. Rick, sana hafifçe kafa salladı, onu onaylamak adına aynı şekilde karşılık verdin. Rick'in bakışları senden koparak Glenn'in bakışlarıyla buluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp - daryl dixon
Fanfiction"Seninle düşündüğünden daha çok benziyoruz." "O halde nasıl hissettiğimi de anlayabilirsin, bırak peşimi." daryl dixon fanfic. uyarılar: bazen ağır bir dil kullanılabilir.