Я не відчеплюся від тебе.

74 13 15
                                    

- Він використав наказ, - зізнався Техьон, опустивши голову.

Зараз Кім знаходився на прийомі у Лі Ена і відчував сором. Адже він знав, що сам винен, бо повірив у те, що Чон не зробить нічого гіршого за попередні дії, але школяр ніби намагається з кожною зустріччю дедалі більше його здивувати, дедалі більше пробити дно. Здивувати у негативному плані. Наразі вчитель боявся засудження від Лі, адже той попереджав, а Те не повірив.

- Він не намагався тебе змусити зайнятися сексом чи зробити щось протизаконне? — зі спокійною строгістю запитав психолог.

- Ні.

- Тоді навіщо? — мабуть, Лі не розумів, навіщо школяр використовував наказ, якщо це лише візит додому.

- Він хотів, щоб при батьках я вдавав, що він — мій альфа. Хотів провести вечір із моєю родиною.

- Невже вирішив влитися у довіру до батьків, — задумливо промовив фахівець.

- Вони раніше зустрічалися?

- Коли в мене почалася тічка, він представився моїм альфою, і тато пустив його, дозволяючи провести цей період зі мною.

- Який розумний маніпулятор, — хитаючи головою, помітив Лі, роблячи запис. — Я, звичайно, не хочу тебе засмучувати, але тут уже нічого не вдієш. Є два варіанти виходу з цієї ситуації: змінитись і потім змінити твого переслідувача, або ж стати ворогом навіть для батьків, але я все ще не впевнений, що він дасть тобі спокій. Цей альфа так вміло почав вливатись у твоє оточення, навіть маніпулювати думкою батьків. Якщо ти зможеш від нього відв'язатись і скажеш, що ви порвали — все одно залишишся поганим сином. Який шлях вибереш — це вже залежить від тебе, я ж зроблю все, щоб ти позбавився своєї проблеми.

Техьону було трохи ніяково від останньої фрази психолога. Значить, Ен припускав можливість того, що омега захоче залишитися зі школярем.

- Ти питав про рідних батьків? — запитав Лі те, що його зараз найбільше цікавило.

- Вчора не вдалося.

- Тоді постарайся сьогодні з'ясувати. А зараз почнемо сеанс. Перша вправа буде направлена на пошук загублених спогадів. Я пересуватиму палець у повітрі, а ти уважно за ним стеж, при цьому намагайся хоч щось згадати з дитинства. Зосередься на своїх спогадах, продовжуючи стежити за рухами мого пальця, ти наче будеш відкривати скриньки зі спогадами. — пояснив психолог.

Вчителю, вам не втектиWhere stories live. Discover now