16. Fejezet

525 39 2
                                    

Élveztem, hogy Rhea keze az enyémben pihen. Ugyanakkor nem voltam képes ellazulni, pedig már öt perce sétáltunk. Azt hittem sikerül valamennyire megnyugodnom, miutám a randi elkezdődik, de épp ellenkezőleg alakult. Még idegesebbé váltam. Egyetlen gondolat ismétlődött az agyamban: ezt most nem ronthatod el, Darcy.

Kezdetben Rhea hozott fel témát, utána pedig rajtam volt a sor. Tudtam, hogy ennél a résznél fogok elbukni. Nem tudom jól kezelni az érzelmeimet.

- Nem értem - böktem ki. Hangosan gondolkodtam.

- Mit?

- Azt, hogy miért randizol velem - sóhajtott fel. - Elhagytad őt, hogy aztán velem randizhass. Volt egy szép barátnőd, aki...
- Aki már nem tudott boldoggá tenni - fejezte be a mondatot. - Nem miattad hagytam el, Darcy. Előbb-utóbb megtörtént volna. Te is tudod, hogy már nem működött a kapcsolatunk.

- Utólag majd rólam is ilyeneket mondasz? - vágtam duzzogó képet, mire megpöckölte a vállam.

- Hé te, ott még nem tartunk! - kuncogott fel. - Még nem járunk, csak randizunk. Kicsit előre szaladtál, nem gondolod?

- Nem, de komolyan, Rhea - komolyodott el a hangja. - Egyébként is, nem logikus.

Látszott rajta, hogy teljesen összezavarodott a szavaim hallatán. Az igazság az, hogy még én is.

- Mi nem logikus?

- Beleszeretni valakibe, akit alig ismersz. Nehéz lenne.

Egy pillanatra megállt, majd rám nézett.

- Ebben nem tévedsz. De mit szeretnél ezzel mondani, Darcy?

- Azt, hogy engem még nem ismersz és mégis...- hirtelen nem találtam a megfelelő szavakat

- Mégis mi?

Mély levegőt vettem és haboztam néhány másodpercig.

- Mit érzel irántam, Rhea? - nyögtem ki végül, nagy nehezen a kérdést.

- Kedvellek. Nem jöttem volna randira veled, ha nem így lenne.

- Kedvelsz. Az szuper - motyogtam némi csalódottsággal a hangomban.

- Talán baj?

- Nem, csak...akkor jól mondtam, hogy nem tudsz beleszeretni valakibe, aki...

- Darcy - fordult szembe velem.

- Nem is lenne logikus, mert nem ismersz - folytattam kissé letörten.

- Nem, valóban nem lenne logikus - mosolyodott el. - Mondd, változtatni szeretnél ezen Darcy? Szeretnéd, hogy megismerjelek?

- Nem csak ezt szeretném, Rhea. Hanem a szívedet - vallottam be, mire mintha enyhe pír kúszott volna az arcára.

- Az "sz" betűs szót akartad hallani tőlem az előbb, igaz?

Leesett neki. Teljesen belém látott.

- Mindenki arra vágyik. De tudom, hogy önzőség ilyet elvárni tőled, főleg, hogy alig ismersz. Nem akarom, hogy kimondd, amíg nincs mögötte semmi. Azt is elfogadom, ha sose lesz....

- Kicsim - szakított félbe. Nem hittem a fülemnek. Az arcom rögtön lángokba borult.

- T-Tessék? Mit mondtál? Te most becéztél engem?

- Ne haragudj, néha megesik - jött zavarba. - Pedig, nem vagyunk együtt.  Ha zavar, leállok vele.

- Nem, egyáltalán nem.

- Akkor jó - mosolyodott el. - Azt akartam mondani, hogy ha azt szeretnéd, hogy megismerjük egymást, nyugodtan mondd azt.

- Igen, ezt akarom. Rágóta erre várok - vallottam be, miközben lesütöttem a tekintetem. Azonban, ő felemelte az államat a kezével, ahogy szokta.

Az edző - The Trainer (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang