Bab 22 - MR. PSYCHO HUSBAND

6.4K 187 35
                                    

Setelah Danish dah Lydia makan malam di restoran berhampiran dengan itu hotel, mereka kembali ke bilik.

"Sayang dinner tadi best gila kan.. dia punya daging tu lembut jee kan!" kata Lydia teruja bersama senyuman lebar. Kepalanya mendongak memandang Danish di sebelahnya.

Danish mengangguk kecil dengan senyuman tipis lalu tangannya naik mengusap ringkas pada rambut Lydia.

"Tapi esok dah nak balik dahh.. halah rindu la nanti tempat ni.. tak puas lagi jalan jalan dekat sini sayang" kata Lydia sambil mencebik.

"Ala kau ni sayang.. jangan risau la nanti kita datang sini bertiga pulak"

Lydia yang mencebik itu perlahan lahan dia memandang Danish dengan dahinya berkerut.

"Bertiga? Haa sayang jangan macam macam tauu.. awak ada orang lain ke selain saya hah?" andaian Lydia dengan memandang Danish dengan pandangan tajam.

Tetapi bagi Danish sikit pun dia tidak takut dengan wajah kemarahan Lydia itu malah baginya kelihatan comel.

"Bukan la sayang"

"Habis tu? Siapa?"

Sampai sahaja dipintu bilik hotel itu. Danish mengimbas kad itu dan meloloskan masuk ke dalam bilik manakala Lydia memandang Danish pelik.

"Masuk la sayang.. tercegat apa lagi dekat pintu tu"

Lydia melangkah masuk ke dalam bilik. Pintu ditutup lalu di kunci. Dia berjalan mendekati Danish.

"Apa maksud awak bertiga sayang?" soal Lydia dengan memandang Danish yang sudah membaringkan tubuhnya di atas katil.

Danish bangun bertukar ke posisi duduk. Dia memandang Lydia atas bawah lalu mengukir senyuman nakal.

Lydia yang melihat Danish memandangnya atas bawah itu turut memandang dirinya dan membulat mata Lydia tatkala Danish menarik pinggangnya. Dengan itu, Lydia turut terbaring di atas katil lalu Danish terus menindih atas badan Lydia.

"Orang ketiga tu anak kita la sayang" bisik Danish di telinga Lydia.

Lydia menelan air liurnya sukar lalu dia ketawa kecil.

"E..erm sayang badan saya rasa panas la.. boleh tak saya nak pergi mandi?" tipu Lydia dengan tangannya menolak perlahan dada bidang milik Danish.

Tetapi kekuatan Lydia tidak lah sekuat yang di sangkakan. Danish sikit pun tidak beralih malah dia dekatkan lagi wajahnya ke wajah Lydia.

"Aku nak sangat ada anak dengan kau.. so ni la masanya sayang"

Lydia mendiamkan dirinya sahaja kerana dirinya seperti di pukau dengan anak mata milik Danish.




         ꧁ꨄ𝓜𝓻. 𝓟𝓼𝔂𝓬𝓱𝓸 𝓗𝓾𝓼𝓫𝓪𝓷𝓭ꨄ꧂



Hari kepulangan Danish dan Lydia ke Kuala Lumpur sudah pun tiba. Jam yang menunjukkan pada pukul 11:50. Check out mereka pukul 12 jadi masa berbaki 10 minit lagi.

"Sayang kau dah siap kemas dah?" tanya Danish sebaik sahaja Lydia siap mencalit lipstick itu pada bibirnya.

"Eohh dah siap dah." Lydia memusingkan badannya lalu berjalan mendekati Danish di muka pintu.

Sampai sahaja di hadapan suaminya itu. Lydia memandang Danish pelik tatkala Danish memandangnya atas bawah.

"Kenapa awak pandang saya macam tu?"

"Asal lawa sangat kau hari ni sayang?"

Lydia menjongket sebelah keningnya sebelum matanya memandang pada pakaian yang dipakai olehnya itu.

Mr. Psycho Husband [✔︎]Where stories live. Discover now