Selamlar, upuzunn bir bölümle karşınızdayım.
Tabi şey, bu bölümde Özgür yok...
Neyse siz çok şey yapmayın onu. İyi okumalar dilerim efendim.
Bölüm şarkısı: Özür Diliyorum - Skopova
❄️❄️
Sırma'dan
"Abim bir dinlesen mi beni?"
Yalandan ağlamama devam ederken inandırıcılığı artsın diye gürültüyle burnumu çektim.
Vallahi korkulurdu benden, iki dakikada nasıl da ağlatmıştım kendimi.
Özgür'ün başına bir şey gelecek diye düşünmem yetmişti aslında ağlamama. Aman Allah korusundu ama, eve gidince bir tahtaya vurmam şarttı.
Acaba garanti olsun diye taşa, duvara, demire de vursa mıydım?
"Neden dinleyeyim, ne kaldı ki söyleyeceğin başka? Çirkef de, kavgacı de, üzerine atlar de, sonra gel beni bir dinle de! O bana tercih ettiğin kız dinlesin be seni!"
Triple söylediğim sözler üzerine ağzının içinde homurdandığını duydum ancak duymamış gibi yaparak ağlamama devam ettim.
"Öyle şeyler söyleyen dilimi siksinler."
Derin bir nefes aldı ve yürüdüğümüz kaldırımda birkaç adım önüme geçti. Geri geri yürürken ağlamaklı bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Abim, güzel kardeşim benim. Baldan tatlı bacım. Valla sen yanlış anladın beni."
Dik dik baktım yüzüne, bir de yanlış anladın diyordu! Haspama bakın hele, kulaklarıma mı inanacaktım yoksa bu zübüğün söylediklerine mi?
"Tamam, ben yanlış anlattım kendimi! Valla sen yanlış anlamadın, ben yanlış anlattım. Tüm eşeklik bende, tüm odunluk, tüm hıyarlık bende!"
Gülmemek için aklıma farklı farklı üzücü şeyler geitrmeye başladım. Yoksa fena patlayacaktım.
Kuşum Çirkin, ellerimde ölmüştü. Nasıl da ağlamıştım. Onu arka bahçeye gömerken nasıl da içim acımıştı...
"Ya o kız kimmiş senin yanında? Senin asaletin yeter ulan, bin basarsın ona!"
Niloya'ya özenip aldığım kaplumbağa hareket etmeyince onu da öldürdüm sanmıştım. Annemler bana kızmasın diye de hiç kimseye söylemeden onu Çirkin'in yanına gömmüştüm.
Tosbik'in yalnızca uyuduğunu ben nereden bilebilirdim!?
Hayvancağız benim elimden neler çekmişti... Acaba canı çok yanmış mıydı?
Resmen canlı canlı gömmüştüm hayvanı, acaba karanlıktan çok korkmuş muydu?
"Sırma, valla küsme bana ya. Ben kaldıramam bir daha bunu."
Daha önce de bir olay yaşanmıştı aramızda ve ben abime küsmüştüm. Tamam, küsme olayını birazcık abartmıştım.
Tamam, dört hafta boyunca yüzüne bakmamam yanlıştı ama...
Söylediği çok ağrıma gitmişti.
O üniversiteye hazırlanırken ben daha dokuzuncu sınıftım, abim evde sinir küpü gibi dolaşırken ona az katlanmamıştım. Ancak bir zaman sonra bu iş çığrından çıkmıştı.
Yks'den birkaç gün önce abimin sevdiğini bildiğim için tatlı yapmıştım. Ona iyi geleceğini düşünüyordum, onu mutlu edeceğimi ve kafasını biraz olsun dağıtabileceğimi düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ihlamurlar Çiçek Açtığında
Novela JuvenilBekledim, beni fark etme ihtimalini göze aldım ve birkaç metre uzakta, dikkatle onu izlemeye devam ettim. Ani bir hareketle yerdeki kömür parçasını eline aldı. Duvara bir şeyler karaladı ve arkasına bakmadan uzaklaştı. O gözden kayboluncaya kadar be...