21.Bölüm "Şüphe"

1.5K 114 35
                                    


İYİ OKUMALAR BEBİŞLER :)))

                                 ✦

Gerilen ve kasılan yüzümü görünce jamesin sırıtışı arttı.

"Şu zavallıya bak!" dedi eğlenen sesiyle.

Bana yaklaşıp sır verir gibi kulağıma fısıldadı.

"Sen albert için sadece bir oyuncaktan farksız değilsin.Merak ediyorum senin gibi bir soysuzu hangi geri zekâlı büyüttü?" diyip benden uzaklaştı.

Elini göğsünde birleştirdi.

Kalbimin sesini duymaz oldum.

Çok yavaş attıyordu,korkudan mı kırgınlıktan mı?

Acıyla tebbesüm ettim.

Beni sındığını ve zorladığını biliyordum.

"Göz göre göre sustuğum şeyler var James.Bunları kulak dele dele hatırlatıcağım." dedim ve kırılmama rağmen sırıtım.

Yüzümü dikkatlice izledi ve pes eden bir nefes verdi.

"Sevgilin,beni öldürecekmiş gibi bakıyor?" diyen Jamese aldırmadım.

"Başka ne öğreteceksen öğret,vaktimi gereksizler için harcayamam üzgünüm." dedim sahte bir üzgünlükle.

Dudağını vay derecesine büzdü.

"Hoşuma gitti bu davranışların."

"Derse mi yoksa seni neyle geberteceğimi mi anlatayım?" dedim başımı omzuma yatırarak.

"Tamam,tamam sakin güzellik." dediğinde bıkkın bir nefes verdim.

"Şimdi senin nasıl,alev oluşturucağını öğretecem.Sonuçta alev elemenetini yöne biliyorsun." dedi imayla.

Bu benim tanrıça olduğumu mu öğrendi yoksa?

Yok be! herhalde götünden uydurmuştur, takma.

"Aslında hepsi çok kolay.İzle." diyip avcunu açtı.

"Elinde bir alev olduğunu hayal edeceksin.Bu şey tüm elementlere geçerlidir." diyip elinde bir sis oluşturdu.

Hayranlıkla eline baktım.

"Ben buzu,hava olaylarını yönetebiliyorum.Bu yüzden sisi zihnimde hayal ettim ve gerçek oldu. " diyip sisi büyütükçe büyütü.

Ben ise geri geri gittim.

"Küçük bir savaşa varmı mısın güzellik?"

"Meydan mı okuyorsun bana?" dedim alayla.

"Neden olmasın?" dediğinde onun öğretiği bilgilerle anında elimde bir alev oluşturdum.

"Harika!" dedi gururla.

Gururuna tüküreyim!

Hızlıca alev topunu ona yolladığımda ters takla attıp alev topumdan kurtuldu.

Bana hayranlıkla baktı.

Elindeki sisi ise hemen yok etmişti.

"Bu kadar mı elena?" dedi küçümseyen yüz ifadesiyle.

Bir kaç kişi bize baksada önlerine döndüler.

"Elena! Sakın ona karşılık verme seni kandırmaya çalışıyor! Kahretsin elena!" diyen Albertin sesi beynimde yankılanınca sarmaşıkları oluşturmak üzere olan avcumu hızlıca kapattım.

ANKA KUŞU'NUN KIVILCIMI(BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin