Не кожен день тебе так просто цілує кохання всього твого життя

111 10 2
                                    

Поява двох директорів у класі трохи вибили Техьона з колії. Він навіть уявити не міг, що вони з'являться сюди. Гаразд ще Чон Ільхун, але Чон Хосок? Як у цього старого, злісного, підлого, себелюбного і нахабного маразматика тільки вистачило розуму приїхати саме на урок омеги? Це такий спосіб помститися за звільнення з роботи посеред навчального року? Чи він приїхав синочка перевіряти?

Кім спробував взяти себе в руки і, як завжди, розпочати урок. Мабуть, усі в класі помітили нервозність молодого вчителя. Сам же Те чомусь боявся дивитися на Чонів, причому всіх трьох.

- Отже, починаємо урок. Відкривайте зошити, записуйте число, тему уроку. І я вам даю кілька хвилин на повторення попередньої теми, — голос не слухався, але географ щосили намагався говорити рівним тоном, без затримки, з упевненістю.

- Учитель Кім, а яка тема уроку? — тихо спитав учень із першої парти.

І тільки зараз Техьон помітив, що так і не написав тему на дошці. Хоча питання і було поставлене практично пошепки, у тиші класу його було чути навіть на задніх партах. Кім нахилився до конспекту, щоб сказати все правильно, але почув зневажливий смішок. Цей голос не можна було сплутати з іншим. То справді був Чон Хосок — колишній директор омеги.

Руки вчителя затремтіли, хвилювання і образа, що піднялася з глибини спогадів, накрили його. Географ ледве стримувався, щоб не розплакатися та не втекти з класу. Щоб хоч трохи прийти до тями, Техьон повернувся до класу спиною, взяв у руки крейду, збираючись написати тему на дошці. Він зробив глибокий вдих і вихід, ще раз і ще... а потім відчув щось незрозуміле — злість ніби наповнювала його. Вона звідкись йшла, масовим потоком як бурхлива течія річки. Ще мить і його прорве – омега або втече...знов... або випустить емоції назовні та розкаже все, що думає про Чон Хосока прямо при учнях!...Але слідом за злістю прийшов спокій, упевненість. Ці два почуття відчувалися по-іншому: агресія ринула неконтрольовано, а впевненість із спокоєм піднімалися в ньому поступово, м'яко, цілеспрямовано.

Те озирнувся і зустрівся зі спокійним виразом обличчя Чонгука. Альфа уважно стежив за омегою, повільно і розслаблено дихаючи. Тоді Кім і зрозумів, що це Чон через зв'язок мітки його заспокоює.

- Я, звичайно, знав, що Кім Техьон такий собі вчитель, але тепер зрозуміло, чому наші учні зовсім його не поважали, — прокоментував ситуацію колишній директор.

Вчителю, вам не втектиWhere stories live. Discover now