Ep 11

9K 298 5
                                    

Uni.....

"ခင်ဗျား သွားတော့မလို့လား.."

"အင်း........"

အိတ်ကိုင်၍အခန်းထဲမှထွက်လာသူကြောင့် လနက် မေးလိုက်တော့ ကလေးအိုလေးက မှုန်ကုပ်ကုပ်လေး​​ဖြင့်ပြန်ဖြေပါသည်..

"ဟ ဘာဖြစ်နေတာတုန်း ခင်ဗျားမျက်ခွက်က မသိရင် ဆပ်ပြာသည်လင်ပျောက်တဲ့ရုပ်.."

လနက်၏အပြောကြောင့် ကလေးအိုက လနက်အား မျက်စောင်းဖြင့်ကြည့်လာပြန်ပါသည်..

"မင်း ငါ့ကိုအခုစကားနာလာမထိုးလို့ရမလား ငါအခုအတော်လေးစိတ်ရှုပ်နေတာ"

လနက်လဲ သက်ပြင်းသာချလိုက်သည် ကလေးအို အလုပ်ဝင်နေတာနှစ်ရက်ရှိနေပြီဖြစ်သည်..Private schoolတစ်ခုမှာလျှောက်တာ အငြင်းခံရပြီး..သူအခု ကျူရှင်တစ်ခုမှာပဲ ဂိုက်လုပ်နေတာဖြစ်သည်.ကလေးတွေကလဲ...အကုန်socialနဲ့ကျွမ်းဝင်သူတွေဆိုတော့ ကလေးအိုသတင်းကို.သိ​ကြတယ်​​ေလ​ ...ဆိုတော့ကာ စာသင်ရတာအဆင်မပြေဖြစ်တာပေါ့..

"ခင်ဗျားမလုပ်နိုင်ရင်မလုပ်နဲ့လေ..ကျုပ်ရှိနေတာပဲ ခင်ဗျားယောက်ျားကျုပ်က သူဋ္ဌေးပဲလေ"

"​ပေါက်တတ်ကရမပြောဘဲဖယ်စမ်းပါ.."

ကလေးအိုကပြောကာ လနက်အားတွန်းဖယ်လိုက်ပြီး အပြင်ဘက်သို့ဦးတည်သွားနေလေသည်..ရုတ်တရက် သူကသွားနေရင်းမှ ရပ်ကာပြန်လှည့်ကြည့်လာပြီး...

"ဒါနဲ့မင်းက ဝတ်စုံပြည့်နဲ့ ဘယ်သွားမလို့လဲ "

"သွားစရာရှိမှဝတ်ရမှာလား"

"ဟ ဘယ်သူကအိမ်မှာနေရင်း suitဝတ်လို့လဲ ဒါနဲ့မင်းနဲ့လိုက်သားပဲ အခုမှလူနဲ့တူတော့တယ်"

"ကြွေသွားတယ်မလား.."

လနက် ပြုံးတုံ့တုံ့မေးတော​့ ကလေးအိုကပါးစပ်ရွဲ့ရင်းမျက်စောင်းထိုးပြန်သည်..

"အရေးမပါတာမ​ပြောဘဲ ဘယ်သွားမှာလဲပဲဖြေစမ်းပါ.. "

"Company ကproject တစ်ခုစဖို့ တာဝန်ရှိသူနဲ့စကားသွားပြောရမှာ...."

လနက်အပြောအား ကလေးအိုက မျက်လုံးပြူးကြီးဖြင့်တုံ့ပြန်သည်..မမှိုတ်မသုန်ကြီးဖြင့် မယုံသလိုကြည့်ကာ..

PERFECTWhere stories live. Discover now