Перший крок до змін

89 12 21
                                    

Омеги так і провалялися на ліжку до глибокої ночі, говорячи про все і ні про що одночасно. Так, вони були п'яними, але обидва почувалися щасливими. Сондже, який так довго зберігав секрет про свого обранця, нарешті відчув, що може комусь довіритися і не ховатися від усіх під маскою вічно самотнього промінчика веселощів і безтурботності. Техьон, який так боявся засудження оточуючих і недовіри, відчув таку необхідну йому підтримку та турботу. Знання, що не всі у всьому звинувачують омегу, що йому теж можуть повірити, що його можуть захистити, подарувало йому спокій.

Омеги договорилися до того, що навіть придумали план перевиховання Чона-молодшого ... та й старшого, щоб не розслаблявся. Один власник до мозку кісток настільки, що тільки завдає біль своїй парі, а другий мабуть, останні кілька життів був партизаном, бо приховує все від усіх, може, навіть від себе самого щось.

Юк, як двигун ідеї, хотів було навіть записувати їх план, але щось вино так у голову вдарило, що будь-який крок ліворуч-праворуч з ліжка обіцяв залишитися з відбитими сідницями і без будь-яких записів. Залишивши цю «небезпечну» витівку, історик погрожував колезі, що все запам'ятає, а ранком запише акуратно в свій щоденник. І не забув. Щойно встало сонце, Юк Сондже акуратно сповз із ліжка і так само безшумно влаштувався за письмовим столом друга. Він обережно розклав свої речі і, виділяючи різними кольорами пункти плану, дії, дати та очікуваний результат, почав планувати перевиховання нестерпних альфачів сімейства Чон. Оскільки проблеми у омег були різні, то плани відрізнялися, але кінцевий результат був один — «Виправити до можливості адекватних взаємин та співжиття».

Над цими планами Юк пітнів години три точно, навіть трохи гуглив, а коли закінчив — радісно посміхнувся і подивився на Кіма, який нічого не підозрював. Сондже тихо підійшов до ліжка і, розправивши руки вбік, відштовхнувся від підлоги. Він вдало приземлився прямо на ... охренілого Кім Техьона, який мало того, що відчув неймовірний біль від приземлення на його кісточки Юка, так ще й болісно простогнав від головного болю, що так вчасно окупував багатостраждальну частину тіла молодшого омеги, слідом закашлявшись від пустелі в роті.

- Смерті моєї хочеш? — відкашлявшись зі сльозами на очах, спитав молодший.

- Вставай, настав час підготуватися до виховних заходів, - задоволений своєю витівкою Дже, радісно защебетав на вушко товариша.

Вчителю, вам не втектиWhere stories live. Discover now