A térdem közé szorítottam Rhea derekát. Úgy éreztem nem élném túl, ha elmozdulna onnan. Ahogy az izmos hasa és a telt mellei hozzám nyomódtak, eltöltött a melegség és még többre vágytam. Ruha nélkül akartam érezni őt.
Egy kissé felemeltem a fejem, hogy elérjem a száját, de ő szándékosan feljebb tolta magát. Ahogy támaszkodott, az erőlködés hatására a vállán és a karján lévő izomzat még jobban kidudorodott. Azt hittem, mentem elájulok a látványtól. Teljesen kész voltam.
- Rhea - néztem rá durcásan. Elégedett vigyor ült ki az arcára. Az ujjaival még mindig a combom belsejét simogatta.
- Mi az, kicsim? Mégsem olyan könnyű visszafogni magad? - suttogta gúnyosan az ajkamra. Tettem még egy próbát, hogy elérjem az ajkát, de ő újra azt csinálta, amit az imént. Az őrületbe kergetett azzal, hogy nem engedte, hogy megcsókoljam.
- Kérlek, Rhea - könyörögtem. Már azt se tudom, hogy a csókjáért vagy az érintéséért esedeztem jobban.
- Milyen türelmetlen a kicsi Darcy - felelte szórakozottan. - Eddig azt hittem, te bármeddig tudnál várni erre.
- Ne gúnyolódj velem, Rhea! - néztem rá mérgesen, mire kuncogni kezdett. Egy pillanatra feltérdelt és elkezdte kigombolni az ingét. Rögtön megéreztem a hiányát, de nem bántam, mert az eredményért megérte. A halványbarna bőre, a tónusos izmai és a közepes méretű keblei még éhesebbé tettek. Gondolatban már megérintettem és belekóstoltam a testébe , és már ez is bőven elég volt ahhoz, hogy odalent még nedvesebbé váljak. Éreztem, hogy lüktetek és a combomon végig folyik a nedvességem. Azt hittem, menten végem lesz.
Az arcom láttán széles vigyor ült ki az arcára. Csoda, hogy a nyálam nem folyt.
- Nos, elégedett vagy a látvánnyal?
- Több, mint elégedett - feleltem döbbenten. - Olyan tökéletes vagy.
Kinyújtottam a karom, ő pedig újra megtámaszkodott felettem. Magamba szívtam a fűszeresen édes illatát, miközben végig húztam a kezemet a tónusos, sima hátán, és egy puszit leheltem a karjára. Halk nyögés hagyta el a torkát. Felemelte a kezem, majd lecsúsztatta azt a dekoltázsától egészen a melléig. Az ujjaim közé fogtam a kemény és merev mellbimbóit, majd szopni kezdtem őket. Élveztem, ahogy kitör belőle a kéj hangja. Nem bírtam tovább, a szájára tapadtam. Finoman megnyalta a felső ajkam, majd éhesen falni kezdte. Jobban nekinyomtam az ágyékomat az övéhez. Éreztem, hogy a fehérneműjében a puncija egy kissé kidudorodik az izgalomtól. Egyszerre nyögtünk bele a csókba, mialatt én újra vonaglani kezdtem alatta.
Látta rajtam, hogy már nem bírok sokáig várni. A hangom és az arcom kétségbeesett volt. Minden egyes porcikám bizsergett.
Önkéntelenül is szélesebbre nyitottam a lábam. A csípőmtől lefelé haladva, végigsimított a combomon. A testem megfeszült. Ahogy megérintett odalent, mintha elektromosság érte volna a testem. Váratlanul ért, de annál jobban éreztem magam. Ugyanakkor a józan eszem azt diktálta, hogy szégyelljem magam. Pár napja még Ninának panaszkodtam, hogy Rhea csak ki akar engem használni, aztán csak úgy félredobtam ezt a tényt. Odaadtam magam neki, mintha ez egy kicsit sem számítana. Az igazság az, hogy már csak az érdekelt, hogy kielégüljek.
Gyengéden, körkörösen simogatni kezdte a csiklómat, mire nyögés hagyta el a számat. Soha nem néztem volna ki magamból, hogy képes vagyok ilyen hangot kiadni. Arra végképp nem számítottam, hogy egy nő fogja kihozni belőlem.
- Ezt már szeretem - suttogta a fülembe. - Jó kislány, Darcy. Nyögj még.Egyre erősebben mozgatta bennem az ujját.
- N..nem vagyok kislány! Ahh!
- Nahát, még ilyenkor is vitatkozol - vigyorgott, miközben a testem megállás nélkül vonaglott alatta. - Ez jó érzés, mi?
ESTÁS LEYENDO
Az edző - The Trainer (Befejezett)
Romance3 éves könyv, azóta az írási stílusom sokat változott, fejlődtem. Ennek tudatában olvassátok. A 20 éves Darcy Becker arra kényszerül, hogy változtasson az életmódján. Anyja azt szeretné, ha a legjobb kezekben lenne, ezért Rhea Sanchez-hez irányítja...