Розділ 46

1.3K 91 28
                                    


Grim Salvo - Heart of darkness

Діна 21 рік

Я все таки вчора заснула за читанням блокнота, але на диво прокинулася рано. Це була 5 ранку, майже всі у будинку сплять, тому я швидко займаюся усією ранковою рутиною і іду на пошуки ще не сонних мешканців.

Массімо хропе, як ведмідь, до нього навіть заходити не треба.

Іду далі по коридору. Дійшовши до кімнати Рімо, тихо відчиняю двері і бачу, що чоловік спить, але прислухається до кожного шуму, так як ще сонний повертає голову до мене.

−Вибач - шепочу йому і обережно зачиняю двері назад.

На черзі була спальня Джул, так як четвертий брат, не пам'ятаю як його звати, за словами Вінсента поїхав вчитися в Америку.

Що ж уже бачу світло з напіввідчинених дверей в кімнаті молодшої сестри Корлеоне.

Що вона може робити у такий час? Хоча я теж не сплю.

Постукавши, тихо заходжу в середину. Руда сиділа за білосніжним столом, що стояв майже впритул до вікна. Одягнена вона у звичайний махровий халат та милу небесно-блакитну піжаму. У її руках карти "Таро".

Схоже вона робить на когось розклад, або просто грає покер сама з собою, тільки чомусь взяла не ті карти.

−Доброго ранку - кажу, тихо присідаючи поряд. Після вчорашнього я ще досі не можу відійти. Сподіваюсь Вінс зможе вийти з коми.

−Доброго - трохи злякано повертається нова "подруга" -Чому не спиш?

−Я тільки недавно прокинулась. Сон геть не йде. - зізнаюсь я

−Розумію, я дуже хвилююся за брата. Він найкраще що може бути. Так, в нас були сварки і суперечки, але Вінс все одно залишиться для мене найтурботливішим та найщирішим братом. -вона говорить ніби його вже немає, хоча це не так

−Джул, зарубай собі на носі, якщо людина в комі, це не значить, що вона мертва. Вона житиме. Вінсент житиме. Я обіцяю тобі, як він обіцяв мені.

Вона присідає біля мене та обіймає, що мене дивує, але я обіймаю у відповідь.

−Я знаю, просто хвилююся та боюсь за нього і за тебе теж.

Леді холодних куль (Стара Версія) Where stories live. Discover now