Selamlar gençler ve kendini yaşlı hissedenler!
Yine yeni yeniden merhaba!
Sizi bölümle baş başa bırakıyorum ve kaçıyorum...
Bölüm Şarkısı: Güzeldin - Kaancan Turan
❄️❄️
Eskiden hiperaktif bir çocuktum, oturup da oyuncaklarla oynamak bana hiç cazip gelmezdi. Dışarıda koşturmak, kirleneceğimi bilsem dahi çimenlerde yuvarlanmak, saçma sapan hareketleri denemek bana hep daha eğlenceli görünürdü.
Ailemse bu konuda hep endişe ederlerdi. Çünkü kendime zarar verme ihtimalim yüksekti, bu yüzden abim benim dışarıdaki bakıcım ilan edilmişti.
Abim halı sahaya girer beni de girmeden önce tembih ederdi. Hareket etmek için yanıp tutuşan ben saatlerce oturduğum yerde maçlarını izlerdim.
Zaman geçtikçe yavaş yavaş bundan zevk almaya, hatta oynamak için can atmaya başlamıştım.
Abime sormuştum, kesin bir dille reddetmişti. Ama abimin arkadaşı Karaca abi, benimde oynamam için abimi tehdit etmişti.
Ne denli sıkıldığımı, hareketsizlikten bunaldığımı bir o anlardı.
Karaca abinin tehdidinden sonra halı sahaya ilk adımımı attım ve bir daha kopamadım. Zamanla daha iyi oynamaya başlamıştım, hatta Karaca abiye göre abimden bile daha iyi oynuyordum.
Hal böyle olunca yıllar boyu abimlerle top peşinde koşmuştum. Şimdide Özgür ile ortak bir nokta bulmuştum, bunu kullanmasaydım haksızlık olurdu.
Hem kalbime hem yaşayacağımız güzel anlara.
Ben o teklifi ettikten sonra ilk önce güldü, şaşkındı ama bunu pek belli etmedi. Kabul etti, ne zaman diye sordu. Konuşuruz bir ara dedim.
Konuşmak için bir bahane elde etmiştim.
Sonra sohbet ede ede bizim sokaklara gelmiştik. İlk önce onun sokağından geçtik, bizi kavuşturan duvarda gezindi ikimizinde gözleri.
Bizi örnek alıp bambaşka şeyler de yazmışlardı mesela. Okurken kah dertlenmiş kah gülmüştük birlikte. Bir on dakikamızı o duvarın önünde geçirmiştik.
Ölümüme senin gülüşlerin sebep olacak. ~K.D.
Sevme beni oğlum, çıtı pıtı bir kız dersin tır şoförü çıkarım. ~S.K.
Aşk bir boktur, çek sifonu kurtul. ~D.Ş.
Okulu değil, o'kulu seviyorum. ~E.S.
Hepinizin kafası ayrı bir galaksi, hoşuma gitti. ~Y.T.
Onu bunu boşverin de yemek yok mu yemek? ~N.T.
Birlikte tüm yazılanları okuduktan sonra Özgür yerden kömür parçası almış ve ben onu izlerken o bir şeyler yazmıştı.
Taklitler aslını yaşatır derler, bizi yaşattığınız için teşekkürler .d ~Ö.S. <3 S.A.
O aradaki kalp detayı ise beni benden almıştı, eve gidene kadar durmadan sırıtmıştım.
Tabii bu durum yüzünden Özgür'e de alay etmesi için konu çıkmıştı.
Ancak bende boş değildim, kırmızı balık şarkısını söylemeyi çok sevdiğimi söylemiş miydim?
Artık seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ihlamurlar Çiçek Açtığında
Ficção AdolescenteBekledim, beni fark etme ihtimalini göze aldım ve birkaç metre uzakta, dikkatle onu izlemeye devam ettim. Ani bir hareketle yerdeki kömür parçasını eline aldı. Duvara bir şeyler karaladı ve arkasına bakmadan uzaklaştı. O gözden kayboluncaya kadar be...