Nem hallgattál rám - csóválta a fejét bosszúsan Nina, miközben egy bögre kamillateát nyomott a kezembe. - Nem megmondtam, hogy csak szórakozik a nőkkel? Elég későn jössz rá, hogy csak a szex érdekli.
- Ez nem segít, Nina - mormogtam, miközben még jobban magamra húztam a takarót. Nem elég, hogy stresszeltem, még a lázam is felment. Az is megfordult a fejemben, hogy lehet a lelki gondjaim miatt betegedtem le. Szerencsére a legjobb barátnőm mellettem volt annak ellenére, hogy legutóbb haragban váltunk el. Sőt, meg is hallgatta a Rheával kapcsolatos problémámat, ami nem jellemző rá. Elmeséltem neki, hogy Rhea kijelentette, hogy nem tud sokáig várni az együttlétre. Azonban úgy éreztem, én még nem állok készen rá.
- Fogalmam sincs, hogyan kell, Nina. Szűz vagyok, a fenébe is! - temettem a markomba az arcom. - Szerinted elhagy, hogyha nem fekszem le vele hamar?
- Jaj, az ilyet nem időre kell csinálni, Darcy! - forgatta a szemét. - Megfelelő időzítés és körülmények kellenek. Nézd, én tényleg nem értem, hogy mi tetszik neked annyira abban a nőben - sóhajtott fel.
- Elég, ha én értem.
- Nem, de komolyan. Mi az, amit ő meg tud neked adni, más pedig nem? Fogalma sincs, hogyan kell bánni veled.
- Nem ért a romantikához, de ez nem az ő hibája! - feleltem idegesen.
- Na, már megint kezded. A rózsaszín köd - fújtatott. - Darcy életem, te még nem állsz készen a szexuális együttlétre, de ő ezt nem veszi figyelembe. Komolyan egy ilyen emberrel akarsz kapcsolatban lenni?
Nina pasija épp ekkor jött be a szobába, kezében egy tányér pizzával.
- Minden kihallatszott a konyhába - szólalt meg. - Ilyen az, amikor el vagy vakulva a szerelemtől - kuncogott. - Bocsi, hogy beleszólok, de nem lehet, hogy túl sokáig várattad, Darcy?
- Drágám, neked nincs jobb dolgod? - forgatta a szemét a barátnőm. - Ezt majd én megbeszélem Darcy-val. Te edd csak a pizzádat, ne a nők dolgával foglalkozz.
- Csak arra próbáltam célozni, hogy amikor vágysz valakire, nehezedre esik várni. Emiatt Rhea álláspontját is megértem, már ha erről van szó.
- Te pasi aggyal gondolkodsz - legyintett Nina. - Mi máshogy vagyunk beállítva. Rheának most nyugtatnia kéne téged, nem sürgetni. Bármennyire is viszket neki odalent - tette hozzá, mire önkéntelenül is elmosolyodtam a kifejezésen.
- Igazából csak annyit mondtam neki, hogy kicsit félek, hogy nem fogok megfelelni, de azt válaszolta nincs miért aggódnom.
- Ennyi? - forgatta a szemét.
- Miért, mit kellene még mondania? - szólt közbe ismét a férfi teliszájjal. - Mármint, erre én se tudnék jobbat...
- Azt hiszem megmondtam neked, hogy ne üsd bele a dolgod!
Nina barátjának igaza volt. Rhea helyében én sem tudtam volna mást reagálni. Ő csak próbált nyugtatni a maga módján.
- Türelmesnek kéne lennie veled - rázta a fejét a barátnőd. - Ő egy nő, mégis úgy viselkedik, mint egy kanos férfi. Csak az a fontos neki, hogy a lábaid közé férkőzzön.
- Az előbb azt mondtad, a nők máshogy gondolkodnak.
A férfi heves bólogatásba kezdett.
- Pontosan. A szavaid ellentmondanak egymásnak.
Nina megköszörülte a torkát.
- Már elnézést, de azt a normális nőkre mondtam. Egyértelmű, hogy Rheának valami baj van az agyával.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az edző - The Trainer (Befejezett)
Romansa3 éves könyv, azóta az írási stílusom sokat változott, fejlődtem. Ennek tudatában olvassátok. A 20 éves Darcy Becker arra kényszerül, hogy változtasson az életmódján. Anyja azt szeretné, ha a legjobb kezekben lenne, ezért Rhea Sanchez-hez irányítja...