Ep 26

7.3K 182 8
                                    

Uni...

"လနက် မင်းဘာဖြစ်နေတာလဲ ထတော့ ငါနောက်ကျတော့မယ် "

ကိုယ်လုံးတစ်ခုလုံးကို လှုပ်ကာ နှိုးနေပေမယ့် မှောက်ခုံအိပ်နေသူ လနက်က တစ်စက်မှပင်လှုပ်မလာ..

"ကျစ် အိပ်ခဲ့တော့ ငါအပြင်မှာစားပြီးသွားတော့မယ်"

လှိုင်းလက်လျှော့လိုက်ပြီး အိပ်နေသူရဲ့လက်မောင်းကိုတစ်ချက်ခပ်ဆတ်ဆတ်လေးရိုက်ကာပြောလိုက်သည်..

"အာ့.."

ထွက်သွားရန်ပြုစဥ် ဆောင့်ဆွဲခံလိုက်ရတဲ့ လက်ကြောင့် လူက ကုတင်ပေါ် ပစ်လဲကျသွားသည်..တရားခံကတော့ ရှာစရာမလိုပေ..အိပ်ချင်ယောင်ဆောင်နေတဲ့ အနက်ရောင်လကြီးပေါ့...

"လနက် မင်းဘာလုပ်တာလဲ"

လနက်က မျက်လုံးတွေတော​့ ဖွင့်မလာပါဘဲ လှိုင်းကိုအတင်းကျပ်သိုင်းကာဖက်ပြီး သူ့ကိုယ်လုံးနဲ့အုပ်မိုးထားလေသည်..လှိုင်း နေရခက်တာကြောင့် ရုန်းနေပေမယ့် သူကတော့ အားအပြည့်ဖြင့်တင်းကျပ်စွာဖက်ထားလေသည်..

"လနက် ငါနောက်ကျလိမ့်မယ်..မင်းကနောက်ကျရင်ကိစ္စမရှိပေမယ့် ငါကနောက်ကျလို့မရဘူး..."

"Kiss"

"ဟမ်.."

လှိုင်းရုန်းနေတာခဏရပ်သွားပြီး ကြောင်တောင်တောင်လေးဖြစ်သွားကာ လနက်ကိုကြည့်လိုက်သည်..လနက်ကာ ပြုံးတုံ့တုံ့ဖြစ်နေပေမယ့် မျက်လုံးတော့ဖွင့်မလာပေ..

"Morning Kissလိုချင်တယ်"

လှိုင်းဘာမှပြန်မဖြေဘဲ အားရှိသလောက်နဲ့သူ့ရင်ခွင်ထဲမှရုန်းထွက်ဖို့ကြိုးစားကြည့်သည်..ဒါပေမယ့် ဘယ်လိုဖြစ်နိုင်မှာလဲ...

"Kiss ပေးရင်လွှတ်ပေးမယ်"

"မင်းနော်..ငါ့ကိုအမြဲအခွင့်အရေးမယူနဲ့"

လနက်ကမျက်လုံးတွေဖွင့်လာပြီး လှိုင်းပါးကိုနမ်းရှုံ့လိုက်တာကြောင့် လှိုင်းရဲ့မျက်နှာပြင်လေးတစ်ခုလုံး နီရဲသွားသည်...နူးညံ့တယ်..ဟုတ်တယ်..တကယ့်ကိုမှနူးနူးညံ့ညံ့လေးနမ်းလိုက်တာ..

"မလိမ်နဲ့ လွှာလဲမောင့်ကိုနမ်းချင်နေတာမဟုတ်လား"

"မဟုတ်တာ"

PERFECTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang