Kahvaltıda yaşattığım gerilim ile Afrodit ağzının payını almıştı. Gyuvin de bana destek çıkıp eski anıları dinlemek istediğini söylediğinde bugün boş saatlerime bir buluşma ayarlamıştık. Bu kadın ile daha önce hiç başbaşa kalmamıştım. Şimdi ise yanımızda Gyuvin'in olması benim için çok büyük bir etkiydi. Öz oğlu yanındayken yalan söylemesi çok kolay olmayacaktı. Gyuvin, Jiwoong'u da çağırmak için arasa da telefonunu açmayınca bundan vazgeçmişti.
"Burası güzel görünüyor. Bir pastayla kutlamaya ne dersiniz?" Kadın önceki haline göre ekstra enerjik görünüyordu. Bizi lüks bir mekana getirmişti. Artık ünlülerin takıldığı yerleri bildiğim için burada hayran sıkıntısı çekeceğimizi zannetmiyordum. Zaten her ihtimale karşı Hanbin ve diğer iki kişi uzaktan da olsa bizi korumak için hazırdı. Herkesin özel bir koruması vardı. Anne rahat olmak amacıyla hem de dikkat çekmemek için onları geriden takip etmelerini söylemişti. Tekrardan test etme amacıyla arkama baktığımda onu görünce gülümsememi saklayamamıştım.
Önümüze koyulan pasta ve siyah çaylar ile çok tatlı görünsek de konuşacağımız şeyler için aynı şeyleri söyleyemeyecektim. Hafızama iyi geleceğini düşündüğünden siyah çay sipariş etmişti.
"Bileğinizde ki midye dövmesinin Afrodit'i temsil eden bir simge olduğunu biliyorum. Her zaman mitoloji ile bu kadar ilgili miydiniz?"
Nereden başlayacağımı bilemediğimden gelişi güzel başlamıştım. Zaten ne sorsam anlatacaktı. Babam başta beraber çıkmamamız için bir şeyler gevelese de Gyuvin ikna etmede etkili olmuştu.
"Evet. Stajyerlik zamanlarımda sürekli çok güzel olduğumdan dolayı övgü alırdım. Bir ara bahsettiğim de ise ceo bunun sahne ismim için iyi olacağını düşünmüştü. Daha sonra da öyle kaldı," kibar bir şekilde gülümsediğinde artık Afrodit ile bağlantısı olduğunu anladığıma göre diğer konulara geçmem gerekiyordu.
"İşi seviyor olmalısınız. Bıraktığınıza göre babamı çok sevmiş olmalısınız. Fakat Jiwoong'un babası? Yani sizin için sorun olmadı mı?" Gerginliğini çay bardağında boş gezinen ellerinden anlasam da onu izlemeye devam ettim. Gülen yüzü düşmüş düz bir hale gelmişti.
"Jiwoong'un babası bana tecavüz etmişti. İstediğim bir şey değildi yani ve hamile olduğumu öğrendiğim de kürtaj için geç kalmıştım."
Böyle bir şeyi bana söylememesini beklerdim ama Gyuvin'in de duymasını istediğine göre uzun zamandır içinde saklıyor olmalıydı. Ne düşüneceğimi bilemiyordum ama şimdi geri çekilmek büyük bir hata olurdu. Bu kadar derine inmişken bırakmak aptallıktı. Belki de o da bunu söyledikten sonra irdelemeyeceğimi düşünüyordu? Bilemezdim. Ters psikoloji?
"Anne, çok üzgünüm." Gyuvin gözleri dolarak annesine sarıldığında sessizce yutkundum. Annesi de ona sarılıp sırtını sıvazladı.
"Şşt, ağlama. Üstünden çok fazla zaman geçti. Hem Jiwoong benim için çok değerli. Bilmesini istemiyorum, tamam mı çocuklar?" Demek bunu sır olarak saklıyordu. Kadını onayladıktan sonra Gyuvin'e peçete uzatıp devam ettim. Böyle bir şeyin üzerinde daha fazla durmak istemedim.
"Yanlış anlamayın ama babamın neden annemi terk ettiğini merak ediyorum. Geçmişe dair anılarımda onlar var ve sonrası karmakarışık," ne demek istediğimi anlayınca başını sallayıp çayından bir yudum aldı ve anlatmaya başladı.
"Bunu benim söylemem ne kadar doğru olur, bilmiyorum ama madem merak ediyorsun bilmek hakkın. Baban asla bunu seninle paylaşmayacaktır," derin bir iç çekip devam etti. "Jiwoong'a hamile olduğumu öğrendikten sonra şirket benimle anlaşmasını feshetti. Çok çaresiz ve yalnız kalmıştım. Bu ayrılık sonrasında da gözler ben de olacaktı. Daha sonra baban karşıma çıktı. İş arıyordu. Çok perişan görünüyordu. Tanıştığımız da ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum ve sizden de haberim yoktu. Yani baban ve annen hiç evlenmemişti, Hoon. Bir anlık hevesle olmuş bir şeyin cezasını çekiyor gibiydi. Anneni gördüğümde onun da farksız olduğunu anlamıştım. Sence niye Çin'de yaşıyordunuz?" Başını iki yana sallayıp devam etti. Gyuvin ile pür dikkat dinliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 kids | haobin
Фанфик- Hao ve Hoon ikiz olmalarına rağmen anne ve babalarının boşanması sonucu farklı yaşam tarzlarında büyümüş iki çocuktur. Bir gün Hoon'un ölüm haberiyle, Hao onun yerine geçer. Ve Hao o çok istediği Hoon'un hayatının bir cehennem olduğunu ancak ailey...