Терапія має продовжуватись

105 11 6
                                    

Чонгук довго думав над тим, чи йти йому до Лі, чи ні. Та постійно бачачи, що тільки внутрішній омега Техьона його сприймаєповністю, а не сам Те, змушувалось задуматись над цим. Так, він розумів, що зробив багато неправильного, неправильного та навіть дуже поганого... і, на жаль, зрозумів він це не так давно. В той момент, коли він робив ті чи інші дії по відношенню до Кіма, Чонгук відчував, що тільки так і треба. Він з дитинства знав багато альф, як тільки так і діяли, або схвалили б його дії. Він пам'ятав, як альфа-викладач в одній із його шкіл-інтернатів, почувши від омеги, що той йде, просто притиснув його до стіни та поставив мітку. Так, він тоді подглянув за парою. Та коли омега отримав «бажану» мітку здався і навіть сказав, що більше нікуди не піде.

Можливо, якби Чон побачив цю ситуацію в більш зрілому віці, то дійсно розтлумачив правильно слова того омеги. Він думав, що, якщо поставить мітку Техьону, той перестане бігати та прийме його. Вони стануть парою і все буде добре.

Аналізуючи свої дії після чергового сеансу Кіма з Лі, Чонгук не даремно згадав і цю ситуацію. Тоді той омега так сказав, бо дійсно вже не мав вибору, а не тому що «чудодійна мітка» змінила його бажання та плани.

В дитинстві та підлітковому віці він багато різного бачив, що поступово також пробував повторювати з Кімом – то і мітка, і нецензурні слова, і поцілунки, і навіть допомога при тічці, і ревнощі та бійки з іншими залицяльникамим. Це все мало б привернути увагу омеги до нього, зародити хоча б мізерні почуття... та кожна його витівка тільки більше віддаляла Кіма. Техьон щоразу тільки більше пручався, віддалявся і неймовірно бісило. Чому у всіх виходило до цього, а в ньогго ні? Що він робив не так? Чого це не спрацьовувало між ними?

З кожним днем дедалі більше ставлячи собі подібні питання, школяр вирішив звернутись до психолога.

Перший сеанс залишив дуже великий вплив. Він навіть думав, кинути це все, ще більше розчаровуючись в собі та боячись повністю осягнути скільки ще неправильного він натворив.

Прийшовши на другий сеанс, хлопець довго переступав з ноги на ногу перед входом у торговий центр, що навіть охоронець забив на листання стрічки твіттера та почав уважно за ним слідкувати.

Таки змусивши себе, Чонгук піднявся до магазинчика Лі, відчуваючи, що йде на каторгу.

Вчителю, вам не втектиWhere stories live. Discover now