Місія "Уникати Чон Чонгука"

117 13 18
                                    

П'ятниця – короткий день? Саме на це Те й сподівався. Сьогодні він має лише три уроки — перший, третій і четвертий. І жоден із них у класі Чона, що є найпрекраснішою новиною. Тому, передумавши всі можливі шляхи відступу, Техьон самопроголосив себе спецагентом, який виконує місію «Уникати Чон Чонгука будь-якою ціною, або смерть».

Так як у нього мало уроків, він думав піти до Чон Ільхуна і прикинутися хворим, щоб після своїх уроків втекти додому і не відсиджувати в школі до трьох-чотирьох годин. Пробравшись у школу, дивлячись тільки в підлогу і заплющуючи очі, заткнувши вуха навушниками, ніс ватою, а поверх начепивши маску, Кім вдало дістався учительської. Знявши там своє обмундирування, чимало дивуючи колег і веселячи Юк Сондже, географ пояснив, що недобре себе почуває і його навіть найменші звуки змушують кашляти і чхати, а від яскравого світла - очі сльозяться. Він вдало уникнув зайвих розпитувань і обхідними шляхами ретирувався. Ось чому вчителі ходять класами, а не діти? Адже в інших країнах учні ходять по класах, а вчитель у своєму кабінеті спокійно готується до уроків і залишає свої речі. Але тільки не в них. Адже все для дітей... А омега тепер страждає.

Боячись озиратися і зайвий раз вдихати, Кім провів весь урок, зміну, вікно і наступний урок. І вже підходячи до дверей класу, в якому він мав останній на сьогодні урок, Техьон зовсім розслабився. Він весело провів час із дітьми, розповідав багато всього і навіть багато жартував. Чомусь відсутність Чона в полі зору так тішила і розслабляла омегу, що той зовсім забув про наказ та альфу. Видно даремно.

Вже розпрощавшись із дітьми і побажавши їм гарного дня, Те відчинив двері в коридор і завмер. За дверима на нього чекав віч-на-віч власною персоною Чон Чонгук. Вдало проваливши своє завдання, агент Кім втік із поля бою через другі двері настільки швидко, що навіть учні прифігіли.

Набравши на шляху Сондже і прикинувшись ще більш хворим, Техьон залишив місце дислокації (читати — школу) і застрибнув у перший автобус, що попався. Опам'ятався вже за кілька кварталів від школи, коли мітка почала нестерпно сильно боліти, а по венах ніби розлилося розпечене залізо. Тікаючи, він думав лише про свою репутацію, зовсім забувши, що з ним може зробити мітка. Відчайдушно простонавши від болю, Техьон натиснув кнопку, щоб водій зупинився. Залишивши автобус, омега сів на лавочку, зовсім не відчуваючи тіла. В оточуючих могла скластися думка, що в нього висока температура, з чола тік піт, губи були щільно зімкнуті, щоб не видавати лякаючих звуків. Він і сам уже думав, що невиліковно захворів. Вирішення проблеми прийшло само собою — поїхати до Лі Ена. Чомусь Техьон був упевнений, що Лі зможе щось із цим зробити. Мітка і накази — це, швидше за все, на підсвідомому рівні і вся річ у його голові. Як тільки Лі допоможе йому позбавитися цієї залежності, омезі стане легше.

Вчителю, вам не втектиWhere stories live. Discover now