Az egyetem könyvtárában ültünk Ninával és a barátjával. Igazából semmi kedvem nem volt velük lenni, sőt kimozdulni sem, de a suli miatt kénytelen voltam. Bár, az utóbbi időben azt is elhanyagoltam, mert Rheán járt az eszem. Minél inkább próbáltam elfelejteni őt, annál nehezebben ment, ahogy az általában lenni szokott.
Nináék mellett képtelenség volt tanulni. Egyfolytában kizökkentettek.
- Srácok, nem bírnátok halkabban beszélgetni? - morogtam rájuk.
- Nahát, milyen harapós lettél, mióta összevesztetek Rheával. Ha ennyire idegesítünk, miért nem tanulsz otthon?
- Azért, mert anya azt hiszi, hogy most edzésen vagyok. Nem tudhatja meg, hogy már nem járok. Ő fizette ki.
- Úgy viselkedsz, mint valami óvodás - forgatta a szemét a barátnőm. - Hahó, már nem az általános iskolában vagyunk! Nyugodtan beszélhetsz anyuddal erről, nem fogja leharapni a fejed. Majd mész másik edzőhöz.
A kezeim ökölbe szorultak.
- Nem akarok erről beszélni vele! - kiabáltam rá akkora hangerővel, hogy hirtelen mindenki ránk nézett a könyvtárban. - Tudod, Rheához járni nem olcsó mulatság, tekintve, hogy ő az egyik legjobb edző Manchesterben. Anya nem nézné el, hogy nem járok.
- Tudja, hogy van köztetek valami. Mindegy, nem szólok bele.
Ilyet sem gyakran hallani tőle.
- Drágám, megnézted már a napi horoszkópod? Mondtad, hogy juttassam eszedbe - szólalt meg a pasija.
- Jaj, tényleg! Jó, hogy szólsz! - kapott a homlokához Nina. Ez is új volt tőle.
- Mi ez, valami új hobbi? - forgattam a szemem.
- Mostanában elkezdte érdekelni az asztrológia - válaszolt helyette a férfi.
- Ennyire unatkozol? - néztem a barátnőmre felvont szemöldökkel. - Nem tudtam, hogy ilyenekre is ráérsz az egyetem mellett.
- Milyenekre? - nézett rám értetlenül. - Ez egy tök érdekes terület. Akartam is kérdezni, hogy Rheának mi a csillagjegye? Lefogadom, hogy egy csomó rosszat írnak róla.
- Nem tudom - vontam meg a vállam.
- Mikor született?
- Egyszer megnéztem a facebookon, de nem emlékszem jól. Azt hiszem, december tizenegy, de nem biztos.
- Nyilas? Nézzük csak - hunyorított a telefonja képernyőjére.
- Mi az, nem látsz jól?
- De, sajnos nagyon is jól látom, ami ide van írva. Ez nem fog tetszeni, Darcy.
Összeráncoltam a szemöldököm.
- Nem válogatós, szereti minél többször váltogatni partnerét. A házasság számára nem jelent elkötelezettséget. Felületes. Fontos számára a csábítás - félrehúztam a szám. - Az önbizalmuk sokszor a hiúságukig emelkedhet. Szókimondó, gyakran nyersen fejezi ki a véleményét és képes megbántani másokat anélkül, hogy feltűnne neki. Kiszámíthatatlan.
- Oké, elég lesz! - szóltam közbe idegesen. - Ez az egész hülyeség, ahogy van.
- Pedig eléggé passzol rá, nem gondolod? - kúszott gonosz mosoly az arcára. - Szegénykére nem írnak valami jókat.
- A te csillagjegyedre, a skorpióra még rosszabbakat írnak - szólalt meg a barátja. - Nem beléd kötni akarok ezzel, csak egy észrevétel.
- Azért, mert nem tudják elfogadni, ha valakinek igaza van.
VOUS LISEZ
Az edző - The Trainer (Befejezett)
Roman d'amour3 éves könyv, azóta az írási stílusom sokat változott, fejlődtem. Ennek tudatában olvassátok. A 20 éves Darcy Becker arra kényszerül, hogy változtasson az életmódján. Anyja azt szeretné, ha a legjobb kezekben lenne, ezért Rhea Sanchez-hez irányítja...