- Як ти себе почуваєш? — просив Вонхо, щойно трійця вибралася на свіже повітря.
Техьон і сам не знав. Все, що було після другого проколу, пройшло для нього, мов у тумані. Він відчував легке поколювання в місцях обох проколів, чув, що казав йому майстер, що говорили і робили друзі, але сам ніби був у якомусь трансі. Його наче затягнуло в глибину відчуттів. В середині все перевернулось з ніг на голову, але він почувався краще. Він відчував, ніби вирвався з клітки, навіть дихати стало набагато легше, а всі проблеми та думки про Чона кудись випарувалися. Стало якось байдуже, чи що. Ніби він став вільним. Незалежним. Наче нарешті сам собі належав. Він не винен у тому, що Чон Чонгук поводиться як останній негідник. Можливо, він не зміг знайти підхід до цього хлопця, але це явно не вина омеги, що альфа стає засранцем, як тільки відкриває рота.
Звідки з'явилися сили боротись? Техьон не знав, як назвати це почуття, але відчував, що може хоч словесно, але постояти за себе. Досить терпіти і звинувачувати себе у всьому. Він сильний та незалежний! Саме зараз омега відчував, що може і має постояти за себе! Відвоювати свою незалежність.
Це так дивно і трохи нереально. Як кілька проколів у вухах змогли змінити його мислення та сприйняття світу? Його характер...
- Як почуваєшся? — повторив запитання Сондже, а потім перевів погляд на друга і посміхнувся. — Готовий покарати Чона-засранця?
- Не те, щоб покарати, але боротися за себе бажання з'явилося, — не зовсім розуміючи те, що він відчуває, відповів Кім.
- Чудово! Це перспективний початок, — задоволено кивнув Юк. — Ми допомогли тобі здобути трохи впевненості та бажання зупинити неповнолітнього засранця. Тепер потрібно з'ясувати, у чому ж твоя проблема.
- Що далі? — спитав Хосок, який зовсім не розумів, навіщо він тут.
- За мною! - скомандував Дже, виходячи вперед і, зробивши кілька кроків, розвернувся до хлопців і засміявся.
Вони всі зайшли до торгового центру та піднялися на п'ятий поверх. Сондже провів їх через весь поверх до маленької, зовсім непомітної крамнички в кутку. Техьон дивувався, що Юк знає такі відносно недорогі, але досить хороші місця.
- Ласкаво просимо, — почули хлопці, як тільки увійшли до крамнички.
- Ен, — голосно покликав продавця історик.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вчителю, вам не втекти
Fiksi PenggemarМолодого вчителя Техьона взагалі ні в що не ставлять на роботі як діти, так і вчителі. Останньою краплею стає урок, котрий зірвали учні, а директор відчитав омегу при тих самих учнях. Хлопець вирішив піти з цієї школи. Він знайшов місце в іншій школ...