"Прокинутися і згоріти від сорому", - саме так Техьон може описати свій ранок. Те, що снилося йому вночі, і те, що з таким задоволенням він витворяв з малолітнім альфою, який поставив йому мітку, - найбезсоромніше збочення, яке він коли-небудь у житті бачив. Омега, що ніколи не дивився порно, ніби сам у ньому взяв участь. Це було навіть соромно згадувати. Омега сів на ліжку, опустив голову до колін та прикрив обличчя руками. І як тепер йому реагувати на Чона після таких снів? А що, якщо він, тільки-но зустрівши школяра, згадає сон і почервоніє, не зможе ніяк проігнорувати молодшого? Думки та переживання знову почали заповнювати голову молодого хлопця, заплутуючи та лякаючи його.
- Досить! — суворо промовив Те, підводячи голову і рішуче дивлячись перед собою. Омега підвівся з ліжка і підійшов до дзеркала. - Я все зможу! Я буду рішучим і не піддамся провокаціям Чон Чонгука! Ен-щи вірить у мене! Я маю впоратися!
З таким рішучим настроєм Кім почав збиратися на роботу. Повідомити про свій вихід він доручив ще вчора Сондже, тому спокійно збирався, знаючи, які уроки будуть. Омега обробив місця проколів і на хрящик наклеїв пластир, щоб пил з вулиці не потрапив у ранку. Також Те побризкав себе засобом для приховування запаху, так, на всяк випадок, щоб не виникло зайвих пліток. Кім поснідав з батьками та дозволив батькові знову його підвезти. Батько був такий радий допомагати синові, хоч і такою дрібницею. Вони навіть заїхали дорогою до кондитерської та прикупили каву з різними тортиками, щоб пригостити колег, котрі дуже зраділи виходу Те, бо більше не буде підмін (він це розумів, тому заздалегідь купив усе, щоб віддячити). Також багато хто побажав більше не хворіти (знали б вони, якого роду хвороба була у Кіма). Учні теж радісно сприйняли повернення вчителя географії, оскільки сил їх більше не було читати твори з літератури.
- Сонсеніме, більше не смійте хворіти, — якось наприкінці уроку сказав один учень із восьмого класу.
- Чому це? - здивувався Те, посміхаючись.
- Ви ж у нас один викладаєте географію. Ще раз такого марафону з літератури чи фізики я не витримаю, — поскаржився учень, а всі його дружно підтримали.
- А я у шкільні роки любив літературу, — сумно сказав Кім. — Невже так було погано?
- Так!!!!! — закричала дітлахи дружно, викликаючи сміх вчителя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вчителю, вам не втекти
FanfictionМолодого вчителя Техьона взагалі ні в що не ставлять на роботі як діти, так і вчителі. Останньою краплею стає урок, котрий зірвали учні, а директор відчитав омегу при тих самих учнях. Хлопець вирішив піти з цієї школи. Він знайшов місце в іншій школ...