Складний випадок

101 10 27
                                    

Дорогі мої читачі! Я так довго писала цю главу... так довго збиралася з думками та силами.... Та я хотіла б подякувати всім, хто так довго чекав продовження, підтримував мене відгуками та просто був поряд.(більше 2 місяців.жах!!!) Як автор я дуже люблю цю історію і працюю над її покращенням, доповненням та закінченням. Хоч не завжди так швидко, як хотілось би всім (навіть мені). То ж, нічого не обіцяю, але маю надію, що продовження ми не будемо чекати настільки довго))) Люблю вас*


Лі Ен давно зрозумів, що вв світі дохуя неадекватних людей. І зазвичай ці хворі люди псують життя адекваним людям, які також стають хворими, а потім народжують собі діток з тими ж хворими, що зіпсували їх і псують життя дітям... складно, заплутано та дуже часто невиліковно. Але цікаво.

Працювати в клініці – то загубити себе, стати психом через постійне спілкування з людьми, що мають досить цікаво-страшні замашки – не те, про що юний Ен мріяв, вступаючи до психіатрічного. То ж, після року роботи в клініці, Лі може з легкістю сказати, що бачив все. Точніше, МІГ сказати, допоки до його маленького магазинчика одягу не увійшов Юк у супроводі Кім Техьона. Чисто з професійної точки зору омезі було дуже цікаво вивчити випадок молодого вчителя, допомогти та навчити жити для себе, а от чисто з особистісно-людської – «та це треш, пацани». Що там було з цим хлопчиком, Ен міг лише здогадуватися. І лізти в це болото не хотілося. Але було дико цікаво.

То ж, розуміючи, який пиздець його чекає, зацікавлений на всі сто мільйонів відсотків Лі, береться за цей випадок. Він вирішив спочатку досить детально вивчити пацієнта, його звички, страхи, плани, а вже потім починати якось лікувати.

Їх терапія почалася зі стандартних прийомів спілкування, а потім отримання заблокованих спогадів. Було складно. Дуже. Але цікаво. Цікавість взагалі ворог психолога...

Перші спогади було витягнути неймовірно складно. Спостерігаючи за омегою, Лі вже думав, що того гибле діло і, або з цим хлопчиком у дитячому віці попрацював талановитий гіпнотизер, або талановитий психіатр. Таблетки чи гіпноз, чи все разом, не зрозуміло, але майстер там сильний. Так заблокувати спогади та нав'язати нові – то ще треба повчитися.

Загалом ця завіса почала тріщати по швам завдяки знущанням теперішнього альфи Кім Техьона. Як би там не було, але альфа мав неймовірний вплив на учителя. І саме цей вплив вирішить майбутнє омеги. Тому Лі дуже хотів би провести і з Чоном декілька сеансів.

Вчителю, вам не втектиWhere stories live. Discover now