"İyi misin?" diyerek elini uzattı Daryl. Elini tutarak ölü bir şekilde yerde yatan Randall'ın üzerinden kalktın. Bakışlarını ondan ayıramıyordun, istediğinin bu olması, seni kendinden iğrendiriyordu. Nasıl bir insanın ölmesini isteyebilirdin ki? Sana işkence yapan hiçbir düşüncenden kurtulamamış, bu isteğin yüzünden kendin hakkında da düşünceler edinmiştin.Hareketsiz dururken, Daryl'ın Randall'ın kafasına sapladığın bıçağı çekmesi ile irkildin. Bıçağını sana vermeden önce pantolonunun kenarına silerek, üzerindeki kanı temizlemeye çalıştı ve sana uzattı. "Al," dedi, sessiz ve sakin hareketlerle hiçbir şey demeden elindeki bıçağı aldın. Bıçağını gece karanlığında net göremesen bile, üzerindeki "Winslow" yazısının kanla kaplı olması seni daha da kötü hissettirdi.
İntikam duygusu ile dolup taşmıştın ama hiçbir şey değişmemişti. Düşündüğün gibi, ailene kavuşamamıştın, sadece kendini kötülüğün ellerine bırakmıştın. Dudağının iç kenarını ısırırken, Daryl'a baktın. Randall'ı inceliyordu.
"Bekle," dedi, ilk önce boynunu kontrol etti, "Boynu kırılmış," dedi. Dediği şey ile kaşlarını çattın, "Nasıl?" dedin, Daryl, Randall'ın vücudunu incelerken, "Isırılmamış, boynu kırıldığı için ölmüş." dedi. "Ne? Nasıl mümkün olabilir?" dedin, nasıl olabilirdi anlayamıyordun. "Çizik yok mu?" dedin, ayağa kalkarken sana dönüp, kafasını hayır anlamında salladı.
"Hadi, geri dönelim," dedi, ormanda eve doğru ilerlemeye başlarken, "Bekle," dedin, "Nasıl olabilir?" Daryl, sorduğun soruya sadece omuz silkip, karanlık ormanda ilerlemeye devam etti.
_______________________________________________________
Eve girdiğinizde etrafına bakındın, Shane ve Rick'in hâla dönmemesi seni şaşırtmıştı. "Shane ve Rick daha dönmedi mi?" Daryl, aklındaki soruyu sorarak etrafa bakındı. "Hayır," dedi Lori, "Bir silah sesi duyduk," diyerek dikkatini Lori'ye çevirdi. "Belki Randall'ı bulmuşlardır," diyerek cevap verdi Lori. "Onu bulduk," dedin, "Aylak olmuş," diye ekledi Daryl. "Onu ısıran aylağı buldunuz mu?" sordu, Hershel.
"Hayır, işin tuhaf tarafı, ısırılmamış." dedin, hâlâ aklın almıyordu. "Boynu kırılmış," diye ekledi Daryl, "Yani mücadele etmiş." diyerek cümlesini tamamladın. "Shane ile Randall'ın izleri üstüsteydi, Shane iz sürmemiş, birliktelermiş." dedi Daryl. Shane'in gerçekten bunu yaptığına inanamıyordun, evet ondan Randall'ı öldürmesini istemiştin ancak bu çok öncedendi. Gerçektende senin isteğini yapmış olamazdı, olmamalıydı. Onunla geri geldiğinde konuşmalıydın, bu suçluluktan kurtulmak istiyordun.
"Lütfen gidip Rick'le Shane'i bulup neler olduğunu öğrenir misin?" Lori, Daryl'a doğru ilerleyip sordu. "Tamam," dedi Daryl, çıkarken. "Bende geliyorum," dedin peşinden ilerlerken.
Dışarı çıktığınızda, Daryl'ın verandanın ilerisinde durup ilerlemediğini görünce yanına ilerledin. "Hey," koluna dikkatini çekmek için dokunurken, baktığı alana doğru kafanı çevirdin. Gördüğün görüntü ile, hızla geriye doğru adımlar atarak evin içerisine koştun. "Aylaklar," diye seslendin kapı girişinden. "Çok fazlalar," dedin, yanından geçen Andrea ve Glenn'e. Dışarı doğru tekrar ilerlediğinde, az önce gördüğünden daha da fazlasının size doğru yaklaştığını gördün. İçindeki korku büyürken, Hershel yanından geçerek, "Patricia, ışıkları kapat." sesine karşılık, "Ben silahları getireyim," dedin, "Bende geliyorum," dedi Andrea.
Andrea, birinci kattaki silah çantasına ilerlerken, senin Maggie'ye bıraktığın eşyalarını almak için en üst kata çıkmaya başladın. Merdivenlerden çıkarken, endişeli ve hızlı adımlarla aşağı inen Lori'yi gördün, seni merdivenlerin ortasında durdurarak, "Carl yok," dedi, panik bir ifadeyle. "Nasıl yok?" diye sordun, bu gruptaki hiçkimse çocuğuna sahip çıkamıyor muydu? diye düşündün. "Bilmiyorum, üst kattaydı, şimdi yok. Onsuz bir yere gidemem," dedi, "Aşağı inip, gruptakilere söyle, hemen geliyorum." deyip, adımlarını hızlandırarak merdivenlerden çıkmaya başladın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp - daryl dixon
Fanfiction"Seninle düşündüğünden daha çok benziyoruz." "O halde nasıl hissettiğimi de anlayabilirsin, bırak peşimi." daryl dixon fanfic. uyarılar: bazen ağır bir dil kullanılabilir.