A harmadik Rheával való randira készülődtem. Mégis úgy éreztem magam, mintha ez lenne a legelső igazi találkozásunk. Nem a megszokott közérzettel ébredtem fel aznap. Korábban is izgultam a találkozásaink előtt, de ez más volt. Intenzív és különleges. Egyszerre éreztem melegséget, bizsergést és ideget a hasamban.
Amikor legutóbb az edzőteremben voltam, majdnem csókolóztunk. Alig bírtam ki, hogy ne történjen meg. Az volt a tervem, hogy az edzés után rögtön zuhanyozni megyek, de Rhea behúzott az irodájába. Olyan volt, mintha direkt ingerelni akarna. Az ölébe ültetett, ami egyáltalán nem zavart volna, ha nem vagyok tiszta víz. Életem legkeményebb edzését nyomtam le előtte, aminek eredményeképp az egész pólóm átázott. Jobban megdolgoztatott, mint valaha. Azt hiszem, ez volt a büntetésem azért, amiért sokáig nem jártam a terembe.
- Rhea, nagyon mocskosnak érzem magam - dünnyögtem kétségbeesetten, miközben ő összekulcsolta a kezeit a hasamon és a meleg testét a hátamnak nyomta.
- Milyen értelemben? - kérdezte lágy hangon. Nem akartam neki hagyni, hogy tovább húzza az agyamat, de a testem szövetkezett ellenem.
- Rhea!
- Ma keményen dolgoztál - olyan közel hajolt a nyakamhoz, hogy éreztem a leheletét a bőrömön. - Ügyes lány, Darcy - suttogta. Láthatóan tisztában volt vele, hogy mekkora hatalmat képes gyakorolni felettem. A szavai és az érintése gyengévé tettek. Annyira, hogy már ha akartam se tudtam volna felállni az öléből. Még sosem voltam ilyen közel hozzá. Az érzés, ahogy Rhea melle súrolta a hátamat, felbecsülhetetlen volt. - Jutalmat érdemelsz.
- R..Rhea - reszkettem. - Kérlek...mondtam, hogy piszkos vagyok.
- Kicsi Darcy - mondta, majd maga felé fordította az arcom és egy puszit lehelt a homlokomra. - Ne aggódj. Feszült vagy. Be vagy görcsölve, érzem a válladon. Mit szólnál hozzá, ha segítenénk ezen?
Meglepett, hogy Rhea felajánlotta, hogy megmasszíroz. Az az igazság, hogy bármennyire is próbáltam elengedni magam, nem ment. Erős késztetést éreztem rá, hogy betöltsem a köztünk lévő parányi távolságot.
- Direkt csinálod? - motyogtam.
- Mondtál valamit? - dőlt közelebb.
- Tudod, hogy nehéz megállnom, hogy ne csókoljalak meg - magam is elpirosodtam a szavaim hallatán.
- Tudom. De romantikus helyen akarod, nem igaz? - felelte pajzán vigyorral, miközben apró köröket rajzolt a lapockámra.
"Rendben, ha így akarsz játszani, akkor legyen" - gondoltam magamban.
- Igen! Még mindig tartom magam ehhez - húztam fel az orrom. Hirtelen egy puszit adott az arcomra, egészen közel a számhoz. Abban a pillanatban, kellemes bizsergés járta át a testem.
- Biztos?
- Biztos - ismételtem magabiztosan. Legalábbis, annak mutattam magam. Szörnyen dühös voltam magamra, amiért ennyitől képes vagyok beindulni. - Az első igazi randinkon szeretnélek megcsókolni. Te talán nem akarod megadni a módját? - vontam fel a szemöldököm.
- Dehogynem, hiszen megbeszéltük. Most csak masszírozlak. Nem állt szándékomban, hogy elrontsam az első csókunkat - kacsintott rám.
- Igazán? Átlátok rajtad, Rhea - grimaszoltam rá mérgesen, mire megpöckölte az orrom hegyét. - De nem, ebből nem engedek.
- Mondtam, hogy nem terveztelek megcsókolni, Darcy - válaszolta gonosz mosollyal az arcán, miközben hirtelen olyan közel hajolt hozzám, hogy az ajkaink majdnem súrolták egymást.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az edző - The Trainer (Befejezett)
Romance3 éves könyv, azóta az írási stílusom sokat változott, fejlődtem. Ennek tudatában olvassátok. A 20 éves Darcy Becker arra kényszerül, hogy változtasson az életmódján. Anyja azt szeretné, ha a legjobb kezekben lenne, ezért Rhea Sanchez-hez irányítja...