Bu bölüm beni birazcık şey yaptı...
Neyse iyi okumalar dilerim efenim.
Bölüm şarkısı: Gece - Son Feci Bisiklet
❄️❄️
Özgür Süvari'den
Derin bir nefes al ve ver.
Sakinsin, seninkinin yanında dangalağın teki yok.
Kayra onları az önce yalnız bırakmadı.
Kayra, Sırma'mı seven Altan'a konuşması için asla fırsat tanımadı.
Adam sandık fos çıktın be Kayra. Erkek olsa döverdim.
Allah'ım bu it sevdiğime ne diyor?
Lan bu andaval benim sevdiğimi seviyor, yetmiyor konuşuyor, yetmiyor gülüyor, yetmiyor dokunmak için elini kaldırıyor!
Ben onun dilinin de, gözünün de, elinin de, gönlünün de ayarlarının içine sıçayım.
"Özgür?"
Yanıma gelen Kayra'ya ters bir şekilde baktım.
Bir de hiçbir şey olmamış gibi gülüyor. Sen git Altan'a gül ulan.
"Efendim?"
"Senin burada ne işin var?"
Ne olmuş geldiysem hanımefendi, Sırma'yı Altan'a ayarlama işiniz mi bozuldu?
Yaslandığım duvara zıplayarak oturdum. Kayra aşağıda kalmıştı.
Hem bunların konuşması niye daha bitmedi ki?
"Sırma'yı görmeye geldim."
Kafasını onaylar biçimde salladı.
"Tam zamanında geldin yani sende. Biraz bekleyeceksin artık."
Kaşlarımı çattım. Bir de pişkin ulan.
"O kadar uzun sürer mi?"
Kafasını aşağı yukarı salladı, tatlı tatlı gülümsedi.
Melek yüzlü şeytandı bu kız. Allah beni ondan korusun, Sırma'yı daha çok korusun.
"Tabii, aşk itirafı yapmak ne zamandır birkaç dakikada hallolur oldu?"
Yutkunamadığımı hissettim.
Lan ben bile daha aşkımı itiraf edememiştim! Bu piçin ne haddineydi bu? Bir de ikinciye dönüyordu malak!
"Ne aşkı ne itirafı?"
Kayra omuz silkti, benim gibi Sırmaları göz hapsine aldı. Keyifli bir ses tonu ile bana açıklama yapmaya başladı.
Lan Sırma gülümsedi, gülümsedi! Az önce Altan'a bildiğin güzel güzel gülümsedi.
Nerede kamera, el sallayalım. Mal gibi bir şaka bu.
"İki hafta önce falan işte, Altan teklif etti Sırma'ya. Sırma da reddetti tabii. Ancak Altan yeterli olmadığını düşünmüş olmalı ki şansını tekrar denemek istemiş. Ve sanırım iyi de gidiyor."
Ne demek iyi gidiyor, iyi gidiyor ne demek?
Tamam, Altan'ın benimkine açıldığını biliyordum, dövmemek ya da karışmamak için kendimi de zor tutmuştum ama...
Ama ne anasını satayım, sevdiğime yavşıyordu resmen bu it!
Bir de şansını deniyormuş zırto. Kumar mı oynuyorsun haysiyetsiz köpek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ihlamurlar Çiçek Açtığında
Fiksi RemajaBekledim, beni fark etme ihtimalini göze aldım ve birkaç metre uzakta, dikkatle onu izlemeye devam ettim. Ani bir hareketle yerdeki kömür parçasını eline aldı. Duvara bir şeyler karaladı ve arkasına bakmadan uzaklaştı. O gözden kayboluncaya kadar be...