"Omzun nasıl?" Daryl, sırtına takmak üzere olduğun çantayı elinden alarak sana baktı. "Daha iyi ama Hershel'dan kontrol etmesini isteyeceğim." dedin, Daryl seni onaylayıp eve doğru ilerlemeye başladı. Aracın kapısını kapatarak peşinden yavaş adımlarla ilerledin."Daryl," diye seslendin, seslenişin ile arkaya bir bakış atıp konuşmanı devam ettirmen için işaret verdi. "Neredeydin?" diye sordun, "Adamları takip ettim," sorunu direkt cevaplaması seni şaşırtmıştı, normalde kelimeler ağzında gevelenir ve bir kaç sözcükten başka bir şey duymazdın. "Neden?" diye sordun, aslında basit bir cevabı vardı, Randall'ın grubu olabilirdi veyahut iyi insanlar mı diye bakabilirdi. "Bende birini arıyorum," diyerek sana bir hatırlatma yaptı.
Duyduğun söz mantığına daha çok oturmuştu, Merle'ün onlarla olabileceğini düşünmüş olabilirdi. "Üzgünüm," dedin, bulamamış olması onu hayal kırıklığına uğratmış olabilir diye düşündün. Onunla aynı hisleri paylaşmak sana iyi geliyordu, emindin ki onun içinde bu geçerliydi. Bu konuda diğerleri gibi seni kaybetmektende korkamazdı, seni tam olarak tanımıyordu bile. Bugün olan tedirginliği kesinlikle içinde hissettiği sorumluluk duygusundan dolayıydı, aynı senin hissettiğin gibi.
"Ne için?" diye sordu, arkasını dönerken. "Öylesine söyledim, boş ver." diyerek geçiştirdin, onun biraz sözlere duyarlı bir insan olduğunu biliyordun. Ona acımanı istemeyeceğinden emindin, bu yüzden yeniden sana sinirlenmesini engellemek amacıyla geçiştirdin. Daryl, kısa süreliğine sana bakıp, kendi içerisinde de geçiştirerek omuz silkip, eve doğru ilerlemeye devam etti.
Evin önüne geldiğinizde, içeride toplanan grubu fark edip, "Toplantı mı yapıyorlar?" diye sordun. Daryl, "Sanırım, hadi, içeri girelim." diyerek çantaları kenara bırakarak içeri ilerledi.
İçeri girdiğinizde etrafına bakındın, Glenn, Maggie, Dale, ve diğer herkes stresli bir şekilde bir şeyi bekliyorlardı. Çevreye bakmaya devam ederken, bakışlarını Andrea'ya çevirdin, ona ne olduğunu sormak istercesine bir ifade verdin. Andrea tam bir şey diyecekken, kapı tekrar açıldı ve içeri Rick girdi. Lori ve oğlu Carl, peşinden gelerek etrafa bakındı.
Rick, salonun ortasına doğru ilerleyip tekli koltuğun ucundan destek alarak etraftakilere baktı. "Nasıl yapacağız? Oy mu kullanacağız?" konuşmayı başlatan Glenn'e döndün. Neler olduğunu anladığında, hızla yükselen sinirini belli etmemeye çalışarak, "Oy kullanmamıza gerek var mı ki?" dedin, iğneleyici bir tonda. Rick, sana dönerek, "Herkesin fikrini öğrenip seçenekleri konuşalım." dedi, bakışlarını yakalamaya çalışırken.
"Bana göre tek bir seçenek var," dedi Shane. Ne olduğunu gayet iyi biliyordun, ona hak vereceğinden emindin çünkü Shane'in burada mantıklı düşünebilen tek insan olduğuna inanıyordun. "Öldürmek, değil mi?" Dale, yargılayıcı bakışlarını Shane'in üzerinde gezdirirken konuştu. "Neden onu yaşatalım ki?" diye üsteledin, "Çünkü o bir insan. Ama çoğunluğun kararına bakarsak, neden oy kullanalım ki?" diye karşılık verdi.
"Canını bağışlamamızı isteyen biri var mı öğrenmek istiyorum," dedi Rick. "Saçmalık," sessizce mırıldandın. Dale, seni görmezden gelerek, "Küçük bir grup, sadece ben ve Glenn," dediği şeye karşın şaşkınlıkla Glenn'e döndün, bakışlarını ilk önce sana daha sonra Dale'e çevirerek, "O bizden biri değil, üzgünüm," dedi.
Dale, "Seni de korkutmuşlar.." diyerek etraftakilere baktı, "Peki ya sen?" dedi, Maggie'yi işaret ederek. "Onu esir tutamaz mıyız?" dedi Maggie. "Ne? Maggie?" dediği şeye inanamıyordun, senin en yakın arkadaşın, başına gelen her şeyin suçlusu olan Randall'ın yaşamasını istiyordu. "Gerçekten nasıl güvenebiliriz? Esir tutarsak birinin sürekli ona bekçilik yapması gerekir," Daryl, sözünü keserek, "Ayrıca, ekstra bir kişilik yemek demek." dedi, "Kış'ı biraz dişimizi sıkarak geçirebiliriz," diye ekledi Hershel. "Randall'ı esir alırsak ona bakıcılık yapmamız gerekir," dedin. "Bence bu adamın etrafında hiçkimse olmamalı." diye ekledi Rick. "Ne yapacağız o halde? Bizimle yaşamasını mı söyleyeceğiz? Sizi de en güvensiz anınızda terk etmeye kalkarsa şaşırmamalısınız." dedin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp - daryl dixon
Fanfiction"Seninle düşündüğünden daha çok benziyoruz." "O halde nasıl hissettiğimi de anlayabilirsin, bırak peşimi." daryl dixon fanfic. uyarılar: bazen ağır bir dil kullanılabilir.