Rozdział 23

120 11 59
                                    

Pov: El

- Ja pierwsza idę pod prysznic. - Powiedziałam rzucając Max moje zabójcze spojrzenie.

- Śnisz. Idę pierwsza bo to ja wyglądam jak mokry pies od wczoraj i nosze jakieś stare łachy po nieznajomym. - Dziewczyna skrzyżowała ręce spogladając na mnie swymi niebieskimi oczyma próbując zgrywać zdenerwowaną. Wczoraj po zjedzeniu całej paczki gofrów usnęłam z głową na ramieniu Max. Z samego rana zaczęła mi marudzić, że wygląda jak to ona powiedziała "siedem nieszczęść" cokolwiek to znaczy. Ponieważ wygląda na to, że jej stan wkurzenia może się tylko pogorszyć postanowiłam tym razem odpuścić.

- No dobra tylko szybko. Nie chce tu siedzieć godzinę sama. - Usiadłam na łóżku spogladając na dziewczynę, która uśmiechnięta z powodu wygranej ruszyła w kierunku łazienki.
Po niedługim czasie już słychać było jak rudowłosa się myje pod prysznicem. Czasami nawet coś sobie nuciła pod nosem.
Zaczęłam się kręcić z nudów po całej przyczepie rozgladając się dokładnie, gdy nagle coś przykuło moją uwagę.
Na jednej z półek stało stare zdjęcie przedstawiające bardzo znajomą mi osobę, a mianowicie Hopper'a. Co ono tu robi? Przyjżałam się dokładnie zdjeciu rozglądając się jeszcze trochę po przyczepie odkrywając, że jest to przyczepa nikogo innego jak właśnie mojego taty.
Podeszłam szybko do drzwi łazienki pukając chcąc powiadomić o tym Max.

- Max! Ta przyczepa jest Hopper'a! Możliwe, że może się tu pojawi za jakiś czas! - Mimo moich krzyków Max nic nie słyszała. Z powodu braku odpowiedzi postanowiłam wejść do łazienki. Uchyliłam lekko drzwi wpychając głowę do środka i rozgladając się po pomieszczeniu. Widok na Max był zakryty zasłoną, więc mogłam na spokojnie podejść i lekko zawstydzona ponownie się odezwać.
- Max, muszę ci coś powiedzieć. - Po chwili zasłona została złapana przez dziewczynę odsłaniając tym samym mi cały widok na jej ciało. Zrobiłam się cała czerwona na twarzy odsuwając się lekko z wrażenia. Zmierzyłam dziewczynę od góry do dołu nie spodziewajac się tak nagłego widoku. Max jednak nic sobie z tego nie robiła.

- Co takiego? I czemu się patrzysz jakbyś pierwszy raz mnie widziała nagą? - Spytała przyglądając mi się uważnie dostrzegając, że wpatruje jej się w piersi. 
Momentalnie spojrzałam w oczy dziewczyny co było wielkim błędem, ponieważ zrobiłam się chyba jeszcze bardziej czerwona niż wcześniej.

- N-no bo ty zawsze robisz na mnie takie wrażenie jakbym pierwszy raz cie na oczy widziała. - Powiedziałam uśmiechajac się niezręcznie do niej na co ta uśmiechnęła się lekko dobrze wiedząc co mam na myśli. Przypomniało mi się dopiero po chwili z czym właściwie tu do niej przyszłam.
Zanim jednak dała mi dojść do jakiegokolwiek słowa złapała mnie za rękę wciągająca pod prysznic i przypierając do ściany.

- Teraz mogę zrobić jeszcze większe wrażenie.

- Max chciałam powiedzieć ci o tym że... -  Dziewczyna nie czekając aż dokończe wbiła mi się w usta odrazu wpychając język do mojej buzi. Przez chwilę patrzyłam z szokiem jak przypiera swoje ciało do mojego. Automatycznie zaczęło mi się robić gorąco i zaczęłam powtarzać za Max ruchy języka całując się z nią namiętnie. Zapomniałam już o tym co miałam wcześniej mówić. Teraz pragnęłam tylko jej.

Pov: Max

Podczas całowania z językiem dziewczyny poczułam jej ręce na moich piersiach, które natychmiastowo zaczęła ugniatać wywołując u mnie falę cichych jęków w jej usta. Cała już rozpalona i rządna poczucia bardziej brunetki złapałam za jej przemoczoną od prysznica koszulkę natychmiastowo ją ściągając. Odrazu po tym pozbyłam się też reszty jej ubrań wywalając je na podłogę łazienki.
Spojrzałam na dziewczynę badając oczami całe jej idealne ciało. Ta zniecierpliwiona złapała mnie w pasie przyciągajac spowrotem do pocałunku, który z chwili stawał się coraz bardziej namiętny i pełny porządania. Jedną rękę wplotłam w włosy brunetki, a drugą zaczęłam jeździć od szyji w dół i spowrotem. Przybliżyłam się jeszcze bardziej do dziewczyny ocierając się o siebie naszymi ciałami, przez co dziewczyna wydała z siebie cichy jęk w moje usta, co doprowadziło u mnie do kolejnej fali podniecenia. Napalona zaczęłam ocierać się miejscem intymnym o jej wywołując u nas obu folę rozkoszy i podniecenia w postaci jęków i pomruków. Oderwałam się od ust brunetki wsłuchując się w jej głośniejsze jęki.

New Romantics ~ Elmax Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz