Selamlar güzel insancıklar!
Yeni bölümle sizi selamlıyorum ve onunla sizi baş başa bırakıyorum.
İyi okumalar dilerim efendim.
Bölüm Şarkısı: Gülüşlerinde Saklı bir Peri - Elyas & Taha
❄️❄️
Sevmek bu zamanda hiç kolay bir eylem değildi, özellikle de sahte duygular ve birbirinin aynısı insanların arasında sevmek gerçekten zordu.
Bizi biz yapan şeyleri kaybetmiştik çünkü, dışlanmamak uğruna birbirimize benzemiştik. Bizler, popüler kültürün kurbanı olmuştuk. Tek tip şarkılar dinler olmuştuk, tek tip giyinir olmuştuk.
Ahlakımızı, adaletimizi, sevgimizi, güvenimizi ve hatta inancımızı dahi kaybetmiştik.
Farklılıklarımız kaybetmiştik. Herkesin ve her şeyin aynı ve sahte olduğu bu dünyada gerçekten sevmek mümkün müydü?
Böylesine bir dünyada Özgür ile birbirimizi gerçekten seviyor muyduk?
Ancak bu düşünmek istediğim bir konu değildi. En azından şimdilik.
Şu an uğraşmam gereken farklı bir nokta vardı.
"Abi çıkar mısın dışarı?"
Omuz silkti ve yerinden bir milim dahi kıpırdamadı.
O odadan çıkar çıkmaz telefonumu elime alıp Özgür'e yazmam büyük yanlıştı.
Yakalandığım kişiyse apayrı bir sorundu zaten.
"Abi, zamanı geldiğinde söyleyeceğim diyorum. Hem az önce de konuştuk, ben sana aşk hayatım var dedim. Güzel gidiyor da dedim. Telefonumu elime alıp ona yazınca mı sorun oldu?"
Gerçekten öyleydi, ben ona zaten söylemiştim. Şimdi şaşkınlıktan ayılıp bayılmasına ne gerek vardı ki?
"Lan ne bileyim ben? Yine şu kurgu karakterlerden birine aşık oldun onu söylüyorsun sandım!"
Şaşkınlıkla baktım yüzüne.
"Abi tanıştırırım da dedim!"
Omuz silkti.
"Konduramadım."
Göz devirdim hemen. Sanki ömrümün sonuna kadar sap kalacaktım.
"Hadi odanda hazmet şimdi bu gerçeği, uyuyacağım."
Daha fazla diretmedi, ayağa kalktı ve dışarı çıktı.
Tam bir saattir burada saçma sapan triplere girmişti!
Telefonumu tekrar elime aldım ve aklımdayken Ihlamur Çiçeğime halı saha için tarih teklif ettim.
Siz: İki gün sonra saat 15.00'de yapalım diyorum maçı, uygun mudur efendim?
Ihlamur Çiçeği'm: Siz nasıl isterseniz hanımefendi :)
Siz: O haldeee iyi geceler
Ihlamur Çiçeği'm: iyi gecelerr
❄️❄️
2 gün sonra
"Anne, ben halı sahaya gidiyorum, haberin olsun."
Annem harıl harıl ördüğü örgüden kafasını kaldırdı ve şüpheyle yüzüme baktı.
"Abin içeride?"
Omuz silktim.
"Onunla gitmiyorum ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ihlamurlar Çiçek Açtığında
Teen FictionBekledim, beni fark etme ihtimalini göze aldım ve birkaç metre uzakta, dikkatle onu izlemeye devam ettim. Ani bir hareketle yerdeki kömür parçasını eline aldı. Duvara bir şeyler karaladı ve arkasına bakmadan uzaklaştı. O gözden kayboluncaya kadar be...